Onko kenelläkään siittiöt eläneet 7-8 vrk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auts"

Vieras
Hirveä tilanne. Harrasteltiin viikko sitten lauantaina saunassa seksiä "varmoina päivinä", kun mulla oli kolmas kiertopäivä ja vuoto runsas. Takana yli vuoden lapsettomuutta edellisessä suhteessa (miehellä siittiöt oli normaalit, minua ei ehditty tutkia). Olen ajatellut ja ilmeisesti miehenikin kuvitellut ajattelevan, että mahdollinen lapsi olisi tervetullut jos vahinko tulisi, mutta mies ei nyt sitten todellakaan toivo lapsia. Nyt sitten tuli paniikki, kun mun ovulaatio onkin nyt. Kierto on kumman lyhyt normaaliin verrattuna. Jos tulisin raskaaksi, mies syyttäisi minua :( se on jo selvä homma. Voiko siittiöt siis oikeasti elää viikon? Tämän jälkeen hankin kyllä kierukan. Olin jo varannut ajankin kierukan laittoon, mutta menkat ei olleet juuri silloin ja piti perua aika.

Lohduttakaa mua ja kertokaa, että kenelläkään ei ole raskaus alkanut viikon päästä seksistä, jota harrasteltu kuukautisten aikaan. Ja siis mulla oli oikeasti runsas vuoto...

Mutu vastauksia tulet saamaan. Jos jotain pientä varmistusta haluat heti tietää niin mene lähimpään apteekkiin ostamaan raskaustesti puikkoa. Niitä saa myöskin esim cittareista

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä:
Mutu vastauksia tulet saamaan. Jos jotain pientä varmistusta haluat heti tietää niin mene lähimpään apteekkiin ostamaan raskaustesti puikkoa. Niitä saa myöskin esim cittareista
Mitähän se raskaustesti tilanteeseen auttaa? Se näyttää positiivista vasta muutama päivä alkion kiinnittymisen jälkeen (joka puolestaan tapahtuu viikon päästä hedelmöityksestä).

Joissain tapauksissa voi elää. Mutta harvoin. Jos nyt sellainen ihme sattuu, että raskaaksi paukahdit niin toki pidät pienen ihmeen. Vastauksen saanet n. viikon kuluttua.

Me harrastettiin seksiä kp 7, kun vuoto oli just loppumassa. Kp 16 sain ovisplussan ja ultrassa todettiin, että raskaus on alkanut silloin kp7 tienoolla.
Eli kyllä, kaikki on mahdollista!

Ei voi tietää. Mutta ei se mies ihan oikeasti voi sinua syyttää, mikäli olette yhdessä valinneet tällaisen "ehkäisykeinon"...

Mies sanoo että hän ei tiedä mun kierrosta, se on mun juttuja ja mun vastuulla. Itse olen kuulemma sanonut että on varmat päivät. Tosin ollaan juteltu monesti, että ei ne ole mitään sataprosenttisiä varmoja päiviä! Ei se mua varmaan aborttiin pakottaisi, mutta lapsen hoitaisin pääosin yksin.

Me harrastettiin seksiä kp 7, kun vuoto oli just loppumassa. Kp 16 sain ovisplussan ja ultrassa todettiin, että raskaus on alkanut silloin kp7 tienoolla.
Eli kyllä, kaikki on mahdollista!

Niin, siis ilmeisesti sulla oli aikainen ovulaatio silloin kp 7 aikoihin, ja raskaus alkoi. Ovistesti näytti "virheellisesti" plussaa raskauden takia.

Jos sulla oli ovis 7-8 päivää tuon 7 kp:n jälkeen, niin raskaushan sai alkunsa sitten vasta silloin. Ei kp 7.

[QUOTE="auts";29601536]Mies sanoo että hän ei tiedä mun kierrosta, se on mun juttuja ja mun vastuulla. Itse olen kuulemma sanonut että on varmat päivät. Tosin ollaan juteltu monesti, että ei ne ole mitään sataprosenttisiä varmoja päiviä! Ei se mua varmaan aborttiin pakottaisi, mutta lapsen hoitaisin pääosin yksin.[/QUOTE]

Aikamoinen helmi sulla miehenä. Anteeksi vaan, mutta miehenkin pitää ymmärtää ettei vastuuta voi noin ulkoistaa toiselle.

