Miten paljon nuorempia naisia nelikymppiset katselevat sillä silmällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jopa nuorempia, koska moni 14-15v on ulkoisesti nainen. EI kai se asia muutu yhdessä yössä kun täyttää 16v.

Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen filosofiseen pulmaan. Koska naiseksi tai aikuiseksi kasvaminen ei ikinä tapahdu yhdessä yössä, voidaan sanoa, että päivää vaille 16-v on ihan yhtä aikuinen kuin 16 v. Mutta tästä seuraa, että kahta päivää vaille 16-v on ihan yhtä aikuinen kuin päivää vaille 16-v. Jne. Päätelmää jatkamalla tästä seuraa, että 1:n päivän ikäinen on ihan yhtä aikuinen kuin 16v. Eikö totta?

Eipä oikein vakavissaan tule katsottua alle 30v koska ovat monesti aivan kakaroita vaikka muuta luulevatkin. Varsinkin joku 18v on sellainen pissis yleensä, ettei saa muutakuin huvittuneita fiiliksiä aikaiseksi. Ulkonäöllisesti nitä voi katsella kuten vaikka hienoa maisemaa.

[QUOTE="filosohvi";29731244]Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen filosofiseen pulmaan. Koska naiseksi tai aikuiseksi kasvaminen ei ikinä tapahdu yhdessä yössä, voidaan sanoa, että päivää vaille 16-v on ihan yhtä aikuinen kuin 16 v. Mutta tästä seuraa, että kahta päivää vaille 16-v on ihan yhtä aikuinen kuin päivää vaille 16-v. Jne. Päätelmää jatkamalla tästä seuraa, että 1:n päivän ikäinen on ihan yhtä aikuinen kuin 16v. Eikö totta?[/QUOTE]

Tästä päästään siihen että 16v ei ole aikuinen.

Tottakai miehillä on ikähaarukka. Mä katselen ja flirttailen oikeestaan vaan itseäni nuorempien kanssa. Haarukka on siis 16v-oma ikä :) Parasta on se, että kun ikää tulee niin kohderyhmä laajenee.
Jotenkin on aina ihmetyttänyt ja hiukan kuvottanutkin se, että jotkut voivat olla seksuaalisesti kiinnostuneita omien lastensa ikätovereista (pahimmat ihan niistä omien lasten kavereista). Ja vielä enemmän ällöttää, jos kiinostuksen kohteet ovat omien lastenlasten ikätovereita...

Jotenkin on aina ihmetyttänyt ja hiukan kuvottanutkin se, että jotkut voivat olla seksuaalisesti kiinnostuneita omien lastensa ikätovereista (pahimmat ihan niistä omien lasten kavereista). Ja vielä enemmän ällöttää, jos kiinostuksen kohteet ovat omien lastenlasten ikätovereita...

Mä taas en ymmärrä sitä, että nykyään pidetään täysi-ikäisen nuoren naisen katselua jotenkin sairaana. Ja olen itse nelikymppinen nainen. Tämä asenne on musta joku pedofiliahysterian jatke.

Yhteistyössä