Inttikundien lomista tietävät! Jos oli pääsiäisenä kotilomalla niin pääseekö vappuna lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikä on vain numeroita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikä on vain numeroita

Vieras
Tapasin viikonloppuna ihanan miehen ja numerot jäi vaihtamatta... mietin millon kannattais suunnata uudestaan baariin ettimään? ;D

Oikeesti hirvee ikävä jäi ja mun sydän itkee verta... minä 30v ja hän 19v!

Heitin aamulla paniikissa hänet ulos (ikäerosta johtuen kun ajattelin että ei oo totta hän on noin nuori) kun mun lapsi oli tulossa kotiin. Hän pajaili ja halaili mua eikä olis halunnut lähteä. Kyseli mun lapsen ikääkin ja tuumaili että hmmm 11v ikäeroa, mutta silti jatko halaamista. Vielä rappukäytävässä portailta kääntyi katsomaan mua päin ja se katse "enkö kuitenkin voisi jäädä..."

Mulla ei ole vuosiin ollut mitään pientäkään sutinaa kenenkään kanssa ja nyt kun löytyi ihana mies niin sit mä meen ja heitän sen ulos pyytämättä numeroa ;( ;(

Riippuu missä on ja mikä vaihe on koulutuksessa. Meillä nuorimies tulee kotiin, tuolloin jo keskiviikkoiltana, mutta käyttää kuntoisuusloman siinä yhteydessä. Oli myös pääsiäisenä lomalla. Ei ne paljon ole viikonloppuja kiinni, ehkä yhden viidestä suunnilleen.

Paras, että unohdat poikasen, jos jo nyt yhden tapaamisen jälkeen sydän itkee verta. Nimittäin todennäköisyys sille, että tuolla ikäerolla ja elämäntilanteilla syntyisi vakava suhde, on häviävän pieni.

[QUOTE="a p";29815812]No so what? Mulle kelpaa pelkkä romanssikin kun tosiaan tässä lähes pari vuotta ehdin selibaatissa olla ennen hänen kohtaamista ;)[/QUOTE]

Tiedätkö kuinka kaukaa tulee lomalle, kun tulee? Meillä poika on kotona vapunaattona vasta melkein puoliltaöin, kun joutuu tulemaan junalla. Ehtiihän siitäkin tietty baariin, jos on intoa, joten ehkä sun kannattaa mennä katsastamaan tilanne kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikotoa;29815861:
Tiedätkö kuinka kaukaa tulee lomalle, kun tulee? Meillä poika on kotona vapunaattona vasta melkein puoliltaöin, kun joutuu tulemaan junalla. Ehtiihän siitäkin tietty baariin, jos on intoa, joten ehkä sun kannattaa mennä katsastamaan tilanne kumminkin.

En tiedä missä asti on intissä :( En tosiaan käy baareissa usein, mutta nyt on varmaan pakko käydä vähän useemmin... ja eihän sitä tarvii koko iltaa olla. Jos käy vaikka vaan yhdellä sidukalla ja samalla katsastaa josko häntä näkyis :)

[QUOTE="a p";29815883]En tiedä missä asti on intissä :( En tosiaan käy baareissa usein, mutta nyt on varmaan pakko käydä vähän useemmin... ja eihän sitä tarvii koko iltaa olla. Jos käy vaikka vaan yhdellä sidukalla ja samalla katsastaa josko häntä näkyis :)[/QUOTE]

Ootte tosiaan keskittyneet olennaiseen ;) Monet inttipojat eivät malta olla kertomatta kaikenlaista armeijasta, etenkin siitä maailman parhaasta omasta porukastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikotoa;29815899:
Ootte tosiaan keskittyneet olennaiseen ;) Monet inttipojat eivät malta olla kertomatta kaikenlaista armeijasta, etenkin siitä maailman parhaasta omasta porukastaan.

Haha xD

Hän varmaan halusi antaa itsestään kuvan että on vanhempi kuin oikeasti onkaan. Siis kun ei heti paljastanut inttijuttua.

No mut voihan se kolmekymppinen hyvinkin hengailla (=panna) nuoren innokkaan inttipojan kanssa, kyllä mulle ainakin kelpasi, ei kai sitä tarvii naimisiin sännätä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha täti;29816051:
No mut voihan se kolmekymppinen hyvinkin hengailla (=panna) nuoren innokkaan inttipojan kanssa, kyllä mulle ainakin kelpasi, ei kai sitä tarvii naimisiin sännätä!

Juuri näin! :)

Näin alku(ikä)järkytyksestä selvittyäni eihän tässä pitäs olla mitään ihmeellistä. Onhan niillä J'Lo:lla & Madonnallakin Toyboyt ;D

Yhteistyössä