Kuinka pitkään uskot seksielämäsi jatkuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hupsispupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän käsittääkseni vanhainkodeissa ja palvelutaloissa henkilökunta tätäkin näkee; vanhuksia, jotka mielellään nauttivat itsestään ja toisistaan :)

Ei kai siinä mitään pahaa ole. Kyllä vanhallakin saa olla läheisyyden kaipuu.

Oma pappani sairasti Alzheimerin tautia elämänsä viimeiset vuodet ja vietti pitkän ajan dementiakodissa. Siellä hänellä oli useampikin morsian, jonka kanssa löytyi nakuna sängystä. Ainakin toista näistä naisista pappa luuli varmuudella vaimokseen :) Muisti pettää, mutta kosketus säilyy.

Toivottavasti niin pitkään kuin evät liikkuu. :)
Ei senioriseksi ole mikään tabu enää! Savunaunan syövereissä 70-vuotias sukulaisnainen sipitti saavansa suuseksiä monta kertaa viikossa ;) Heillä 50 vuotta avioliittoa jo takana.
Siihen tähdätään!

Toivottavasti niin pitkään kuin evät liikkuu. :)
Ei senioriseksi ole mikään tabu enää! Savunaunan syövereissä 70-vuotias sukulaisnainen sipitti saavansa suuseksiä monta kertaa viikossa ;) Heillä 50 vuotta avioliittoa jo takana.
Siihen tähdätään!

Kyllä mä ainakin aion syödä vaimoni muhvia niin pitkään kuin sitä annetaan ja halutaan! :) miksi ei kun kieli toosassa tuntuu eittämättä mukavalle.

Itse toivon seksielämän jatkuvan vielä vuosikymmeniä,olen nyt 30.Tätini meni naimisiin 60 vuotiaana eikä kävisi mielessäkään että heidän makuuhuoneessaan olisi hiljasita kun tätä nuorenparin kaikenaikaista kuhertelua katsoo:D
Tietysti riippuu varmaan siitä miten oma terveys kestää.Luulen että meidän seksielämämme loppuu siihen että mies ei enää halua(ei ole koskaan ollut mitenkään kiinnostunut seksistä,edes nuorena:() ja luulen että se hetki tulee jo aika pian,vuosien varrella aina vaan vähenee,nykyään ehkä kerran kuussa ja itse haluaisin aikalailla joka päivä. Menee varmaan ukko vaihtoon siinä kohtaa valitettavasti.

Yhteistyössä