Noin 10km sauvakävelylenkki takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Ei tuntunut yhtään pitkältä tuo matka. =)

Tiistaina sit uudelleen jos ei oikin hirveä keli ole. Pitäähän mun harjoitella tuota naisten kymppiä varten. melkein samaa reittiä kuljin kuin siinä kympissäkin on.
Oli aika paljon ihmisiä ihan vaan lenkillä tänäänkin.
Tavoitteena mulla on voittaa itseni ja jos pääsen 800 ensimmäisen jopukkoon, saan jonku hienon tuotepalkinnon,mutta paras palkinto on se että on pääsyt ehjänä maaliin ja pääsee sen jälkeen vielä uimaan ja saunomaan.

ja nyt tuli melkein se 10 kn ,koska lähdin suoraan meiltä kotoa ja jätin tuon kirkkolammen( noin1,5) km lenkin kiertämättä. Meiltä tuonne lähtöpaikalle on noin 700metriä ja kun kiersin vielä linja-autoaseman takaa tänne kotiin niin siinä tuli sellaiset 800metriä.

Hyvä juttu. Liikunta on hyvästä ja tuollainen lenkki on oiva kierros. Mä olen treenannut parin viikon päästä olevalle puolimaratonille ja nyt on treenin pitkät lenkit joustu, tällä alkavalla viikolla vaan max 10 km lenkkejä.

/
Ei tuntunut yhtään pitkältä tuo matka. =)

Tiistaina sit uudelleen jos ei oikin hirveä keli ole. Pitäähän mun harjoitella tuota naisten kymppiä varten. melkein samaa reittiä kuljin kuin siinä kympissäkin on.
Oli aika paljon ihmisiä ihan vaan lenkillä tänäänkin.
Tavoitteena mulla on voittaa itseni ja jos pääsen 800 ensimmäisen jopukkoon, saan jonku hienon tuotepalkinnon,mutta paras palkinto on se että on pääsyt ehjänä maaliin ja pääsee sen jälkeen vielä uimaan ja saunomaan.

ja nyt tuli melkein se 10 kn ,koska lähdin suoraan meiltä kotoa ja jätin tuon kirkkolammen( noin1,5) km lenkin kiertämättä. Meiltä tuonne lähtöpaikalle on noin 700metriä ja kun kiersin vielä linja-autoaseman takaa tänne kotiin niin siinä tuli sellaiset 800metriä.

REITTIKARTTA - Taipumattomat ry

Hienoa :) Minä korpilenkkeilin pienemmän koiran kanssa tänään, ja kasvot saivat mukavasti väriä. Kunto on vähän huono talven ja kovan flunssan jälkeen, mutta hiljalleen se siiitä nousee.

Tsemppiä naisten kympille.

[QUOTE="sipsi";29831165]Hienoa :) Minä korpilenkkeilin pienemmän koiran kanssa tänään, ja kasvot saivat mukavasti väriä. Kunto on vähän huono talven ja kovan flunssan jälkeen, mutta hiljalleen se siiitä nousee.

Tsemppiä naisten kympille.[/QUOTE]

no mulla on kunto huomattavasti huonointunut sen jälkeen kun muutettiin tähän asuntoon. ollaan kohta 2 vuotta tässä asuttu. kun kaikki on lähempänä ei ole tullut tuota hyötyliikuntaa niin paljon kuin aiemmin. Mutta kyllä mä alan säännöllisesti urheilemaan, vähintäämn 2-3 kertaa viikossa vähintään 4km / kerta. Äkkiäkös sitä tottuu noihin 10 km lenkkeihin , jos se nytkään ei tuntunut pitkältä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä;29830899:
Hyvä juttu. Liikunta on hyvästä ja tuollainen lenkki on oiva kierros. Mä olen treenannut parin viikon päästä olevalle puolimaratonille ja nyt on treenin pitkät lenkit joustu, tällä alkavalla viikolla vaan max 10 km lenkkejä.

ju ja kun ei kilpaile kuin itsensä kanssa ja perille päseminen on se tärkein, ei ole paineita =)

No kyllähän jokainen ny 10km tallustelee.

voi kuule tiiän paljon ihmsiisä jotka ei jaksa edes kahta kilsaa kävellä. pyöräillähän mä jaksanhyvin. 'silloin kun ihmisellä on tervet jalat niin tokihan se kävelee, mulla ei ole, mutta toivon, että silti pystyisin tuon 10km kävelemään usean kerran viikossa ilman kipuiluja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29831498:
Huono reitti, ei taida olla ku Alakunnaksen grilli matkalla : /

ei kai sitä nyt lenkillä ollessa syödä? mä syön kyllä vasta kotona. Ei mulla ollut edes vettä mukaan, kun oli viileä ilma niin en tarvinnut

Aika moni ei vaivaudu kävelemään edes puolen kilsan päähän lähikauppaan vaan matkaa peltilehmällään senkin matkan. Hienoa Rollolainen, tänään oli ihan kiva sää kävellä!

Aika moni ei vaivaudu kävelemään edes puolen kilsan päähän lähikauppaan vaan matkaa peltilehmällään senkin matkan. Hienoa Rollolainen, tänään oli ihan kiva sää kävellä!

Rovaniemellä ei paistanut aurinko , mutta oli kuitenkin aika lämmin. Sit lenkin loppuvaiheessa alkoi ripotella vettä, mutta ei sitä tullut niin paljon et olisi haitannut.

paljonko sä painat? Paljonko on laihdutettavaa?

painan riittävästi, enkä ole laihduttaman alkanut, vaan olen aloittanut säännöllisen liikunnan. Uinnista tykkäisin, mutta se on mielestäni kallista jos se maksaa noin 5/ kerta, mutta kyllä mä uimaankin pystyn kilometrin aivan hyvin, väsymättä. enkä pidä taukoja., vaan uin sen kerralla.

Miksi liikunnan aloittaminen lähes poikkeuksetta yhdistetään painon pudotukseen? Muutama aerobinen liikuntahetki viikossa tekee hyvää sydämelle ja hyvinvoinnille muutenkin. Ihan suositeltavaa kaiken ikäisille ja kaiken kokoisille.

Maksaako uiminen noin paljon? Eikö edes työttömät saa alenusta?

no toi taitaa ola se alennettu hinta ainkain santasportilla, jonne meiltä on matkaa enemmän, mutta se onkin kylpylä. minusta siellä on kivempi käydä kun siellä on hyvät kuuma ja kykmävesialtaat ja porealtaat. Onhan poreallas tuossa uimahallissakin, mutta paljon huonompi ja pienempi. Musitaaksini työtömiltäkin on 4e, voin sen tarkistaa...

tässä santasportin hinnasto :Hinnasto | Santasport

ja kaupungin uimahalli :Hinnasto 1.3.2014 alkaen - Rovaniemi.fi

ei todellakaan mitään halpaa lystiä kummassakaan...

Yhteistyössä