Musta ilkeetä kun pariskunta käyttää ehkäsyä ja sanoo toisilleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
"jos et halua enää isäksi" "jos et halua enää äidiksi" niin käytä sitä ja tota. Mitä pahaa ne syntymättömät lapset on tehneet niille pariskunnille, eihän ne ees ole niitä kohdanneet vielä. Ihmettelen miten noin lapsia vihaavilla ihmisillä sitten on lapsia yhtään. Miksei ne muut lapset ole tervetulleita! :(

Onko ongelma siis ehkäisy (ei halutakaan niitä muita mahdollisia lapsia, vain pari ekaa), se, että ehkäisystä puhutaan vai se, miten siitä ehkäisystä puhutaan?

Ajatelepa muuten, mikä loukkaus tuo on niitä nykyisiä lapsia kohtaan. Ollaan tultu niiden äidiksi/isäksi, ja sen perusteella päätetty ettei enää haluta tulla vanhemmiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH;29678772:
Nyt ei ymmärrtänyt!!!!!!
Miten sellaset ihmiset voi sanoa että "jos et halua enää äidiksi niin.." tai isäksi. Mitä pahaa ne syntymättömät lapset on niille tehneet. Musta tosi ilkeetä ja ihmettelen miksi ovat theneet yhtään lasta kun ei tunnu olevan mieluista.

[QUOTE="myy";29678793]Minä jätin ehkäisyn pois kun ei käynyt mulle. Sanoin miehelle, että jos et halua kolmannen iskäksi, tiedät mitä tehdä. Pääsiäisenä syntyy![/QUOTE]

Suunnilleen näin meni meilläkin kun ehkäisyt ei sopineet, tosin mies pisti piuhat poikki ennen ensimmäistäkään :D

[QUOTE="surullinen";29678792]Miten sellaset ihmiset voi sanoa että "jos et halua enää äidiksi niin.." tai isäksi. Mitä pahaa ne syntymättömät lapset on niille tehneet. Musta tosi ilkeetä ja ihmettelen miksi ovat theneet yhtään lasta kun ei tunnu olevan mieluista.[/QUOTE]

En tiedä trollaatko vai viiraako nyt päässä, mutta voit kuvitella noiden tokaisujen (missä niitä edes kuulet) perään vaikka seuraavia:

"jos et halua enää äidiksi... kun noi vanhemmat lapset on kasvaneet ja olet kivasti päässyt taas työelämään kiinni"
"jos et halua enää äidiksi... kun tämä homma toimii taloudellisesti tällä lapsimäärällä hyvin"
"jos et halua enää äidiksi... kun sitten pitäisi varmaan parin vuoden kuluttua sittenkin muuttaa isompaan kämppään"
"jos et halua enää äidiksi... kun noissakin vekaroissa on jo ihan mukavasti tekemistä

...jne, niin ehkä sitten lohduttaa.

Ne syntymättömät lapsetkin sitten sieltä kivesten uumenista huikkailevat että "hei, hyvä homma, olettepa vastuullisia!" ja kaikki ovat tyytyväisiä.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
No mut jos on jo lapsia, niin eikseoo aika ilkeetä niitä kohtaan haluta lisää? Ihan sama ku jos sanois, että ette te olleetkaan oikein hyviä, ku mää haluun uusia lapsia. Niinku ne ois jotenki parempia :(

[QUOTE="surullinen";29678792]Miten sellaset ihmiset voi sanoa että "jos et halua enää äidiksi niin.." tai isäksi. Mitä pahaa ne syntymättömät lapset on niille tehneet. Musta tosi ilkeetä ja ihmettelen miksi ovat theneet yhtään lasta kun ei tunnu olevan mieluista.[/QUOTE]

No miksi pitäisi lisätä lapsimäärää jos kokee että tilanne on hyvä ja voi olla hyvä isä ja äiti niille olemassa oleville? Miten se on ilkeää todeta että enempää lapsia ei tahdo? ei se syntymätön eli ukon kasseissa oleva edes ole vielä mikään lapsi eikä sellasta olematonta kohtaa olla ilkeitä tai muuta.

En minä ole kuullut kenenkään sanovan noin. Älytöntä ajatus muutenkin, että jotkut syntymättömät muka olisivat jo olemassa. Ei sellaista voi loukata, mitä ei ole edes olemassa.

Välillä tulee ajatleltua että miksi lähdinkään palstalta pois. Tulee käytyä täällä ja sitten sattuu tällainen aloitus - missä jo siittiöitäkin voi loukata. Hulluksi tämä on mennyt, koko palsta ja sen jutut.
Ennen oli provotkin hauskoja..Nyt ei taida ollakaan muita kuin tylsiä provoja.

Minustakin aika ilkeitä tuollaiset "se ehkäisee joka ei halua lasta" -jutut. Kuulostaa siltä kuin seksi olisi jokin valtataistelun väline.

Syntymättömien lasten puolesta tosin en sure. Maailmassa riittää kauheampiakin kohtaloita.

Justjuu.. Ilkeetä olkoot vapaasti mutta vastuulliset seksistä pitävät vanhemnat ehkäisee jo olemassa olevien lapsien eduksi. :)
Ei lapset ilmalla elä ja koe maailmaa.. Yhteiskunnan tukien varaan heittäytyminen olisi järjenvastaista ja vastuutonta meidän periaatteiden mukaan.
Seksi on hemmetin mukavaa kun rakastaa ja on yhteensopivat "osat". Mieli virkistyy ja jaksaa kumpikin paremmin välillä raskastakin arkea.. Siittiöiden tunteet ei hetkauta :D

Siellä ne syntymättömien lasten sielut tähtien takana itkee, kun on niin julmia ihmisiä, että eivät anna heidän syntyä....

Minä en usko, että minun munasoluilla on joku tahto, että niiden kaikkien pitäisi saada hedelmöittyä ja syntyä. Ihan kamalaa on kyllä sekin, että vaikka ei ehkäistäkään, niin jokaisesta munasolusta ei synny vauvaa. Hukkaan menevät ne sielut :(

Ootko lestadiolainen? Mä mieluummin kuolisin kuin olisin enää kertaakaan raskaana, no en ihan mut melkein. Ja silti rakastan lapsiani. Miks niitä pitäis tolkuttomasti haluta?

Oletko sinä maistanut gorgonzolajuustoa sillä tavalla, että olet ensin perannut kiiwihedelmän ja aprikoosin ja sen jälkeen kavartanut ne juustolla? Hä? Kokeilepa kerrankin. Sillä kel' lapsi on, se narusta päästäkööt.

Minä jouduin itse lopettamaan ehkäisyn käytön hetkellisesti ja sanoin miehelle, että on hyvä ja käyttää kondomia jos ei isäksi halua. Nyt ne syntymättömät lapset itkee lateksisessa haudassaan wc:n roskikseen rytättynä. :( :D

Yhteistyössä