Mikä tää elämääkin suurempi Arhimäki otti liikaa -uutinen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, jep. Uskokaa nyt jo, lärvät ne veti näin kertovat kaikki paikalla olleet, mutta se siitä. Onko se nyt niin vaikea uskoa omista idoleista, että näin on käynyt? Ihan sama mitä peesailette ja Saramo selittää, totuus on kuitenkin tämä, homma karkasi lapasesta ja piste.

Siis miten paljon se nyt sitten joi? Jos mä oisin puolentoista viikon reissussa, vähillä yöunilla niin pääni tipahtaisi tiskiin jo parista snapsista...

Siis miten paljon se nyt sitten joi? Jos mä oisin puolentoista viikon reissussa, vähillä yöunilla niin pääni tipahtaisi tiskiin jo parista snapsista...

Mulla tipahtaa jo muutamasta siideristä ihan normaalitilanteessa. Se riippuu niin onko syönyt ennen sitä, missä seurassa jne.. Noin kovissa juhlissa ei varmasti ole mikään "hillitty" tahti alkon suhteen miehillä.

Vielä kertausta: Arhinmäen humalainen käytös hämmensi Leijonien pronssijuhlissa ja pelaajat olivat kantaneet miehen nukkumaan, jos olisi jostain väsystä kyse niin kai sitä kävelemään pystyisi. Lisäksi hän myöntää, että meni juhlinta liian pitkälle.

Nämä ovat faktoja, eivätkä mihinkään muutu vaikka täällä mitä selitätte ja jorisette. Kuitenkin homman voi unohtaa minun puolesta, ei tarvitse täällä tai missään muualla jotain paskaa kuitenkaan jauhaa.

Yhteistyössä