Rahaa 40 euroa ja seuraava palkka 14.2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1112
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luottotiedot on kunnossa, mutta vippien ottaminen ei kuulosta kovin mukavalta. Olen luullut ettei vippipaikkoja ole enää edes :) Tyhmä minä.

Eiköhän tästä selvitä. Soitan maanantaina kirkolle, ellei saada tosiaan apua puolison äidiltä. Omaa äitiä minulla ei enää ole, jolta kysyä. Ja isäkin elää sairaseläkkeellä palvelukodissa saatua 12 vuotta sitten vakavan aivovamman. Siltäkään en siis voi kysyä.

noilla 40 eurolla: maitoa ja kaurahiutale Lidlistä, saa syödä aamu sekä iltapala kahdeksi viikoksi (noin 4euroa).
Makaroneja, kananmunia, jauheliha (noin 5 euroa)-> makaronilaatikko kahdeksi päivaksi.
Kana (reisikoipi) + riisi (noin 5 euroa)->kahdeksi päiväksi
perunat, porkanat+jauheliha (jauhelihakeitto): (noin 6 euroa) -> kahdeksi päiväksi ja sama seuraavalla viikkolla.

Tsemppiä!

Meillä on 58 e ja mies saa myös 14.2 palkan. Ei hirvitä pärjääminen ollenkaan sillä kaikki laskut on maksettuna ja ruokavarastot riittävät reippaasti yli palkkapäivän. Ainoa tietty että varmasti joudutaan jo huomenna lisää maitoa hakemaan ja vaipat kuopukselle, johon tuo summa kyllä riittääkin.

Pikavipit ja visat eivät ole ratkaisu. Elämisestä on selviydyttävä sillä summalla rahaa kuussa mitä saa. Siinä on hyvin äkkiä ongelmissa jos ottaa sieltä sun täältä parikymppiä vippiä. Jos teillä ei ole laskuja maksettavana tuosta summasta, niin aikamoinen ihme uusavuttomuus päällänsä jos ette tuolla selviä kahta viikkoa. :O

Mä en tajua miten jotkut ihmiset voi olla noin avuttomia?
Oikeesti eikö teillä yhtää välähdä miten sais helposti rahaa?
En puhu nyt huoraamisesta enkä pullojen keräämisestä..

Yhteistyössä