V*tun ruma deitti äijä anto pakit mulle ulkonäön takia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nettideitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellaisia ne miehet ovat, suuret luulot itsestään. Mutta jos vaan voit olla laittamatta niin älä, se mitään auta, korkeintaan alkaa syyttelemään sua ahdistelusta ja myöhemmin sua vituttaa sekin että alennuit edes yhtä viestiä laittamaan. Been there.

Jokaisella lienee joku piirre, jota ei vaan voi hyväksyä. Minä olen läski ja tiedän kyllä, että 99% miehistä karsis minut pelkän ulkonäön perusteella. Silti koen, ettei minunkaan tartte ottaa mitä tahansa. Tupakoitsija jää mun osalta rannalle, vaikka olis kuinka komea.

Oli valmis jo näkemään ja kaikkea,kunnes sit näki kuvan. Minä en itse kuvan saatuani viitisinyt kommentoida hänen ulkonäköään ,mutta mietin että miten sen näköisellä on oikeasti varaa ja pokkaa antaa pakit toiselle vedoten ulkonäköön. ärsyttää suunnattomasti että nyt hän kuvittelee antaneessa minulle pakit vaikka itse olisin voinut sen tehdä myös.

Oli valmis jo näkemään ja kaikkea,kunnes sit näki kuvan. Minä en itse kuvan saatuani viitisinyt kommentoida hänen ulkonäköään ,mutta mietin että miten sen näköisellä on oikeasti varaa ja pokkaa antaa pakit toiselle vedoten ulkonäköön. ärsyttää suunnattomasti että nyt hän kuvittelee antaneessa minulle pakit vaikka itse olisin voinut sen tehdä myös.

Nopeat syövät hitaat, rehellisyys maan perii jne. Koita kestää murunen.

no tottakai siihen on oikeus. jos ei iske niin ei iske. ei se kilpailu ole kumpi antaa ensin pakit. nielet vitutuksesi kuin nainen. jos mies sanoi jotenkin pahasti tai tosiaan suoraan viittasi ulkoiseen olemukseesi, niin huumorintajuinen voisi siihen vitsailla takaisin. sinulla huumorintajua ei ole, niin anna olla. vaikutat vaan katkeralta.

hmph.. itse en sinkkuna koskaan viitsinyt lähettää kuvaani nettideitille. Joskus sainkin palautetta, että sun täytyy olla todella ruma kun et voi edes kuvaasi antaa.

Livenä olen kyllä kelvannut, vaikka minäkin olen aina ollut aika plösö.

Suosittelen kokeilemaan jotain sinkkujärjestöä, esim. eurosinkkuja. Livetapaamisissa sentään pätevät normaalit käytössäännöt, eli tollasia kauheuksia ei tarvitse kokea, ja toisaalta näkee itsekin heti millainen kandinaatti seuraasi halajaa. Siinä sivussa voi olla vahingossa hauskaakin, ainakin itsellä oli kun jonkun kerran tuon mainitun seuran tapahtumissa olen käynyt.

Ja sitä kautta päädyin perheelliseksi itsekin =)

ärsyttää suunnattomasti että nyt hän kuvittelee antaneessa minulle pakit vaikka itse olisin voinut sen tehdä myös.

Ja jos sä olisitkin antanut pakit ensin, se ehkä miettisi samalla tavalla kuin sä nyt. Relaa nyt, ei kai tää ole mikään kilpailu et kumpi jättää ensin. Pääasia et pääsitte toisistanne eroon kun ei kumpaakaan kiinnostanut?

Minusta ulkonäön kanssa on vähän sama juttu kuin vaikka luonteen - toinen saattaa olla ihan kiva/hauska/komea tai vähintään ok:n näköinen, mutta tietyt piirteet ei vain "nappaa", vaikka en pitäisikään toista mitenkään vastenmielisenä saati itseäni huonompana. Kliseisesti voisi sanoa, että puuttuu "se jokin".

En ole edes läski. Naama on pyöreä mutta en ole läski. Tuollanen syö itseluottamusta todella paljon. Eihän tuolla saa kuin pahan mielen. Ei kaikki ole kai rumana pitänyt kun olisi olleet valmiita näkemään uudelllenkin, mutta jos ei ole kipinää tai sellaista tunnetta niin turha silloin on käydä toista tai kolmatta jne yhdessä ulkona.

Ruman miehen siis pitää kelpuuttaa vaikka kuinka hirveän näköinen nainen tahansa? En siis tarkoita, että juuri sinä olet ruma, mutta vaikka mies itse olisi ruma, niin saa hänellä silti olla vaatimuksia naisen ulkonäön suhteen samoin kuin rumalla naisella miehen ulkonäön suhteen.

Mut siis eihän kai ole sellaista avbsoluuttista kauneutta, joku joka on olevinaan näyttävä, ei välttämättä näytä omaan silmään ollenkaan mukavalta, viehättävältä, sellaiselta jonka kanssa olisi ihana itsen olla.

[QUOTE="Mitämitä";29834634]Mitä hän tarkalleen ottaen sanoi?[/QUOTE]

En muista tarkalleen kun poistin viestit jo. Jotain puhui ettei nyt synytynyt kipinää tai tunnetta kun näki kuvan.En muista kun muutenkin tuli paha mieli ja poistin viestit heti.

En muista tarkalleen kun poistin viestit jo. Jotain puhui ettei nyt synytynyt kipinää tai tunnetta kun näki kuvan.En muista kun muutenkin tuli paha mieli ja poistin viestit heti.

Mut siis vaikka ois mikä kiiltokuvapoika, niin ei välttämättä tule itselle olo, että syntyy positiivinen tunne. Eli liittyy ulkonäköön, mutta ei mittaa kauneutta. Voi olla, että hän etsiikin enemmän omaa tasoaan olevaa, jonka kanssa on rennompi ja kivampi olo. Eli olit ehkä liian kaunis.

Eihän tuo välttämättä edes tarkoita, että olisit ruma. Älä ylianalysoi. Et sytyttänyt, that's it. Ei tarvi enempää miettiä, miksi.

Mä en pidä monien "komeiden" miesten ulkonäköä sytyttävänä, vaikka tiedän, että ovat mua paremman näköisiä, jos ihmisiä nyt voi jotenkin sen perusteella jakaa "tasoihin", ja vaikka tiedän, että moni muu nainen olisi ihan lääpällään. Tietyt piirteet ei vain henkilökohtaisesti sytytä. Vähän niin kuin kaupassa joku vaate tai huonekalu: "tosi kiva, mutta ei sovi mulle". :)

No ei tuo tarkoita että sä olet susiruma, se voi olla että se kuvitteli sut ihan toisen näköiseksi ja sitten kun todellisuus ei vastannutkaan kuvitelmaa, niin ei kelvannut.

Tuohon riittää ihan norminäkö, jotkut Miss Suomet nyt kelpaa kaikille, mutta kyllä me muutkin norminäköset tullaan tyrmätyiksi.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :D

Yhteistyössä