N
no just joo
Vieras
Palataanpa siihen, että ei kenenkään ole pakko vaan odottaa, mitä työkkäri keksii eteen kantaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosissani ajattelen ettei yhteiskunnan tehtävä pitäisi olla elättää työstä kieltäytyjiä. Nälkäkuolema on sitten kieltäytyjän omalla vastuulla.
Miten niin pullossa eläneen? Itseni olen kouluttanut aikoinaan ilman mitään tukia tai opintolainoja, omalla työllä. Opiskelin päivät ja tein illat ja viikonloput töitä. Sen jälkeen olen ollut 3kk ilman töitä, mutta omasta tahdostani ja ilman työttömyyskorvauksia.
Kolme lasta olen kasvattanut aikuisiksi. Kaksi on yliopisto-opiskelijoita, asuvat omillaan ja rahoittavat opintonsa tekemällä töitä. Nuorimmalla on lakkiaiset tänä keväänä, hän meni töihin heti penkkareiden jälkeen. Lapset on saaneet mallin toimintaansa ihan tavallisesta duunariperheestä, ei täällä mitään huippupalkattuja johtajia ole.
Sä siis haluaisit että työtön joka kieltäytyy työstä joka hänelle ei sillä hetkellä sovi(esim liian pitkät matkat, lapset joutuisivat olemaan kotona yksin tms jne),kuolisi nälkään?
juu no sellinen sääntä on todellisuudessa jo nyt olut, mutta sitä ei vaan ole noudatettu. Ei tuo tule koskaan onnistumaan, koska se ei van toimi.Palataanpa siihen, että ei kenenkään ole pakko vaan odottaa, mitä työkkäri keksii eteen kantaa.
juu no sellinen sääntä on todellisuudessa jo nyt olut, mutta sitä ei vaan ole noudatettu. Ei tuo tule koskaan onnistumaan, koska se ei van toimi.
Sulla on muuten erittäin oikee nikki ittellesi! Aikamoinen bitch oletkin. Tunteeton ja kylmä. Sä siis haluaisit että työtön joka kieltäytyy työstä joka hänelle ei sillä hetkellä sovi(esim liian pitkät matkat, lapset joutuisivat olemaan kotona yksin tms jne),kuolisi nälkään? Ilkeä olet. Katsohan peiliin ja mieti miksi olet noin katkera.
Jep. Aletaanpa seuraavaksi vaatimaan, että kaikkien on saatava syntyjään sama älykkyys, tai ei aleta millekään.
No siihen puoleen taas ei yhteiskunnan tuet auta, niistähän tässä on kyse. Yhteiskunta tarjoaa kaikille koulutusmahdollisuuksien puolesta yhtäläiset lähtökohdat. Jos ei älli riitä, ei siitä yhteiskuntaa voi syyttää
Liittyy tähän valittamiseen. Mikään ei kelpaa. Kaikki pitää saada ilmaiseksi ja helposti tai lyödään hanskat tiskiin. Ihmisten asenne on aivan perseestä.
lukihäiriö voi monesti pilata jonkun uran.
Eikun nälkään saisi kuolla sellainen joka periaatteesta kieltäytyy kaikesta työstä koska kotona makaamalla tienaa yhtä paljon.
Bitch olen kyllä, pahemman luokan sellainen. Empatiaa en jaksa tuntea omasta tahdostaan yhteiskunnan elättinä notkuvaa kohtaan. Katkera en ole, siihen ei ole syytä. Olen järjestänyt itselleni omalla työlläni varsin mukavan elämän ja olen hemmetin ylpeä siitä, että lapseni näyttävät toimivan samoin.
Mä olen siis tunteeton ja kylmä, jos olen sitä mieltä että toistuvasti työstä kieltäytyvältä pitäisi leikata tukia sen verran että alkaa työnteko kiinnostamaan?
Onko sun mielestä hyvä, että heitä rääkätään vielä lisää, pakotetaan työhön joka ei yhtään vastaa heidän koulutustaan, pakotetaan kauas töihin, jne. O
Tarkoitat siis, ettei uraa tulekaan?
Niin tehdään jo.