[QUOTE="Minä vain";29590551]Siis syöt kaiken ravinnon päivän aikana n.klo 11-17 välissä? Siihen ei montaa ateria mahdu, jos skippaat aamupalan ja lounas on ensimmäinen ruokasi, iltapäivällä ehkä joku pikku välipala ja klo 17 viimeinen ruokailu päivällisen muodossa? Paljonkohan mahdat kärsiä ravintoaineiden puutoksista :S Ja veikkaan myös että olet alipainoinen.[/QUOTE]
Riippuu toki päivästä, mutta yleensä ruokailuni ajoittautuvat klo 11-18 välille. Joskus saatan syödä jotakin vielä illemmalla, mutta yleensä en. Pyrin siihen, että syön päivän aikana 2 lämmintä ateriaa, sekä välipalan.
Enkä usko siihen, että skippaamalla aamupalan (puuroa ja lasi maitoa) ja iltapalan (2 leipää ja lasi maitoa) saa itselleen ravintoaineiden puutosta aikaan. Ei se puuro ja leipä, sekä 4 dl maitoa todellakaan ole mikään elinehto.
Mä syön samaa kotiruokaa, kuin mitä muu perhe, eli lihaa, kanaa, kasviksia, pastaa, perunaa, salaattia jne. Välipalaksi sitten rahkaa, banaania, omenaa tms. Koen siis syöväni hyvin. Ja itse asiassa syön nyt paljon paremmin ja terveellisemmin, kuin mitä ennen...silloin, kun kerrytin ylipainoni. Eli ei, en ole alipainoinen, vaan mulla on reilut 5 kg ylipainoa, jota parhaillaan pudottelen pois.
Vaikka syön harvemmin, kuin mitä virallis-terveellinen ruokavalio neuvoo ja ohjaa, niin syö silti samaa ruokaa, kuin mitä he, jotka noudattavat em. ruokavaliota. Aamupuuroa en tosin syö, mutta kyllä sen puuron voi syödä vaikka välipalaksi, jos niikseen. Tai leipää. Maitoa juon muilla aterioilla ja käytän myös rahkaa ja juustoa, joten kalkkiakin saan.