Mitä mieltä tuuheista kulmakarvoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juulia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juulia"

Vieras
Tyylin tällaiset? Minusta on tosi kauniit, mutta harvalla naisella tuollaisia näkee. Enemmänkin näkee piirrettyä viivaa ja ohuita kulmia.
Onko teistä ohuet kulmat seksikkäät?

emilia-clarke-game-of-thrones-season-3-premiere-party-09.jpg

• Tykkää
Reactions: baby-mama
Harvalle nuo sopii. Tosin ne ohuet piirretyt viivat ei myöskään sovi kenellekään. Siistit "normaalilevyiset" parhaat. Ei saa olla mielestäni silmiinpistävät, vaan pikemminkin sellaiset siistit joihin ei juuri kiinnitä huomiota, mutta raamittavat sopivasti kasvoja.

Minulla on ja meinasin saada slaagin, kun joku ns. ammattilainen erehtyi nyppimään niitä liikaa. Onneksi palautuivat ennalleen ja tummina, paksuina ovat osa minua.

Olen aina ollut sitä mieltä, että kauniilla naisella ja komealla miehellä on tuuheat ja kauniit kulmat.

Minusta ohutkulmaiset ovat mitättömän näköisiä. Ja jos heillä on joskus ollut hyvät kulmat ja sitten nyppimällä ne ovat hävittäneet, ovat tehneet itsestään mitättömän näköisiä (Karita Tykkä esim.)

Joku raja tässä tietysti on. Oma ukkoni on nykyään 55, ja karvat kasvelevat vähän huolimattomasti. Aina hänellä on ollut tuuheat ja hyvännäköiset kulmat, mutta nyt kun ne alkavat kasvaa pitkin naamaa ja kymmenen senttiä pitkiksi niin kyllä pyydystelen niitä saksilla... mutta miehen mielestä hänen voimansa on karvoissa, niinkuin simsonin, vissiin... huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja tätämieltä;29655222:
Olen aina ollut sitä mieltä, että kauniilla naisella ja komealla miehellä on tuuheat ja kauniit kulmat.

Minusta ohutkulmaiset ovat mitättömän näköisiä. Ja jos heillä on joskus ollut hyvät kulmat ja sitten nyppimällä ne ovat hävittäneet, ovat tehneet itsestään mitättömän näköisiä (Karita Tykkä esim.)

Joku raja tässä tietysti on. Oma ukkoni on nykyään 55, ja karvat kasvelevat vähän huolimattomasti. Aina hänellä on ollut tuuheat ja hyvännäköiset kulmat, mutta nyt kun ne alkavat kasvaa pitkin naamaa ja kymmenen senttiä pitkiksi niin kyllä pyydystelen niitä saksilla... mutta miehen mielestä hänen voimansa on karvoissa, niinkuin simsonin, vissiin... huoh.

Kävin googlettelemassa ja ihan hyvät kulmakarvat kyllä näkyy Karita Tykällä olevan. En ihan käsitä nyt mitä meinaat.

• Tykkää
Reactions: baby-mama
[QUOTE="Jaana";29655256]Mitä veikkaatte millainen alakarvoitus on tuuheilla naisilla? :)[/QUOTE]

Ainakin omassa tapauksessa yhtä tumma ja tuuhea. En vaihtais:). Riittää, kun vähän siistii:D

Yleensä näyttää hyvältä, toki tässäkin rajansa. :D Jos on liian tuuheat niin ei ole kovin naisellista, voi näyttää apinamaiselta, mutta enpä muista sellaisia juuri nähneeni.
Karita Tykällähän on oikein hyvät kulmat vai onko jossain joku uudempi kuva mitä googlen haulla löyty? Ohueksi nypityt on hirveät ja vanhentaa naisia selkeästi. Nuorella sellaiset nypityt ja tummaksi piirretyt on jopa vähän lutkamaiset. :D

Omiini olen tosi tyytyväinen, juuri sopiva paksuus niissä. Karvojen suhteen käynyt hyvä flaksi geeneissä kun kasvavat riittävän tuuheasti oikeissa paikoissa, mutta "väärissä paikoissa" niukasti, jessss.

[QUOTE="Jaana";29655256]Mitä veikkaatte millainen alakarvoitus on tuuheilla naisilla? :)[/QUOTE]

Riippuu tietysti naisesta.
Meillä on koko suvulla (isän puolelta) tummat, tuuheat ja paksut kulmat ja hiukset (monilla ihan mustat, itse olen vaaleaverisempi), mutta muuten vähäkarvaisia.
Itse en ole esimerkiksi ikinä ajanut säärikarvojani, sillä ovat niin huomaamattomat luonnollisessa tilassaan.

