Olen varattu ja olen ihastunut varattuun mieheen! En jaksa tätä tunnetta!111

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrh

Vieras
Mulla repeää pelihousut tässä.
Olen tosi ahdistunut, kun mulla on tunteita varattua kohtaan. :(
Vaikka kuinka yritän unohtaa ja ajatella muita asioita, se ihastus pyörii jatkuvasti mielessä. :'( Ahdistus!
Mitä tälle voi tehdä? Lähteä parisuhdeterapiaan yksin?

Meillä voisi miehen kanssa mennä paremminkin, ehkä siksi nämä tunteet vierasta kohtaan ovat riistäytyneet käsistä.

Ei, tämä varattu mies ei tiedä tunteistani. Enkä ole aikeissa ilmoitellakaan itsestäni. Enkä usko, että se mies ikinä edes kiinnostuisi minusta, vaikka meillä onkin paljon yhteisiä puheenaiheita. :ashamed: Ja ehkäpä alunperinkin tähän mieheen ihastuin juuri siksi, kun oman miehen kanssa menee välillä vaikeasti ja tämä toinen on itse aurinkoinen ja ystävällisyys minulle. :ashamed:

Sitähän se elämä on.

Mitäs jos koittaisit ihan vasn panostaa siihen omaan parisuhteeseen? Ne ystävälliset huomenet mitkä suot tälle toiselle, suo ne omalle miehelles. Ne ystävälliset sanat jotka suot tälle toiselle, suo ne omalle miehelles, ne hymyt, ne naurut. Keskustele kysy mieheltäsi jotain jostain aiheesta mistä hän tykkää? Lähde tekemää hänen kanssa jotain mistä hän tykkää. Niin ehkä teilläkin sit taas olis edes jotain yhteistä.

Sitähän se elämä on.

Mitäs jos koittaisit ihan vasn panostaa siihen omaan parisuhteeseen? Ne ystävälliset huomenet mitkä suot tälle toiselle, suo ne omalle miehelles. Ne ystävälliset sanat jotka suot tälle toiselle, suo ne omalle miehelles, ne hymyt, ne naurut. Keskustele kysy mieheltäsi jotain jostain aiheesta mistä hän tykkää? Lähde tekemää hänen kanssa jotain mistä hän tykkää. Niin ehkä teilläkin sit taas olis edes jotain yhteistä.

Yritetty on, mies ottaa ne vittuilun kannalta.

Oletko varma, että ihastuksesi kohteella ei ole tunteita sinua kohtaan? Missä hänet tapasit - siis onko jokapäiväisen tapaamisen kohde työpaikallasi vai?

Eiköhän mies ajattele minua asiakkaana vaan. Ei ole jokapäiväinen tapaamisen kohde. Näen itse asiassa aika harvoin häntä, mikä tekee asiasta vielä kutkuttavampaa, kun minun pitää odottaa aina kohtaamisia. : /

Alkuperäinen kirjoittaja ärrh;29838279:
Mulla repeää pelihousut tässä.
Olen tosi ahdistunut, kun mulla on tunteita varattua kohtaan. :(
Vaikka kuinka yritän unohtaa ja ajatella muita asioita, se ihastus pyörii jatkuvasti mielessä. :'( Ahdistus!
Mitä tälle voi tehdä? Lähteä parisuhdeterapiaan yksin?

Meillä voisi miehen kanssa mennä paremminkin, ehkä siksi nämä tunteet vierasta kohtaan ovat riistäytyneet käsistä.

Ei, tämä varattu mies ei tiedä tunteistani. Enkä ole aikeissa ilmoitellakaan itsestäni. Enkä usko, että se mies ikinä edes kiinnostuisi minusta, vaikka meillä onkin paljon yhteisiä puheenaiheita. :ashamed: Ja ehkäpä alunperinkin tähän mieheen ihastuin juuri siksi, kun oman miehen kanssa menee välillä vaikeasti ja tämä toinen on itse aurinkoinen ja ystävällisyys minulle. :ashamed:

Minä olen varattu mies, ainakin vielä jokusen kuukauden.
Asunusero päällä, avioero hakusessa.

Rakastan varattua naista, hän on juuri muuttamassa aviomiehestään eroon.
Harkitsee kovasti avioeroa.

Me taas yhdessä - harkitsemme voiko tältä pohjalta syntyä mitään pysyvää vakavaa...
Kiihkeää ja kivaa meillä on jo pari vuotta ollut, nyt mietimne erillämme,
Olisiko tässä aineksia Suureen Rakkauteen.

Lähtökohdat ovat rumat, sosiaalinormien vastaiset ja kai muutenkin huonot vakavalle suhteelle, mutta tässäpä sitä ollaan.

Niin, lisäksi olen kahden lapsen isä ja rakastettuani yli 12 vuotta vanhempi.
Hänellä ei omia lapsia, mutta haluaisi kyllä, sitten joskus.

Yhteistyössä