Mun mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Mun mies on jotenkin etääntynyt viime aikoina. Väsynyt kun tulee töistä, pelaa illat tietokoneella omissa oloissaan. Tuntuu etten saa juurikaan huomiota häneltä. Pari päivää sitten hän soittaa minulle siihen aikaan kun on tavallisesti lähdössä kotiin ja sanoo että pitää jäädä hoitamaan jotain työhaastatteluja jonkun toisen päällikön kanssa, ei maininnut nimeä. No siinä menikin yli tunti että tämä oli hoidettu. Eilen illalla kysyin häneltä että onko tämä päällikkö joku nainen kun hän ei ikinä puhu tästä nimellä. Mies sanoi että on, ja että hän ei tarkoituksella ole puhunut nimellä tästä minulle koska olen mukamas sairaalloisen mustasukkainen!! Mitä *ittua?! Kun suutuin asiasta hän oli vaan että joo, olet vaan mustasukkaisuuden puuskissasi siinä.
Mitä mun pitäis ajatella..?
Yksi päivä hän sanoi että muna jotenkin kipeä/kuivunut suihkussa koska Harrastimme seksiä edellisenä päivänä ja puhui että ei tarvitsisi harrastaa joka päivä seksiä pakonomaisesti. Mutta ME emme olleet harrastaneet edellisenä päivänä seksiä :(

[QUOTE="Surullinen";29520866]Mies sanoi että on, ja että hän ei tarkoituksella ole puhunut nimellä tästä minulle koska olen mukamas sairaalloisen mustasukkainen!! Mitä *ittua?! Kun suutuin asiasta hän oli vaan että joo, olet vaan mustasukkaisuuden puuskissasi siinä. [/QUOTE]

Näköjään miehesi tuntee hyvin sinut ja tapasi reagoida.

Kyllä tuon lutkautuksen jälkeen pettämiseltä kuulostaa, muna kipeä seksin harrastamisen vuoksi ja ei ole sitä sinun kanssasi tehnyt niin eiköhän tuo ole selvä.

Tsemppiä ap

Mun mies jäi kiinni pettämisestä, sillä että oli omituisen ihana, kehui ja hoki rakastavansa, vaikka normaalisti ei ole sellainen. Yritti tällä varmistaa etten osaisi epäillä mitään mutta kävipä toisin. Jäi rysän päältä, kun juuri oli kirjoittelemassa seksiviestejä sille naiselle.

"-- Mies sanoi että on, ja että hän ei tarkoituksella ole puhunut nimellä tästä minulle koska olen mukamas sairaalloisen mustasukkainen!! Mitä *ittua?! Kun suutuin asiasta hän oli vaan että joo, olet vaan mustasukkaisuuden puuskissasi siinä. --"

Suoraan suutut asiasta etkä ole valmis keskustelemaan. Jos et koe itse olevasi sairaalloisen mustasukkainen, voisit ainakin kysyä (rakentavasti keskustellen, ei lapsellisesti mököttäen) että miksi miehellä on tälläinen kuva sinusta. Reaktiosi ei edistä suhdettanne mitenkään.

En noiden faktojen perusteella suoraan ajattelisi että miehesi on sinua pettänyt, mutta sen sinä voit saada selville vain itse. Täältä et ainakaan saa siihen vastausta. Kannattais jutella miehesi kanssa.

Jos nyt et ole sairaalloisen mustasukkainen, niin ei se luottamus kuitenkaani ole kunnossa sinun puoleltasi. Eri asia onko siihen aihetta vai ei. Toivottavasti saatte suhteenne terveempään kuosiin.

Vaikea sanoa, kun en tunne teitä. Mutta voisiko siinä olla perää, että olisit liian mustasukkainen? Voisiko miehenkin kokemuksella olla jokin pohja? Ylimustasukkaisen kumppani yleensä alkaa varoa puheitaan, ettei käynnistäisi jotain mustasukkaisuushepulia. Samoin vaitonaisuus voi johtua tuosta: jos luottamus ei pelaa, lopulta ei uskalla kertoa päivästään mitään, kun kaikki keskustelut muuttuvat miinakentäksi.

Toinen on, että miehesi kokee päivittäin seksin harrastamisen pakonomaiseksi. Onko siinä mitään pohjaa?

Kai mä vähän mustis olen, mutta en mielestäni liikaa ja mieheni on kyllä itse mustasukkaisempi kuin minä. Koen kyllä että mies nauttii seksistä kovasti, minä haluan kyllä joka toinen ilta.

Vaikea sanoa, kun en tunne teitä. Mutta voisiko siinä olla perää, että olisit liian mustasukkainen? Voisiko miehenkin kokemuksella olla jokin pohja? Ylimustasukkaisen kumppani yleensä alkaa varoa puheitaan, ettei käynnistäisi jotain mustasukkaisuushepulia. Samoin vaitonaisuus voi johtua tuosta: jos luottamus ei pelaa, lopulta ei uskalla kertoa päivästään mitään, kun kaikki keskustelut muuttuvat miinakentäksi.

Toinen on, että miehesi kokee päivittäin seksin harrastamisen pakonomaiseksi. Onko siinä mitään pohjaa?