[QUOTE="auts";29601536]Mies sanoo että hän ei tiedä mun kierrosta, se on mun juttuja ja mun vastuulla. Itse olen kuulemma sanonut että on varmat päivät. Tosin ollaan juteltu monesti, että ei ne ole mitään sataprosenttisiä varmoja päiviä! Ei se mua varmaan aborttiin pakottaisi, mutta lapsen hoitaisin pääosin yksin.[/QUOTE]

Jos mies panee paljaalla, niin se on sen juttuja sen vastuulla. Helvetti että ottaa pannuun tällaiset kommentit.

Itse tulin aikanaan raskaaksi kierrosta jolloin harrastettiin seksiä viikko ennen ovulaatiota, lapsi tosin oli toivottu ja yritettiin tarkoituksella tulla raskaaksi.

Voi elää, kokemusta on. Mutta älä huoli. Kato nyt ensin tuleeko menkat. Ja kakkahommat voi hoitaa yksikin vanhempi! Mun mies on vaihtanut viidelle lapsellemme n.50 vaippaa, kun joskus on ollut pakko. Mutta tyyppi voi olla HYVÄ ISÄ ilman vaippojakin.:)

Pahalta näyttää... aamulämmöt 37 ja sydän muljahtelee ja syke korkealla :( siis ollut mulla raskausoire aiemmin (lapsi on jo 7v.) ja sen jälkeen en ole moista kokenut. Viimeksikin alkoi juuri viikon päästä hedelmöittymisestä. Raskaustestikään ei vielä silloin näyttänyt mitään, vasta muutama päivä myöhemmin. Elelen siis jännityksessä.

Onko kenelläkään muulla rytmihäiriöt ja korkea syke olleet oireita alkaneesta raskaudesta? Siis varhaisessa vaiheessa jo, ennen plussatestiä. Normaalistihan syke nousee ja rytmihäiriöt yleisiä raskaana olevilla.

Nonni... haamu raskaustestillä. En ole aiemmin haamuja saanutkaan. Seurailenpa tilannetta. Pitää saada salaa haettua uusi raskaustesti huomiseksi.

En ole mitään sanonut miehelle. Se totesi eilen jyrkästi ettei halua lapsia (se ei tiedä/muista yli viikon takaista keskustelua, että saattaisin olla raskaana).

[QUOTE="auts";29630373]Nonni... haamu raskaustestillä. En ole aiemmin haamuja saanutkaan. Seurailenpa tilannetta. Pitää saada salaa haettua uusi raskaustesti huomiseksi.

En ole mitään sanonut miehelle. Se totesi eilen jyrkästi ettei halua lapsia (se ei tiedä/muista yli viikon takaista keskustelua, että saattaisin olla raskaana).[/QUOTE]

Onko mies kertonut sulle tämän suhteen alussa jo, ettei halua koskaan lapsia, ja olette yhdesä olleet samaa mieltä? Vai muuttanut mielensä jälkikäteen? Mä jättäisin tuollaisen ukkelin, etenkin jos mulla ei olisi yhtään omaa biologista lasta, ei yksi ukon ketales mun puolesta sitä päättäis, saanko omia lapsia vai en? Etsisin sellaisen miehen sitten joka niitä lapsia haluaisi.:D

Onko mies kertonut sulle tämän suhteen alussa jo, ettei halua koskaan lapsia, ja olette yhdesä olleet samaa mieltä? Vai muuttanut mielensä jälkikäteen? Mä jättäisin tuollaisen ukkelin, etenkin jos mulla ei olisi yhtään omaa biologista lasta, ei yksi ukon ketales mun puolesta sitä päättäis, saanko omia lapsia vai en? Etsisin sellaisen miehen sitten joka niitä lapsia haluaisi.:D

Mulla on yksi lapsi itselläni. Mies sanoi naimisiin mennessämme, että "ehkä haluaa lapsia". Koska on nyt nähnyt lapsiperheen arkea, ei halua mitään vauva-aikaa enää... siis ei ole vauva-aikaa nähnyt, mutta kun tietää sen olevan hankalampaa kuin aiempi/nykyinen elämämme, ei siihen halua. Onhan se kurjaa joo, mutta enpä sille mitään voi. Hyvä mies se muuten on. Mulla ei ole varaa miehiä vaihdella tuosta vaan, en niitä niin vaan löydä, hyviä ainakaan. Tää on tähänastisista paras, vaikkei täydellinen ole. Taloudelliset asiat painavat myös tuossa vauva-asiassa. Jos olen raskaana, ollaan aika "pissassa" taloudellisesti...

Yhteistyössä