Bestis taas on tumma- ja tuuheakulmainen, karvaa riittää ympäri kehon samaan malliin.
Käsikarvatkin sillä on sellaset tummat ja paksut, niinkuin koko sen suvulla.
Musta se on sellanen söpö peikkotyttö ja ne karvatkin sopii sille, etenkin kun se on sellanen hippi eikä edes yritä olla klassisen naisellinen.

Täytyy muuten vielä mainita, että jos jollain ei ole tuuheita kulmia luonnostaan, niin sitten ei ole ja korostaa jotain muuta kohtaa itsessään.
Mielestäni se on karseimman näköistä, jos joku luonnostaan tosi vaalea ja "kulmakarvaton" yrittää tehdä itsestään tekotumman ja piirtelee kulmansa tummaksi ja ehkä paksummaksi, kuin ne ovatkaan.

Blondille ja vaaleakulmaiselle sopii yleensä parhaiten se oma, luonnollinen look ja näyttääkin kauneimmalta niin. :)

Tuuheat kulmathan ovat tehneet jo joitain vuosia paluuta. Tämänhetkistä "trendiä" en tiedä :)

Itselläni oli ennen teini-ikää todella upeat ja tuuheat kulmat, mutta heti kun iski murkkuikä niin nypin niistä ohuehkot viivat. Vuosien mittaan ne kyllä palautuivat osittain, mutta eivät koskaan tehneet comebackia yhtä tuuheana kuin ennen! Mutta eipähän tarvitse nyppiä enää! Se on nimittäin totta että hyvät kulmat raamittavat kasvoja erittäin paljon.

Luulen että nykynuoret eivät enää nypi kulmiaan kuten 90- tai 2000-luvuilla, mikä on kyllä hyvä juttu :)!

Täytyy muuten vielä mainita, että jos jollain ei ole tuuheita kulmia luonnostaan, niin sitten ei ole ja korostaa jotain muuta kohtaa itsessään.
Mielestäni se on karseimman näköistä, jos joku luonnostaan tosi vaalea ja "kulmakarvaton" yrittää tehdä itsestään tekotumman ja piirtelee kulmansa tummaksi ja ehkä paksummaksi, kuin ne ovatkaan.

Blondille ja vaaleakulmaiselle sopii yleensä parhaiten se oma, luonnollinen look ja näyttääkin kauneimmalta niin. :)

Kestovärillä muuten saa suht luonnollisen sävyn eikä kulmat hypi silmille. Ei kuitenkaan niin, että platinablondille pikimustaa, mutta tummanruskea/ruskea riippuen vähän silmistä on jo ok:n näköinen, sitten vähän kulmavahaa vaan niin että pysyy ruodussa (sipasee myös puuterin vahinkolaukaukset veke) ja hyvä niin. Ei helvetissä mitään kyniä mennä siihen leikkiin sotkemaan.

Kävin googlettelemassa ja ihan hyvät kulmakarvat kyllä näkyy Karita Tykällä olevan. En ihan käsitä nyt mitä meinaat.

Googlettelin itsekin ja näköjään on kulmat kasvaneet ihan ok takaisin.

Jossain vaiheessa hänellä oli semmoiset ohuet. Olen jäänyt silmissä ja aivotakaraivossa kiinni johkin siihen vaiheeseen...

Mutta siis, itse tykkään semmoisista Lissu Taylorin kulmista. Ja miehilläkin sais olla semmoiset Riku Burtonin.

Tuuheat kulmathan ovat tehneet jo joitain vuosia paluuta. Tämänhetkistä "trendiä" en tiedä :)

Itselläni oli ennen teini-ikää todella upeat ja tuuheat kulmat, mutta heti kun iski murkkuikä niin nypin niistä ohuehkot viivat. Vuosien mittaan ne kyllä palautuivat osittain, mutta eivät koskaan tehneet comebackia yhtä tuuheana kuin ennen! Mutta eipähän tarvitse nyppiä enää! Se on nimittäin totta että hyvät kulmat raamittavat kasvoja erittäin paljon.

Luulen että nykynuoret eivät enää nypi kulmiaan kuten 90- tai 2000-luvuilla, mikä on kyllä hyvä juttu :)!

Ihan niinkuin alatuherotkin on tehnyt paluuta jo vuosia. :) Joskin suomalaisilla on yleensä tapana ymmärtää mm. luonnollisuusasiat vähän jälkijunassa ja uskoa sokeasti kaikki mitä kosmetiikkateollisuus syöttää meille.

Yhteistyössä