Fb:stä, kertokaa äkkiä millä perusteella kaverit näkyvät omalla etusivullasi? Kenen kanssa olet eniten tekemisissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä, pettääkö mies?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä ihmettä, pettääkö mies?

Vieras
Huomasin itse omasta sivustani, että jos tykkään jonkun kuvasta, tai viestittelen jonkun kanssa, hänen kuvansa pomppaa siihen 9 ensimmäisen kaverin joukkoon , jotka näkyvät fb-sivullani. Kavereistani olen huomannut saman..

Eli voiko olettaa että henkilön kanssa eniten tekemisissä olevat näkyvät ensimmäisinä?

Ja jos näin on-mitä hittoa- stalkkaako paras kaverini mieheni profiilia koko ajan, vai miksi yhtäkkiä mieheni kuva komeilee hänen 9 kaverin joukossa??? Ei ole ennen ollut, vaan siinä ollut tyttöjä joiden kanssa kaverini on tekemisissä...

Näinkö fb.stä voi arvailla kuka viestittelee ja kenen kanssa???
 
Ne, jotka omassa profiilissasi näet, ovat juuri niitä joiden kanssa keskimäärin olet tekemisissä. Tai osa niistä, osa sattumanvaraisia. Toisten profiileita katsoessasi paino on yhteisillä kavereilla, mutta niistä ei stalkkausta yms. voi ulkopuolinen päätellä. Ovat siis pääosin sattumanvaraisia.
 
When your friends look at your Timeline, the nine they see is a mixture of mutual friends, randoms, and people on your friends list whom Facebook has determined may be of interest to them based on their viewing habits (interestingly, they will never, ever see themselves there). The nine that you see when you look at your Timeline used to be a combination of family members, close friends, and people with whom you frequently interacted.
 
Eli siis toisinsanoen. Kun näit tämän ystäväsi sivulla olevat 9 tyyppiä, niin näitkö ne silleen, että kävit itse katsomassa omalla tunnuksellasi vai silleen, että ystäväsi ole facebookissa omalla tunnuksellaan jolloin samalla näit ketkä 9 kaveria hänellä siinä näkyi?
 
[QUOTE="wieras";29739385]Eli siis toisinsanoen. Kun näit tämän ystäväsi sivulla olevat 9 tyyppiä, niin näitkö ne silleen, että kävit itse katsomassa omalla tunnuksellasi vai silleen, että ystäväsi ole facebookissa omalla tunnuksellaan jolloin samalla näit ketkä 9 kaveria hänellä siinä näkyi?[/QUOTE]

Omalla tunnuksellani katsottuna tietty. Ja koskaan aiemmin ei ole hänen sivullaan näkynyt mieheni. Sattumaako? Vai ovatko he keskustelleet keskenään?
 
[QUOTE="a p";29739435]Omalla tunnuksellani katsottuna tietty. Ja koskaan aiemmin ei ole hänen sivullaan näkynyt mieheni. Sattumaako? Vai ovatko he keskustelleet keskenään?[/QUOTE]

Kuten yllä oli, johtuu ihan siitä että on kanssasi yhteinen kaveri ja sinä olet ollut ystävättäresi kanssa tekemisissä.
 
[QUOTE="a p";29739435]Omalla tunnuksellani katsottuna tietty. Ja koskaan aiemmin ei ole hänen sivullaan näkynyt mieheni. Sattumaako? Vai ovatko he keskustelleet keskenään?[/QUOTE]

Sä olet ilmeisesti sairaalloisen mustasukkainen. Mitäs sitten jos olisivat keskustelleet, onko se jotain pettämistä muka?
 
[QUOTE="a p";29739514]Jos olisivat keskustelleet, olisi se luottamukseni pettämistä. Koska he eivät tunne toisiaan, eikä kumpikaan ole kertonut että olisivat tekemisissä keskenään.[/QUOTE]

Miksi ne sitten on facessa kavereita? :O
 

Yhteistyössä