Hyvin kirjoitettu, varsinkin tuo "lopulta ei uskalla kertoa päivästään mitään, kun kaikki keskustelut muuttuvat miinakentäksi." Itse olen seurustellut sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa, ja tuon tunteen koin hyvin usein.

Ja tuohon miehen toteamaan "päivittäinen seksin harrastaminen on pakonomaista"- kohtaan sanoisin: kai se tuntuu pakonomaiselta oman vaimon kanssa, jos käy muita höyläilemässä...

[QUOTE="Surullinen";29520902]Voiko tämä mitenkään olla mikään väärinkäsitys?? :(

Ap[/QUOTE]

En näe väärinkäsityksen mahdollisuutta. Kyllä tunti ylitöitä naispuolisen työkaverin kanssa on sellainen isku, että aika harva avioliitto sellaisesta enää toipuu. :(

[QUOTE="Surullinen";29520998]Olenko ainoa jonka mielestä on outoa jos työhaastattelu on klo 17 ja kestää 1h15min?
Ap[/QUOTE]

Jos haastateltava on jossain kokopäiväduunissa eikä pääse muulloin, ja voihan siihen olla liittynyt jotain oheistoimintaakin (tiedonhakua, keskustelua kun haastateltava on lähtenyt jne).

Mun mielestä jos kyse olis pettämisestä niin sillä olis mennyt kauemmin kuin tunti, mutta sinäpä sen miehesi tunnet.

[QUOTE="Surullinen";29520998]Olenko ainoa jonka mielestä on outoa jos työhaastattelu on klo 17 ja kestää 1h15min?
Ap[/QUOTE]

Se olisi outoa, jos työhaastattelu olisi ihan illalla. Tuolle voi olla perusteena esim. ihan se, että hakija on töissä toisaalla ja pääsee haastatteluun vasta työajan päätyttyä. Samoin, jos on kotona vaikka lasten kanssa ja pääsee haastatteluun vasta, kun puoliso tulee kotiin. Eli selitys on aika yksinkertainen. Samoin aloitusviestissäsi kirjoitit "työhaastatteluja" monikossa. Oliko niitä useampi?

Onko miehelläsi epätyypillisiä ylitöitä usein, vai riittikö tämä yksi kerta ja naispuolinen kolleega mustasukkaisuuden heräämiseen? Onko hän jäänyt kiinni pettämisestä tai valehtelemisesta aikaisemmin? Kuinka usein tunnet mustasukkaisuutta ja missä tilanteissa?

Saattaahan se pettää tai sitten sä vaan oot niin mustasukkainen ettei se uskalla sen takia kertoa sulle mitään ja alkaa olla kyllästynyt koko suhteeseenne sen vuoksi.

Oikeaa vastausta sä et kuitenkaan saa täältä.

No kyllä meidän puljussa tuo työhaastattelun ajankohta ja kesto voisi olla hyvinkin mahdollinen, etenkin, jos haastattelijat ovat siihen päälle vielä muutaman hetken puineet keskenään haastateltavan sopivuutta ja ominaisuuksia.

Ja toisekseen tuo, että mies muistanut väärin seksin harrastamisen ajankohdan (puhui eilisestä, vaikka oikeasti harrastettu toissapäivänä)...minulle käy jatkuvasti noin, en pidä mitenkään tarkkaa kirjaa siitä, milloin seksiä on harrastettu. Luojan kiitos oma mieheni ei ole niin vainoharhainen, että epäilisi pettämistä minun muistini pettäessä.

Ei ole usein epäilyttäviä ylitöitä, mutta esim yksi päivä mies tuli jo puolilta päivin töistä koska pää oli kuulemma kipeä, mutta jatkoi sitten töitä kotona. Oli kuitenkin käynyt eräässä marketissa joka ei ole ihan duunin vieressä. Miehellä on välillä etäpäiviä, mietin että oliko ollut töissä ollenkaan sinä päivänä. Ja tarkoitin vaan yhtä haastattelua, tämähän oli just sen toisen päällikön kanssa. Ja kuulemma tämä uusi työntekijä ei tule varsinaisesti edes mieheni tiimiin.. Hä?

Mies voi olla rasittunut ja väsynyt töistä. Työhaastattelu voi hyvinkin olla klo. 17, jos haastateltava tulee omien töiden jälkeen sinne ja kulunut aikakin on ihan normaali. Ja on täysin mahdollista että ei vaan muistanut milloin teille oli ollut seksiä. Ei pettäjät yleensä kyllä tollaisia virheitä tee. Pettämisessä lähes aina varma merkki on puhelin salailu ja näppäily.

Pettämiseltä kuulostaa, ei välttämättä pomon kans, voi olla joku muukin. Pettäjäthän joskus ovat itse hyvinkin mustasukkaisia ja alkavat syytellä jos puoliso epäilee heitä.

[QUOTE="Surullinen";29521110]Huoh... Mitä mä teen.. Ei se mies todellakaan tunnusta jos kysyn.[/QUOTE]

Sä uskot sitä tai sitten eroat. Ei sulla ole vaihtoehtoja.

Ja jos kovin pahoin alat voimaan, ero on edessä ennemmin tai myöhemmin ja sinun kannalta vain hyvä asia.

Yhteistyössä