L
lumi /77 harmaana
Vieras
Upea tarjoilu. Joku sano ketjussa, jotta lapsille vielä jotain erikseen. Prinssiakkeja ja pikkuporkkanoita. Tsemppiä kyllä sull aon kauhia työ eessä. Onneksi olkoon 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Makeita vähentäisin, aivan turhaa kaikkea. Makeista pitää erottua yksi selvä näyttävä juttu, eli se kakku. Ei siihe muuta paljoo tarvii.
Määrilläkään ei mun mielestä ole niin väliä. Jos joku loppuu, niin sit otetaa jotain muuta kun tuossa valinnan varaa kyllä riittää.
Ehkä joku kaunis asetelma hedelmistä tms, nii saa kaiken maailman gluteenittomat, ja diettiläiset siitä napostella edes jotain.
Olenko minä ainoa, kenen mielestä tuon menun "väsäämisessä" ei ole mitään ihmeellistä ja että sen ehtii hyvin tehdä?
Kuulostaa ihan hyvältä. Itse laittaisin lapsia varten vielä jotain erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vie´ras;29838302:joka kiinnitti huomitota siihen, että melkein kaikessa on juustoa...? Hienoltahan tuo kuulostaa, mutta jotenkin raskaalta. Onko mitään maidotonta, salaatinlehtiä lukuunottamatta...? (Ja maidottomalla tarkoitan siis, ettei ole maitoa, juustoa, kermaa, voita...)
Aika heppoinen on tuo meny, sitä paitsi liiankin tylsä.
Itse olisin panostanut menyyseen enemmän.
Mutta onhan tuokin edes jotain.