Voiko Paypaliin liittää Visa Electorin kortin? Siis sellaisen debit-kortin, jossa on Visa logo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Voiko tosiaan debit-kortin liittää Paypal -tiliin vai mikä on helpoin keino siirtää sinne rahaa?

Jos sitten joku hakkeroi Paypal-tilille, niin voi hän viedä kaikki rahat pankkitililtä?

[QUOTE="hmm";29642295]visa electronin voi rekisteröidä paypaliin. pankkitilisi ja paypal-tilisi ovat kaksi aivan eri asiaa, kukaan ei pääse paypal-tililtäsi normitilillesi.[/QUOTE]

No toki tiedän, että pankkitili ja Paypal-tili ovat eri asioita, mutta jos liitän korttini tuonne Paypaliin, niin jos joku hakkeroi sinne, hän voi maksaa sieltä itselleään vaikka 5000e maksun omalle Paypal-tilille eli tyhjentää maksulla koko pankkitilini.

Eikö sit normaalia debit-korttia voi liittää tuonne? Pitääkö sen olla just visa electron?

No toki tiedän, että pankkitili ja Paypal-tili ovat eri asioita, mutta jos liitän korttini tuonne Paypaliin, niin jos joku hakkeroi sinne, hän voi maksaa sieltä itselleään vaikka 5000e maksun omalle Paypal-tilille eli tyhjentää maksulla koko pankkitilini.

Jos sinä tuota pelkäät, niin samahan pätee kaikkiin luottokortteihin ja PayPaliin. Eri asia on sitten taas, kuinka todennäköistä tuo "hakkerointi" on.

Jos sinä tuota pelkäät, niin samahan pätee kaikkiin luottokortteihin ja PayPaliin. Eri asia on sitten taas, kuinka todennäköistä tuo "hakkerointi" on.

No ei se päde yleisesti Paypaliin, koska ennen mä käytin sitä aina tyyliin, et siirsin sinne rahaa pankista tilisiirtona pieniä summia. Jos Paypal -tili olisi hakkeroitu, ei siinä ole mitään mahdollisuuttaa käyttää kuin rahat, jotka oli jo siellä Paypalissa eli pankkikorttini ja tilini olisi ollut suojassa.

Muutenkin en maksa luottokortilla kuin ns turvallisissa paikoissa.

Mä nyt epäilen tosiaan Paypalin turvallisuutta, koska on ne tilit siellä murrettu aika moneen otteeseen. Nykyään tulee niin paljon viruksia koneeseen yms.

mulla kerran muuten murtauduttiin paypaliin, mutta onneksi sielä ei ollut kuin 20€ rahaa. ehdin pelätä jo menettäneeni ne, mutta paypal maksoi kaiken takaisin.

No ei se päde yleisesti Paypaliin, koska ennen mä käytin sitä aina tyyliin, et siirsin sinne rahaa pankista tilisiirtona pieniä summia. Jos Paypal -tili olisi hakkeroitu, ei siinä ole mitään mahdollisuuttaa käyttää kuin rahat, jotka oli jo siellä Paypalissa eli pankkikorttini ja tilini olisi ollut suojassa.

Juu toki, mutta varmasti aika moni kuitenkin käyttää suoraan luottokorttiaan PayPalin kautta ja sitä lähinnä meinasin. Luonnollisesti en voi tietää, miten juuri sinä maksupalveluja käytät.

Yhteistyössä