Ensiviikko ollaan taas kaksin pojan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B) Mikä siinä on kamalaa? Oletko sairas tms. jonka vuoksi ette mielellään voisi olla kaksin? Jos vaan ikävää...niin yritä käyttää aika hyödyksi, tee kaikkea mistä ite tykkäät.. :)

B) Mikä siinä on kamalaa? Oletko sairas tms. jonka vuoksi ette mielellään voisi olla kaksin? Jos vaan ikävää...niin yritä käyttää aika hyödyksi, tee kaikkea mistä ite tykkäät.. :)

Kunhan vaan toivon ettei lapsi sairastu kun sillä vähän flunssaa ollut sitten sitä ei voi viedä päiväkotiin ja sit ollaan ihan kaksin ilman kontaktia ulkomaailmaan 5 vrk.

Valivali... Itse olon juuri 21 viikkoa lasten ja koiran kanssa isossa okt:ssa kun mies oli työmatkalla ja nautin joka hetkestä! Oli joo lumityöt ja lasten harrastukset ja omat työt ja kaikki muut velvollisuudet mutta näin tuon ennemminkin mahdollisuutena olla joskus lapsille se ainoa vanhempi.. Koin myös että suhde lapsiimme (kolme poikaa) syventyi kun isä ei ollut paikalla.. Myös parisuhde sai piristysruiskeen ja ai että sitä seksiä......

Älä valita vaan pää pystyssä "pärjään koska olen nainen" asenteella eteenpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29598126:
No mihin sen sairaan lapsen kanssa sitten pitäisi päästä? Rahaahan se ukkos jo jätti, joten taksilla pääsette tarvittaessa lääkäriin.

No ei mihinkään. Täällä palstalle ei totisesti tajuta ikinä mitä tarkoitan.

2-3 viikkoa vuodessa? eihän se ole paljoa. Sen ajan seisoo vaikka päällään, varsinkin jos aika jakautuu pitkin vuotta eikä ole 2-3 viikkoa putkeen

No ei mihinkään. Täällä palstalle ei totisesti tajuta ikinä mitä tarkoitan.

Siis tän lyhyen oppimäärän perusteella yritän tajuta.. Sulla ei ole muita ystäviä kuin miehesi, joka on nyt 5 päivää pois? Jos olet terve aikuinen niin pärjäät kyllä 5 päivää ilman juttuseuraa. Vai onko sinulla masennusta tms. johon tarvitset erityistä tukea? Se on eri asia tietenkin.

Siis tän lyhyen oppimäärän perusteella yritän tajuta.. Sulla ei ole muita ystäviä kuin miehesi, joka on nyt 5 päivää pois? Jos olet terve aikuinen niin pärjäät kyllä 5 päivää ilman juttuseuraa. Vai onko sinulla masennusta tms. johon tarvitset erityistä tukea? Se on eri asia tietenkin.

Ei masennusta mutta muita sairauksia on enkä pysty yksin liikkumaan kotoa mihinkään.

Mä en ymmärrä miksi tehdään lapsia jos heitä inhotaan noin paljon.

Me ollaan lapsen kanssa nyt "isivapaalla" eli isi on pois kotoa :D Ja ihan ollaan kahdestaan neljän seinän sisällä eikä haittaa yhtään.

Asioista saa hankalia kyllä helposti. Mutta kun kääntää omaa ajatusmaailmaansa niin elämäkin muuttuu helpommaksi :)

Ei masennusta mutta muita sairauksia on enkä pysty yksin liikkumaan kotoa mihinkään.

Pystyt olemaan siellä sisällä sen 5 päivää. Toistan itseäni, teet itse asiasta ongelman. Me ei tiedetä ilmeisesti koko totuutta, koska kaikki on sua vastaan nyt ja koet ettei kukaan ymmärrä..kyllä tässä nyt jotain muuta on. Kerro se, niin yritetään auttaa tai lopeta turha itsekäs narina.

No ei oo kivaa olla lasten kanssa yksin, mä oon joka viikko. Mut kun sulla kuitenkin vaan tollanen yksi viikko kyseessä niin, suunnittele jo etukäteen jotain kivaa lapsen kanssa, uiminen, hoplop, pulkkamäki ja makkarat mukaan tmv.

Ei tosiaan kannata etukäteen stressata et jos lapsi tulee kipeeksi.

Yhteistyössä