Ei antanut finnkino myyjä minulle veikkauskortti alea :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Luin että kotimaisiin päivä elokuviin pääsee veikkauskortilla
tiistaisin 2 yhden hinnalla.

Katsoin listasta että voisimme mennä katsomaan risto räppääjän,
menin ostamaan lippuja myyjä toteaa että se alennus koskee vaan aikuisten lippuja ja en saa sillä ostaa 2 lastenlippua
olisin ottanut 2 aikuistenlippua mutta ei myynyt
kun oli vain yksi aikuinen siis eli minä.

Lastenlippu kuin aikuistenlippu maksoi tuohon näytökseen aivan saman verran mutta ei sitten saatu alennusta vaan piti normi hinta maksaa :(
Harmittaa että tuollaisia kortti etuja veikkaus mainostaa mutta niitä ei sitte saa :(

[QUOTE="Vieras.";29610473]Oliko yksi lippu edullisempi kuin normaalisti?[/QUOTE]

Sepä hassuinta tilanteesta tekeekin että kaikki liput oli 7,50 kpl oli sitten aikuisten tai lasten tai pyörätuolilippu

[QUOTE="pettynyt";29610486]Sepä hassuinta tilanteesta tekeekin että kaikki liput oli 7,50 kpl oli sitten aikuisten tai lasten tai pyörätuolilippu[/QUOTE]

No mutta olisit ostanut teille kaikille aikuisten liput.:D onhan tuo perseestä, että ei saa luvattua alennusta.

[QUOTE="Vieras.";29610494]No mutta olisit ostanut teille kaikille aikuisten liput.:D onhan tuo perseestä, että ei saa luvattua alennusta.[/QUOTE]

AP sanoi, että hälle ei myyty kahta aikuisten lippua...

[QUOTE="Vieras.";29610494]No mutta olisit ostanut teille kaikille aikuisten liput.:D onhan tuo perseestä, että ei saa luvattua alennusta.[/QUOTE]

Ei suostunut myymään kun oli 2 lasta 1 aikuinen,
kysyi vielä oikein tarkkaan tuon asian minulta kun koetin sitä veikkauskortti alea saada.

Mistä se kassaneiti voi tietää kenen kanssa menet leffaa katsomaan? Saahan sitä ostaa vaikka 4 aikuisten lippua kerralla ja vaikka lapset siinä mukana. Viedä sitten lapset isovanhemmille hoitoon ja mennä ystäväpariskunnan kanssa katsomaan sen leffan.

[QUOTE="fakta";29610550]Nyt kyllä myyjä teki virheen. Tekisin reklamaation.[/QUOTE]

Mitäpä se enää minua hyödyttää normi hinnat maksoin jo lipuista
mutta toki harmittaa kun olin jotenkin ajatellut että voi sen nyt käydä leffassa katsomassa kun näin edukkaasti pääsisin.

[QUOTE="pettynyt";29610642]Mitäpä se enää minua hyödyttää normi hinnat maksoin jo lipuista
mutta toki harmittaa kun olin jotenkin ajatellut että voi sen nyt käydä leffassa katsomassa kun näin edukkaasti pääsisin.[/QUOTE]

Pistämällä palautetta voit hyvinkin saada jälkikäteen korvauksen, jos ei muuta niin sarjalippuja Finnkinoon. Kannattaa ehdottomasti yrittää.

Voi olla et vastaukseni tulee liian myöhään mut ite oon Finnkinossa töissä ja kyllä, tuossa myyjä teki virheen. Teitä oli 1 aikuinen ja 2 lasta? Myyjän olisi pitänyt myydä sulle siis 2 lippua yhden hinnalla + 1 lippu eli jos 7,50/kpl ni yhteensä 15e. Totta on että emme saa veikkaus-alennusta antaa lastenlippuihin koska veikkaus-kortin voi omistaa vain täysi-ikäinen mutta myyjän ois pitäny sulle kyllä se alennus antaa myymällä kaksi aikuisten lippua, ei se nyt niin kiveen hakattua ole että lapsi saa tulla leffaan vain lastenlipulla.. Haluaisin uskoa että kyseessä on joku uusi työntekijä jolle on vaan sanottu että lastenlippuihin sitä alennusta ei voi antaa ja näin ollen tullut väärinkäsitys, harmi juttu joka tapauksessa, suosittelen laittamaan palautetta asiasta niin ainakin kyseinen myyjä saa oikean ohjeistuksen asiaan eikä vastaavaa tapahdu jatkossa.

http://www.finnkino.fi/news/veikkaus/

Etu koskee seuraavien kotimaisten elokuvien tiistai-näytöksiä:

Syksy 2015
  • Ollaan vapaita (ensi-ilta 7.8.)
  • Elämältä kaiken sain (ensi-ilta 21.8.)
  • Kätilö (ensi-ilta 4.9.)
  • Häiriötekijä (ensi-ilta 11.9.)
  • Napapiirin sankarit 2 (ensi-ilta 30.9.)
  • Onnelin ja Annelin talvi (ensi-ilta 9.10.)
  • Äidin toive (ensi-ilta 16.10.)
  • Hevisaurus (ensi-ilta 27.11.)
  • Tyttökuningas (ensi-ilta 11.12.)
  • Järven tarina (ensi-ilta jouluna 2015)
Kevät 2015

• Viikossa aikuiseksi (ensi-ilta 23.1.)
  • Theon talo (ensi-ilta 6.2.)
  • Lovemilla (ensi-ilta 6.2.)
  • Risto Räppääjä ja Sevillan Saituri (ensi-ilta 13.2.)
  • Luokkakokous (ensi-ilta 5.2.)
  • Miekkailija (ensi-ilta 13.3.)
  • Toiset tytöt (ensi-ilta 13.3.)
  • Big Game (ensi-ilta 19.3.)
  • Armi elää (ensi-ilta 20.3.)
  • Me Rosvolat (ensi-ilta 27.3.)
  • Tsamo (ensi-ilta 10.4.)
  • Henkesi edestä (ensi-ilta 10.4.)
  • Mielensäpahoittaja (ensi-ilta 5.9.)

menin ostamaan lippuja myyjä toteaa että se alennus koskee vaan aikuisten lippuja ja en saa sillä ostaa 2 lastenlippua

Lastenlippu kuin aikuistenlippu maksoi tuohon näytökseen aivan saman verran mutta ei sitten saatu alennusta vaan piti normi hinta maksaa :(
Harmittaa että tuollaisia kortti etuja veikkaus mainostaa mutta niitä ei sitte saa :(

Leffassa käyminen on niin sikakallista puuhaa, että mä olen pari vuotta sitten lopettanut sen kokonaan. Leffat voi katsoa mukavasti kotisohvalla SF-anytimesta vuokraamalla 4€ per leffa.

Hän varmasti unohti antaa sen. Siitä voi valittaa. Sieltä saa ykeensä uuden lipun tai poppareita ym. Etuja. Poikani sai, kun valitti. Työntekijöt vaihtuu usein…

Yhteistyössä