N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitäihmeellistätoson?;29834440:Kyllä rumatkin äijät haluaa laatupillua.
Hänhän teki palveluksen vaan, kun ei sun tarttenu sitä rupisammakkoa pitempään katella.
Oli valmis jo näkemään ja kaikkea,kunnes sit näki kuvan. Minä en itse kuvan saatuani viitisinyt kommentoida hänen ulkonäköään ,mutta mietin että miten sen näköisellä on oikeasti varaa ja pokkaa antaa pakit toiselle vedoten ulkonäköön. ärsyttää suunnattomasti että nyt hän kuvittelee antaneessa minulle pakit vaikka itse olisin voinut sen tehdä myös.
ärsyttää suunnattomasti että nyt hän kuvittelee antaneessa minulle pakit vaikka itse olisin voinut sen tehdä myös.
En muista tarkalleen kun poistin viestit jo. Jotain puhui ettei nyt synytynyt kipinää tai tunnetta kun näki kuvan.En muista kun muutenkin tuli paha mieli ja poistin viestit heti.
En muista tarkalleen kun poistin viestit jo. Jotain puhui ettei nyt synytynyt kipinää tai tunnetta kun näki kuvan.En muista kun muutenkin tuli paha mieli ja poistin viestit heti.