Kylläpäs on Rikkallaakin ongelma ,=D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Harva kerrostaloasuja omistaa kuuden metrin jatkotikkaat tai riittävän pitkän teleskooppijatkovarren jolla olisi mahdollista kurkottaa puuhun.

Enemmän ihmetyttää että kys. taloyhtiön kiinteistöhuolto tmv. huoltoyhtiö ei ole tehnyt asialle mitään, toki puu voi olla naapurikiinteistön puolella jolloin poistaminen kuuluu heille.

nimestä päätellen on jo valmiikis kultalusika suussa syntynyt, tietämttä elämän oikeista ongelmista. Won joku. Ei noihin asuntoihin edes tavis duunarin palkka riitä

Mikä ongelma siinä on? Kylmä faktahan se on, että meitä on moneen junaan. Mieluummin minäkin olisin rikkaasta suvusta kuin "tavis duunari", valehtelee jos kukaan väittää toisin.

Voi elämä, mitkä murheet! :laugh:

Tämähän on yhtä legendaarinen, kuin ne hillottomat hillomunkit, tai broilerinkoipiin jääneet sulantyngät. :D

Tämä kyllä kuvastaa nykyajan ihmisen uusavuttomuutta: jos olisi itse tehnyt asialle jotain, olisi homma hoitunut noin 2minuutissa (kalsarit olisi itse käynyt viemässä roskiin), mutta nyt sitten jonkun kaupungin työntekijän pitäiis siis ajaa autolla paikan päälle 2min työn takia.

Mäkin kerään vaikka tupakantumpit pihalta pois, kun lapsi leikkii ulkona, enkä usuta paikalle huoltomiestä.

[QUOTE="nainen";29513209]Tämä kyllä kuvastaa nykyajan ihmisen uusavuttomuutta: jos olisi itse tehnyt asialle jotain, olisi homma hoitunut noin 2minuutissa (kalsarit olisi itse käynyt viemässä roskiin), mutta nyt sitten jonkun kaupungin työntekijän pitäiis siis ajaa autolla paikan päälle 2min työn takia. [/QUOTE]

Tekstistä ilmenee, että ne ovat jossain yläkerroksien tasolla. Tällä tyypillä tuskin on tarpeeksi korkeita tikkaita, puhumattakaan siitä että niillä kannattaisi lähteä pelleilemään. Viherväellä taas on pitkävartisia pensassaksia, joilla ne saisi irti ilman sen suurempia ongelmia.

Tekstistä ilmenee, että ne ovat jossain yläkerroksien tasolla. Tällä tyypillä tuskin on tarpeeksi korkeita tikkaita, puhumattakaan siitä että niillä kannattaisi lähteä pelleilemään. Viherväellä taas on pitkävartisia pensassaksia, joilla ne saisi irti ilman sen suurempia ongelmia.

Eikä osumatarkkuuskaan varmasti ole niin hyvä että sen saisi heitettyä pallolla irti. Ympäristö taas estää käyttämästä tylppäkärkisisiä nuolia.

[QUOTE="nainen";29513209]Tämä kyllä kuvastaa nykyajan ihmisen uusavuttomuutta: jos olisi itse tehnyt asialle jotain, olisi homma hoitunut noin 2minuutissa (kalsarit olisi itse käynyt viemässä roskiin), mutta nyt sitten jonkun kaupungin työntekijän pitäiis siis ajaa autolla paikan päälle 2min työn takia.

Mäkin kerään vaikka tupakantumpit pihalta pois, kun lapsi leikkii ulkona, enkä usuta paikalle huoltomiestä.[/QUOTE]

Juu, korkealle puunlatvaan vaan mummo kiipeilemään! Äly hoi...

Tiedoksi ulkopaikkakuntalaisille, että tuo Moro on Aamulehden liite, jossa on yleensä enemmänkin sellaisia viihteellisiä paikallisuutisia ja juttuja ihmisistä. Että varmaan ainakin puoliksi vitsillä on tuokin ihminen "huolenaiheensa" sinne ilmoittanut ja siitä saatu hauska juttu tehtyä.

[QUOTE="nainen";29513209]Tämä kyllä kuvastaa nykyajan ihmisen uusavuttomuutta: jos olisi itse tehnyt asialle jotain, olisi homma hoitunut noin 2minuutissa (kalsarit olisi itse käynyt viemässä roskiin), mutta nyt sitten jonkun kaupungin työntekijän pitäiis siis ajaa autolla paikan päälle 2min työn takia.

Mäkin kerään vaikka tupakantumpit pihalta pois, kun lapsi leikkii ulkona, enkä usuta paikalle huoltomiestä.[/QUOTE]

Kohta siellä olisi kalsarit JA mummo puussa, jos tuo eläkeläinen sinne lähtisi "ongelmaa hoitamaan". Kahvittele siinä sitten.

Yhteistyössä