V
"vieraana"
Vieras
Ei tullut mitään tosi ärsyttävää pistelykohtausta vaan puutuminen tuntui lähtevän sitten menemään ohi. Mutta sitten aloin stressata itseäni sillä ja miettiä kaikkea vakavampaa. Enää en osannutkaan ajatella, että menikö se puutuminen jo kokonaan ohi ja sitten tietysti, kun kuulostelin itseäni niin jossain kohtaa aina tuntui pistelyä tai jotain. Luin sängyssä kännykästä kaikkia ms-tauti juttuja ja lopulta pääsin jo aivoverenkiertohäiriöihin.
Pelästyin aivan hullumaisesti.
Mulla on ollut melko raskasta viimeiset pari viikkoa. Isäni kuoli ja muutakin surua ja huolta on ollut aika tavalla ja stressin aiheuttajaa. Hautajaiset oli juuri viikonloppuna.
En maannut mitenkään tuon jalan päällä, mutta kaiketi olin pitkään ollut samassa asennossa, koska koira nukkui siinä jalan vieressä.
Pelästyin aivan hullumaisesti.
Mulla on ollut melko raskasta viimeiset pari viikkoa. Isäni kuoli ja muutakin surua ja huolta on ollut aika tavalla ja stressin aiheuttajaa. Hautajaiset oli juuri viikonloppuna.
En maannut mitenkään tuon jalan päällä, mutta kaiketi olin pitkään ollut samassa asennossa, koska koira nukkui siinä jalan vieressä.