onko pakko tehdä lapsi kun tapaa uuden miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muija"

Vieras
Tämä on mielestäni aika yleistä. On erottu ja lapsia jo valmiiksi enemmän kuin yksi. Tavataan uusi mies/nainen ja siihenkin sitten pikaisesti vängätään se lapsi.

Onko se lapsi joku suhteen sinetöijä? Miksi kaikilla pitää olla yhteinen lapsi? Miksi ei voida hetkeäkään olla suhteessa ilman myös sitä "kuudetta", yhteistä lasta?
Onko se oikeasti tärkeää uusperheelle?

Luulisi että eron jälkeen ei nimeomaan tekisi lapsia kun ymmärtää ettei kaikki suhteet kestä.

Ei olis mikään pakko.
Mulla on 4 lasta jo, mutta tolla miehellä ei ole yhtään.

Mulla ei ole myöskään minkään valtakunnan intoa pyöräyttää enää yhtään mukulaa, mutta kyllä mä ymmärrän, jos toi mies haluaa edes sen yhden oman. Ja loppupeleissä se on mulle sit ihan yksi lysti, pyöriikö noita tossa 4 vai 5.
Eli voi se olla, että tehdään sit kuitenkin se yksi. Jossain vaiheessa. Ei vielä. Koska suhde on tosiaan aikalailla tuore.

Tämä minuakin ihmetyttää.

Sen lisäksi, että olemassa olevat lapset saavat tottua pikapikaa uuteen isä-/äitipuoleen niin melkein samaan syssyyn pukataan siihen vielä uusi sisaruskin...

Ei ole. :)
Meillä ei ole edes kuin "vain" yksi lapsi kummallakin edellisistä liitoista, mut siis yhteensä niitä on kaks jotka asuu vakituisesti meillä. Ihan tarpeeksi paljon lapsia meidän perheeseen. Me miehen kans päätettiin yhdessä että ei haluta enää yhteistä, vaikka kaikki puitteet sen oikeen hyvin sallisikin. Nimenomaan tästä puhuttiin että olisiko se joku onnen mittari että vielä se yksi yhteinen tähän tehtäisi. Ei mullakaan sinänsä mitään sitä vastaan olisi mut miksi tehdä kun nyt on ihan hyvä ja ollaan onnellisia, on teini- ja pikkulapsielämää talossa, mut raha ja tila riittää mukavasti. Ollaan vielä alle nelikymppisiä eli kun lapset lentää pesästä jaksetaan ja keritään viel hyvin viettää aikuiselämääkin kahdestaan jos terveyttä piisaa, matkustella ym. Oli meilläkin vauvakuumetta jossain vaiheessa, mut päätimme purkaa sen lemmikkiin ja se oli meille hyvä ratkaisu :)

Tämä minuakin ihmetyttää.

Sen lisäksi, että olemassa olevat lapset saavat tottua pikapikaa uuteen isä-/äitipuoleen niin melkein samaan syssyyn pukataan siihen vielä uusi sisaruskin...

Juu ja siihen hässäkkään vielä uuden isäpuolen edellisestä liitosta/liitoista piipahtavat uusio-sisarpuolet ja isäthän sikiää taas uusien avokkien kanssa joilla varmasti edellisistä suhteista myös mukuloita. Tämä irvoshow sitten kokoontuu jokatoinen viikonloppu sinne ja jokatoinen tänne missä on vastassa taasen uusi mummopuoli ja sen uusi aviomies ja allergiakoira niin ei ihme että terapiaa tarvitaan.

[QUOTE="nuuh";29592441]Juu ja siihen hässäkkään vielä uuden isäpuolen edellisestä liitosta/liitoista piipahtavat uusio-sisarpuolet ja isäthän sikiää taas uusien avokkien kanssa joilla varmasti edellisistä suhteista myös mukuloita. Tämä irvoshow sitten kokoontuu jokatoinen viikonloppu sinne ja jokatoinen tänne missä on vastassa taasen uusi mummopuoli ja sen uusi aviomies ja allergiakoira niin ei ihme että terapiaa tarvitaan.[/QUOTE]

:D tää oli hyvä, ja oikeestaan aika usein ihan totta! :D :D :D

Samaa olen minäkin miettinyt.

Ja myös sitä, miksi siinä uudessa suhteessa pitää edetä niin nopeasti siihen "uusivauva" -vaiheeseen. Erosta on vuosi ja edellisen liiton lapset ovat 3v ja 1,5v ja uutta vauvaa jo pukkaa. Ja sitten menee vuosi ja uuden kanssa ei sitten ollutkaan kaikki ok ja erotaan ja sama rumba uudestaan....

Yhteistyössä