Mikä keskustelu on saanut verenpaineesi nousemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vuoden Mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyseiset kommentit:

"Korvike on vähintäänkin yhtä hyvää ravintoa vauvalle kuin rintamaito, ellei jopa parempaakin. Vauva kasvaa paremmin ja pysyy kylläisempänä"
"En imettänyt, eikä meidän Pekalle tullut silti yhtään allergioita"
(faktojen vääristely, selittely, oman toiminnan puolustelu)

"En voi lopettaa tupakointia raskaana, koska se aiheuttaa minulle niin kovaa stressiä ja se on vaarallista vauvalle"
"Minä poltin ja meidän Pekka on ihan terve!"
(sama kuin edellä, mutta tässä faktat heitetty kokonaan romukoppaan ja keksitty itse uudet!)

"Haluton osapuoli parisuhteessa on paska, eikä ansaitse ketään, menisi hoitoon"
(mustavalkoinen ajattelutapa, toisen syyllistäminen)

Pari kertaa olen kysynyt täällä vinkkejä ongelman ratkaisuun elämässäni ja ne on teilattu provoina. Se ongelma on ollut ihan oikea ja mitään tietoja vääristelemättä olen kertonut tilanteesta sellaisena kuin se on. Kun kysymys ei ole vielä mistään sairaasta tai mitenkään vinksahtaneesta jutusta mitä minulla on ollut..... Grrrrr!

[QUOTE="argh";29546543]kaikki "köyhät kyykkyyn" ym toimeentulotuella töihin jutut saa sapen kiehumaan.[/QUOTE]

Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa...

Rokotteita mustavalkoisesti vastustavat joilla faktat ovat tasoa verkkomedia/magneettimedia ja naapurin Pirkko kertoi miten niiden kumminkaimanaromaterapeutti kertoi niiden siskon pojan saaneen AIDS:n mpr:stä.

Työtätekevien vanhempien syyllistäminen lapsen päiväkotiin viemisestä.

Nämä ärsyttävät enkä jaksa niitä pitkään lukea ää usein ohitan kokonaan, koska sisältö on aina sama.

[QUOTE="Vierailija";29546491]Kyseiset kommentit:

"Korvike on vähintäänkin yhtä hyvää ravintoa vauvalle kuin rintamaito, ellei jopa parempaakin. Vauva kasvaa paremmin ja pysyy kylläisempänä"
"En imettänyt, eikä meidän Pekalle tullut silti yhtään allergioita"
(faktojen vääristely, selittely, oman toiminnan puolustelu)

"En voi lopettaa tupakointia raskaana, koska se aiheuttaa minulle niin kovaa stressiä ja se on vaarallista vauvalle"
"Minä poltin ja meidän Pekka on ihan terve!"
(sama kuin edellä, mutta tässä faktat heitetty kokonaan romukoppaan ja keksitty itse uudet!)

"Haluton osapuoli parisuhteessa on paska, eikä ansaitse ketään, menisi hoitoon"
(mustavalkoinen ajattelutapa, toisen syyllistäminen)[/QUOTE]

Pakko kompata. Ei ole keskustelua jossa joku kommentoi juuri noin että koska meillä oli näin niin tilastolliset faktat ei ole totta!

En mä jaksa kiihtyä mistään keskustelupalstoista, joskin saatan kyllä heittää bensaa liekkeihin tahallisen provoavilla tai kärkkäillä kommenteilla. Eihän se aikuismaista ole, mutta välillä huvittaa kun jotkut kiihtyy nollasta sataan alle kolmen sekunnin

Tupaikointi raskausaikana, ja tupakointi noin muutenkin lasten läheisyydessä. Ja aborttikeskustelut, jossa aivoton vastustaja-puoli ei koskaan vastaan mihinkään mitään, ellei siihen kysymykseen voi vastata silla, että abortti on murha.

Kaikki missä syyllistetään, haukutaan, nostetaan itseään muiden yläpuolelle. Ei suostuta ymmärtämään muita näkökantoja, kuin omansa. jne..
Ei oo kauheesti ketjuja, mitkä ei mua ärsyttäisi siis :D

Sellainen jossa hyväksytään henkinen tai fyysinen väkivalta osana lapsen kasvatusta tms.

Yhteistyössä