Kokeilin piruuttani vastata yhdelle ulkomaiselle koiranpentuhuijarille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jepulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jepulis

Vieras
Koiratuote.fi sivulla on useita huijausilmoituksia koiranpennuista,ne huomaa huonosta suomenkielestä ja yli halvoista rekisteröidyistä pennuista.
Noh koitin ihan uteliaisuudestani vastata yhteen ilmoitukseen.Se mitä huomasin ensimmäiseksi on että teksti oli ensin kirjoitettu Google kääntäjään ja kopioitu suora käännös sieltä ja teksti oli paikka paikoin huvittavaa. Tässä kuitenkin kokonaisuudessaan kaikki mitä kirjoittelimme :

MINÄ:Hei

Haluaisin lisäkuvia/tietoa koiranpennustanne.Missä päin pentu asuu?Onko paperit?

MYYJÄ:Hei ja kiitos mielenkiinnosta minun pomeranina pentu. Hänen nimensä on Nelly ja hän on niin paljon rakkautta tarjota, jos hyväksyy hänet avosylin vastaan. Hän on mahtava pelata lapsi lyhyet jalat. Nelly asuu esiin ja hän on ihana persoonallisuuden ja hänen erittäin hyvä laatu, makea ja rakastava luonne tekee rakastuu häneen. Hän on vain onnellisin pieni pentu. Rakastaa antaa paljon suukkoja hugs. On aina ollut noin lasten ja muiden lemmikkieläinten ja hyvin käyttää niitä. Hän on nykyisen kaikkien laukausta, eläinlääkäri tarkastaa kaikki ammatillisen koulutuksen ja rekisteröintipaperit saatavilla ja ajan tasalla, potta koulutettu ja crate koulutettu. hän on 12 viikkoa vanha ja painaa 2 kg. Hän on yksi varastaa sydämesi. Kuinka nopeasti olet kiinnostunut hänestä? Odottavat lukea sinusta pian ....

MINÄ:Mikä on pennun tiukka hinta?Tarjoan 300e.

MYYJÄ:Hei:
Kiitos nopeasti vastauksen sähköpostiini. Asun Birminghamissa Englannissa ja aion lähettää pentu sinulle läpi hyvin luotettava maailmanlaajuinen lemmikkieläinten toimitus yritys. Olemme käyttäneet tätä samaa toimitus yritys toimittaa meille pentuja monta vuotta, ja luotamme niihin. Pentu toimitetaan oman välittömässä läheisyydessä (Toimitus) on lemmikkieläinten toimitus yhtiön ja aiot maksaa 300 ? suoraan toimitus yhtiölle ennen kuin pentu on toimitettu sinulle.
Tämä tarkoittaa, että voit suorittaa maksuja suoraan lemmikkieläinten toimitus yhtiölle ennen pennun toimitetaan kotiosoitteeseen. Joten jos olet todella kiinnostunut pentu, minulla on järjestää kuljetuksen ja toimituksen tänne ja sitten maksaa rahat suoraan lemmikkieläinten toimitus yrityksen ja pentu toimitetaan kotiosoitteeseen sisällä 5 tuntia.
Total toimitusaika Birminghamissa sijaintisi on 5 tuntia, joten toimitus alkaa heti, kun olet tehnyt maksun toimituksen pentu. Kuitenkin kaikki maksut suoritetaan suoraan toimitus yhtiölle ennen kuin pentu tulee sinulle.
Lemmikkieläimet toimitus yritys aion käyttää kutsutaan PETSFLIGHT lemmikkieläinten toimitus yritys. PETSFLIGHT on erittäin suuri yritys, joka on antanut paljon eläimiä eri puolilla maailmaa vuodesta 1979 lähtien ja ne ovat erittäin luotettavia ja kokenut. Olemme käyttäneet tätä yrityksen 7 vuotta, ja meillä on koskaan ollut yhtä riita asiakkaan kanssa tai yrityksen kanssa. Näin ollen he voivat luottaa, koska ne ovat erittäin hyvä maine asianmukaisen toimittamisen. Odottavat lukea sinusta pian

tässä on myös vähän luettavaa kaikille, että ei tulisi samakuin kävi "poika":lle

Minä: Hei! Onko teillä myynnissä vielä chihuhua penttu? Minä voisin ostaa sitä!
Mikä on teidän oikea puh.numero? Yritin soittaa teille mut numero on
virhellinen.

