S
"Surullinen"
Vieras
Mun mies on jotenkin etääntynyt viime aikoina. Väsynyt kun tulee töistä, pelaa illat tietokoneella omissa oloissaan. Tuntuu etten saa juurikaan huomiota häneltä. Pari päivää sitten hän soittaa minulle siihen aikaan kun on tavallisesti lähdössä kotiin ja sanoo että pitää jäädä hoitamaan jotain työhaastatteluja jonkun toisen päällikön kanssa, ei maininnut nimeä. No siinä menikin yli tunti että tämä oli hoidettu. Eilen illalla kysyin häneltä että onko tämä päällikkö joku nainen kun hän ei ikinä puhu tästä nimellä. Mies sanoi että on, ja että hän ei tarkoituksella ole puhunut nimellä tästä minulle koska olen mukamas sairaalloisen mustasukkainen!! Mitä *ittua?! Kun suutuin asiasta hän oli vaan että joo, olet vaan mustasukkaisuuden puuskissasi siinä.
Mitä mun pitäis ajatella..?
Yksi päivä hän sanoi että muna jotenkin kipeä/kuivunut suihkussa koska Harrastimme seksiä edellisenä päivänä ja puhui että ei tarvitsisi harrastaa joka päivä seksiä pakonomaisesti. Mutta ME emme olleet harrastaneet edellisenä päivänä seksiä
Mitä mun pitäis ajatella..?
Yksi päivä hän sanoi että muna jotenkin kipeä/kuivunut suihkussa koska Harrastimme seksiä edellisenä päivänä ja puhui että ei tarvitsisi harrastaa joka päivä seksiä pakonomaisesti. Mutta ME emme olleet harrastaneet edellisenä päivänä seksiä