Minun on nyt ihan pakko jonnekin purkaa, kun niin ärsyttää kaverin toiminta, tai siis lähinnä toimimattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko purkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko purkaa

Vieras
Heillä on reilu 2-v. koira, rotua en kerro tunnistamisen pelossa.
Heillä on myöskin vajaa 2-v. lapsi.

Oltiin tänään kylässä siellä ja en voinut mitään sanoa, kun katsella huuli pyöreänä sitä niitten touhua.

Se koira makasi ihan rauhassa keskellä eteistä ja sitten se niitten lapsi tuli siihen koiran vierelle ja koiralta pääsi oikein kunnon rähähdys sille lapselle.

Vanhemmat selittivät, että joo, se ei siedä yhtään, kun tuo lapsi saattaa yhtäkkiä mennä repimään karvoista, tai istua sen päälle. HALOO!!!! :O

Minua niin säälitti se koira, kun sen ei anneta olla rauhassa. Eikä sille ole edes järjestetty mitään ns. pakopaikkaa, minne lapsella ei ole mitään asiaa, niin se makaa sitten milloin missäkin. : /

En tajua, kun varsinkin tämä lapsen äiti on kova koiraharrastaja ja tietää kaikki riskit jne. mutta silti jättää puuttumatta koiran kiusaamiseen, vaikka siinä on ne klassisimmat vaaranpaikat. Todennäköisesti lapsi joutuu pian paikattavaksi, kun ei se opi kunnioittamaan koiraa tuolla menolla ollenkaan ja ihan varmana se koira lopulta puolustautuu muullakin kun rähinällä ja tilanteesta pois yrittämällä (lapsi seuraa perässä ja mölyää minkä ehtii, oikein ahdistelee koiraa).

Itsekin tuo lapsen äiti on kauhistellut monen muun vanhemman toimintaa ja nyt menttelee täysin samalla kaavalla. MITÄ VTTUA???

Tuosta kannattaisi kyllä jotenkin yrittää puhua sille kaverille ennen kuin jotain pahempaa sattuu..

Soitin hänelle ja keskustelimme asiasta. Hän taisi hieman loukkaantua, eikä uskonut sanaakaan ja totesi tympeästi, että hän tuntee oman koiransa rajat ja tietää että ei se kuulemma pure. : / Ei kuulemma raaski purra lasta.
Sanoi vielä, että hänellä on enemmän kokemusta koirista, mitä minulla koskaan tulee olemaan.

Heillä on reilu 2-v. koira, rotua en kerro tunnistamisen pelossa.
Heillä on myöskin vajaa 2-v. lapsi.

ylPz.jpg

Yhteistyössä