Huijari: Hei rakas,

kiitos hyvä sydän ja rakkaus olet valmis tarjoamaan minun pentu hän on
hyvä kumppani teidän ihana perhe,
Minä annan sinulle pentu, koska rakkauden ja kiintymyksen teillä on
pentu, mutta ensin minä myös haluaisin esitellä itseni.
Nimeni on Ramona, 43 vuotta vanha naimisiin nainen, asun mieheni
kanssa Saksassa syystä annan sinulle tämän pennun, koska olen juuri
muuttanut Saksaan ja olen uusi täällä;
En tiedä ihmisiä ja myös hotellin johtaja kertoi minulle, että
lemmikit eivät ole sallittuja rakennuksessa, joten se on yksi syy
lisää olen,
vakavasti etsivät rakastavaa kotia pentu.
Tässä vähän tietoa pennuista:

Rotu: chihuahua
Sukupuoli: Mies
Syntymäpäivä: 11-30-2011 (7 viikkoa)
Toimitus alue: Saksa
Mitä mukaan: Rekisteröityneet / rekisteröitävissä, Current rokotukset,
Eläinlääkäri tutkimista, terveystodistus, terveys takuu
Lisätietoja: AKC Limited Reg., Mukana tulee 1 vuosi terveyden
takaa, ja papereita lähetyshetkellä.

joten se on hyvä, jos voit tulla yli ja hakemaan pentu,
mutta jos se ei ole mahdollista, niin voin tehdä järjestelyjä hyvän
ja luotettavan eläinten toimituksen toimisto täällä ja sinulla on vain
maksamaan toimituskulut ja pentu, joka tehdään suoraan virastolle,
koska en pyydä mitään maksua hyväksymisen jonkin pentu vaan rakkautta
ja huolenpitoa.
Kuinka tarkka kuljetuskustannukset ovat, en tiedä, mutta jos se on
ok teidän kanssanne,
Opettelen yksityiskohdat todelliset toimituskulut. Olen hyvä
Englanti. Olen suuresti kiitollinen, jos voit kirjoittaa
minua Englanti.
Paljon kiitoksia ja innolla kuulevani sinusta
Parhain terveisin ja rakkautta
vilpittömästi
Ramona ja perhe

Minä: Hei! Missä te asutte nyt? Onko Turussa? Jos Olette Turussa minä itse voisin tulla hakemaan. Onko koira terve? Minä haluaisin puhua teidän kanssa puhelimessa,voisitteko lähettää puhelin numero? Minä en oikein ymmärtänyt toimituksesta ja maksusta,mitä ja kenelle maksan? Itse olemme nuori perhe,ihan tavallinen.Asumme Helsingissä.Ja haluamme tosi paljon koiran.:)

Huijari: Hei,
Kiitos postin, jos puhut Englanti soita minulle, 00447031893770.
niin kuin selitin ensimmäinen posti, se on täällä Saksassa että aion
lähettää pentu sinulle. Olen pelkästään lemmikkieläinten toimitus
virasto tehdä tiedusteluja siitä, kuinka paljon se maksaa kuljetukseen
ja toimitus meeka sinua
he kertovat minulle, että se maksaa 200 euroa
Tämä johtuu meeka jo kaikki hänen matkustusasiakirjat jonka ostimme,
ja ne sisältävät:

1 meeka syntymätodistus
2) asiakirja, joka osoittaa omistuksen siirto
3) Terveystodistus.
4) 1 vuosi terveyden takuu
5) Täytä sairauskertomus
6) häkki
7) Playing lelut
8) Kirjanen on yksityiskohtaiset tiedot chihuahuat
9) EU matka passi.

He myös sanovat, tarvitset toimituksen yksityiskohdista, jota ne
käyttävät, kun he tulevat antamaan meeka sinulle.
osoitteen pitäisi sisältää:

Your täydelliset nimet ............................................... .....
Valtion / kaupungin ............................................... .....
house osoite ................................................ .....
postinumero ................................................ ..........
puhelinnumero ................................................ ......
Lähin lentokenttä sijaintisi ................................

niin näitä tietoja, otan meeka on lemmikkieläinten toimitus yhtiö ja
varata lennon hänelle.
kun se on tehty, he sinuun yhteyttä vahvistaa varauksen ja he
ilmoittavat sinulle, kuinka maksamaan meeka "lentoa ja kun teette sen,
lennon aktivoidaan pentu.
niin saat takaisin minulle toimituksen yksityiskohtia, joita he
pyysivät, jotta voin mennä ja varata meeka "lento
kiitos ja odottaa kuulla teiltä teidän pikimmin sopii

Minä: Hei! Ok,kenelle minä annan omat kaikki yhteystiedot? Ja milloin maksan,silloin kun koira on jo meillä vai? Koska minä myös pelkän jos minä maksan ja koira ei tule...
Minä haluaisin tiedä voiko luottaa teille? Että tämä ei olisi mikään huijaus. ;)
Huijari: hei
postita ne minulle. tämän tiedon, otan meeka on lemmikkieläinten
toimitus yhtiö ja varata lennon hänelle. ne ilmoittavat sinulle,
kuinka maksaa meeka lentoa ja kun teette sen, lento on aktivoitava
hänelle.

