Ensiviikko ollaan taas kaksin pojan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palaa sitten taas , valittaen uutta ongelmaa.
Ei kelpaa neuvot , ei ohjeet , ei mikään . Uudella valituksella palaa palstalle ja uudet jaksaa taas kertoa miten voisi edetä asiassa / ongelmassa, lopputulos on kuitenkin ettei mikään kelpaa.

Tsemppiä elämääsi ammattivalittaja, valintoja teet , elä seurauksien kanssa.

Mun mielestä sun nimimerkki jo kertoo siitä että sä et aiokaan muuttaa elämääsi.

Nautit valittamisesta ja siitä että kaikki tehdään sun eteen valmiiksi. Itse et ole valmis tekemään mitään minkään eteen.

kun täällä pyörii siis pari tyyppiä, jolla siis lähes identtiset nimimerkit, samat sairaudet, miehet yrittäjia , yksi lapsi jne mutta toinen myöntää että on pääkopassa vikaa ja toinen ei :)

Todellisuus ?

En ole. Olen mielelläni yksin lasten kanssa. En tarvitse elättäjää vaan olen lapsilleni välittävä rakastava äiti. Oletko sinä? Tuntuu että miehesi on myös äitinä. Eikö koskaan omaatuntoa kaivele kun käytät sairauksia syynä miksi et pärjää, jaksa lapsen kanssa?

Et kyllä empaattiselta ja tervejärkiseltä äidiltä näytä noiden sun pilluviestejen takia. Olen hyvä äiti ja pidän lasta vain osa-aikahoidossa,hän hyvin usein pitkillä lomilla.

Miten niin? lapsella on isäkin plus muuta sukua ja lomat menneet oikein hyvin.

Lomat ja aika lapsen kanssa menee hyvin kunhan sinun ei tarvitse tehdä mitään. Eikö niin? Mukavahan se on istuskella ja valittaa kun muut tekevät hommat. Miksi edes väität että olet ensi vkon lapsen kanssa kahdestaan kun ethän voi olla hänen kanssa? On pvkodissa ja kotona häntä hoitavat muut. Tämä on jo lastensuojeluasia, jos tietäisin kuka olet niin ilmoitus lähtisi välittömästi koska miehesi jättää sinut lapsen kanssa jota et voi hoitaa

Lomat ja aika lapsen kanssa menee hyvin kunhan sinun ei tarvitse tehdä mitään. Eikö niin? Mukavahan se on istuskella ja valittaa kun muut tekevät hommat. Miksi edes väität että olet ensi vkon lapsen kanssa kahdestaan kun ethän voi olla hänen kanssa? On pvkodissa ja kotona häntä hoitavat muut. Tämä on jo lastensuojeluasia, jos tietäisin kuka olet niin ilmoitus lähtisi välittömästi koska miehesi jättää sinut lapsen kanssa jota et voi hoitaa

No kuule lapsen ensi viikon hoito on ihan järjestyksessä.

Yhteistyössä