Tässä kasvatuslinja...koska ihmeessä lestadiolaisten puuhiin aletaan keskittymään enemmän ja seuraamaan??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuuuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raamattuun vedonneet vanhemmat kurittivat lapsiaan kaksikymmentä vuotta - Rikos - Uutiset - MTV.fi

Niin niin monet lapset elävät tässä yhteisössä ja tämäkin pariskunta vetoaa raamattuun ja kokevat sen oikeaksi...eiköhän aika moni muukin lestadiolainen elä raamatun mukaan??!!

No ei kyllä ole normaalia lestadiolaisperheissäkään... :)

Itse olen lähtöisin ateisti perheestä ja kyllä vaan isäni on minua paljaalle takamukselle vyöllä mäiskinyt joskus. ETTÄ KOSKAHAN NIIDEN ATEISTIEN PUUHIIN ALETAAN KESKITTYÄ?!

Veikkaanpa, että lestaperheissä väkivalta on paljon vähäisempää kuin muissa perheissä mm. siksi, että suurin osa väkivaltarikoksista tehdään humalassa ja lestat eivät alkoholia käytä.

Kun hehän perustelivat että raamatun mukaan kasvattavat ja lestat noudattaa erittäin paljon ko. opusta!

ei raamattu kehota lapsia kurittaan. mutta hulluhan voi vedota mihin vaan, esim. raamattuun, poliisiin, koraaniin. ei sillä ole tässä väliä, mihin uskontoon on kuuluvinaan.

minulla oli hullu ja väkivaltainen ateistinaapuri, mutta en usko, että kaikki ateistit ovat hulluja. lapsemme kaverin perheessä (normi tapakristitty perhe) äiti saattoi lähteä kauppaan, kylään, jumppaan sanomatta lapsille mitään. sitte nuo 5-6-vuotiaat lapset tuli meille, kun kotona ei ollutkaan ketään ja ovet oli lukossa. en silti usko, että kaikki tapakristityt hoitavat lapsiaan nuin huonosti...

Yhteistyössä