En todellakaan ymmärrä sinua ja tiedän siellä
on petos internetissä ja tämä on todella masentava ok.
mutta mitä voin sanoa on, että minä ja perheeni ovat kelvollisia olla luotettu
Olemme myös kristittyyn perheeseen ja minä ja mieheni olemme yksi
lapsi ja emme usko kaikkia näitä siunauksia Jumalalta olemme, että
sydämen tekemään, mitä olet ajatellut, joten emme pyytäneet saat
Tämä pentu, mutta sinun täytyy tehdä, mitä sydän käskee, tee
ei kuuntele ihmisiä, vaan sydämesi, niin sinun täytyy vain luottaa minuun ja
olla varma. odottaa lukea vielä kerran terveiset
perheesi.

Ihmiset älkää uskoa tälläisiin!!!!

Minullekkin luvattiin kultainennoutaja ilmaiseksi kunhan maksan 235€ johonkin eläinten välitysvirastoon kameruniin, koiran antaja muka ranskassa.
Kun rupesin epäilemään huijariks niin lähetti kuvan henkilökortista mutta siinä oli eri ihminen jonka oli aikaisemmin lähettänyt.
Sen jälkeen lupasi itse maksaa 130€ lennosta jos minä maksan 105€ taas sinne kameruniin.
Käskin lainaamaan joltain kaverilta sen 105€ ja lähettämään koiran ja että maksan 235€ heti kun koira on täällä.
Viestit loppu siihen.
Eli jos esim.keltaisenpörssin ilmoituksessa on rotukoira halvalla ja hoonosoomi esim. google suomennos älkää missään nimessä edes harkitko ottavanne yhteyttä.

Eikö noita koiria nyt Suomesta löytyisi, ettei tarvi mistään Saksasta tai Englannista niitä postimyynnillä ostaa? Vaihtaa vaikka toiseen rotuun, jos ei Suomessa ko. rotua myydä.
Järkikäteen jos jollekin tuntemattomalle ulkomaille lähettää rahaa, mikään laki ei tuollaisissa asioissa suojaa. Luottokorttifirma tai Paypal voivat ottaa maksun takaisin, jos tulee ongelmia, mutta tilisiirtoa ei voi perua.

Ei kai nyt kukaan hullu osta koiraa postimyynnillä jostain Kamerunista taikka Englannistakaan ja maksa etukäteen rahoja tilille?

Tai jos ostaa niin voi vain syyttää iteseään tyhmyydestä.

Ei v*ttu mitä paskaa ! Täytyy kyllä sanoa, että jos niin tyhmä on että laittaa rahansa tollaisille huijareille niin oma vikansa. Sitten on kyllä saanut tasan sen mitä on ansainnutkin LOL

Toihan olisikin hyvä harrastus, alkaa kusettamaan noita kusettajia, ajankulukseen.
Lähettäisi ekaksi viestin että on kiinnostunut pennusta ja kyselisi ja utelisi kaikenlaista. Vaatisi kuvan, kuvia emosta, kaikenmoisia tietoja. Vähän ajan päästä, ei mua kiinnostakaan tää pentu, olisko toisen rotuista ja sama homma sitten sen kanssa.
Lopuksi kun on pyörittänyt sitä huijaria muutaman päivän, ilmoittaisi että en mä ostakaan, mun mies toi mulle papukaijan. REPS.

Toihan olisikin hyvä harrastus, alkaa kusettamaan noita kusettajia, ajankulukseen.
Lähettäisi ekaksi viestin että on kiinnostunut pennusta ja kyselisi ja utelisi kaikenlaista. Vaatisi kuvan, kuvia emosta, kaikenmoisia tietoja. Vähän ajan päästä, ei mua kiinnostakaan tää pentu, olisko toisen rotuista ja sama homma sitten sen kanssa.
Lopuksi kun on pyörittänyt sitä huijaria muutaman päivän, ilmoittaisi että en mä ostakaan, mun mies toi mulle papukaijan. REPS.
Aikani härnäsin nekrua tunnusti olevansa Afrikkalainen mies.
Google suomea yritti vääntää.
Jonka tajusin heti lehti ilmoituksessa.

Yhteistyössä