Petän miestäni... :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petturi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petturi

Vieras
Enkä edes pode huonoa omaatuntoa :-(. Olen pari kertaa ollut sängyssä vieraan miehen kanssa. Tarkoituksenamme olisi harrastaa seksiä jatkossakin mikäli vain saamme siihen tilaisuuden.
Olen ihastunut siihen tunteeseen että vielä on olemassa joku joka huomaa minut ja on kiinnostunut minusta seksuaalisesti. Mutta se mikä minua tässä jutussa vaivaa, on se että tämä mies on pelimies. Tiedän että hänellä on toinenkin nainen minun lisäkseni. He eivät seurustele mutta panevat säännöllisesti. Tämä loukkaa minua syvästi vaikka itsehän teen ihan samaa... :-( Ja mies tietää sen että minua loukkaa tämä mutta silti hän tekee sitä.
Mies ei ole minulle tilivelvollinen tekemisistään sillä emme seurustele emmekä edes näe säännöllisesti. Viestittelemme vain silloin tällöin.
Ikävöin häntä kuitenkin ja jonkin verran ahdistaa kun en tiedä missä mennään.
Jonkin sortin pelinainen vaan taidan olla itsekin.

Mulla vähän sama tilanne. Vinkkinä sinulle, että älä mene juttuun tunteella mukaan. Tietysti näillä hoidoilla on muitakin virityksiä, et sinä voi vaatia uskollisuutta, se kuuluu asiaan.

Oma sivusuhteeni on kestänyt kohta vuoden verran. Miehellä on vaimo, jonka kanssa on myös seksiä ja tiedä, vaikka olisi muitakin naisia. Kun sen asian pitää mielessä, niin muistuu paremmin mieleen kondomin käyttö.

Sepä tässä vähän huolettaakin että olenko kuitenkin ottanut tunteet mukaan tähän touhuun sillä olen mustasukkainen tälle toiselle naiselle. En voi sietää sitä, että tämä mies panee lisäkseni tätä toistakin naista.

Sepä tässä vähän huolettaakin että olenko kuitenkin ottanut tunteet mukaan tähän touhuun sillä olen mustasukkainen tälle toiselle naiselle. En voi sietää sitä, että tämä mies panee lisäkseni tätä toistakin naista.

Siinä tapauksessa on viisainta lopettaa koko juttu heti alkuunsa. Ei se tolla tyylillä tule toimimaan. Jos lähdetään hakemaan seksiä, niin silloin se on pelkästään sitä. Toista ei ruveta omimaan itselle.

En suosittele tunteilla mukaan menemistä. Tuolla makkarissa mun mies itkee tälläkin hetkellä, kun sydän särkyi hänen rakastuttuaan panokumppaniinsa. Itselläkään ei kovin huikeat fiilikset.

Anteeksi, mutta miten te pystytte elämään itsenne kanssa kun petätte puolisoanne? En tarkoita pahalla, vaan ihmettelen, kun itse en pystyisi tehdä sitä edes ajatuksen tasolla. Ehkä minulla on liian hyvä mies. :)

Hyi helkkari mitä touhua ja sitten vielä ruikutetaan, kun se pettämisbuddy panee lisäksi omaa vaimoaan ja ehkä jotain muitakin. Erotkaa, jos oma suhde on tuossa pisteessä.

Ok. Sinulle seksi on siis tärkeää. Tärkeintä? Itse valitsen itsetyydytyksen silloin kun mieheni ei ole saatavilla. Ajaa lähes saman asian. :) Mitä jos kokeilisit sitä ensi kerralla niin ei tarvisi pettää? :) Ystävällisesti ehdottaen vain. :)

Anteeksi, mutta miten te pystytte elämään itsenne kanssa kun petätte puolisoanne? En tarkoita pahalla, vaan ihmettelen, kun itse en pystyisi tehdä sitä edes ajatuksen tasolla. Ehkä minulla on liian hyvä mies. :)

Moni alkaa ajan myötä kärsimään mielenterveysongelmista kuten paniikkikohtauksista ja mesennuksesta, salailu ei tee mielelle hyvää.

Eikö olisi parempi erota, eikä satuttaa ja loukata kumppania tietoisesti.
Vapaana saisit paneskella kenen kanssa lystäät, niin paljon kun haluat ja jaksat.

Mä en nyt oikein ymmärrä näitä ketjuja, joissa jompikumpi tai kumpikampi on pettänyt toistaan. Miksi ne pitää saada jakaa palstalla? Mitä niistä aloituksista haetaan, sympatiaa vaiko haukkuja? Oon kyllä niin dinosaurusten äiti, kun en ikinä vissiin tule tajuamaan tätä ilmiötä, että netissä jaetaan aivan kaikki; niin hyvässä kuin pahassa. (PS: Ja juu, voin olla avaamatta tämmösiä, mutta oikeesti kiinnostaa, miksi kukaan haluaa kertoa kaikelle kansalle tulleensa petetyksi tai pettäneensä puolisoaan..)

Itsetyydytys toimisi kyllä jos olisi kyse siitä että saa kerran viikossa kahden tai neljän kerran sijaan, mutta se lakkaa toimimasta kun ei saa seksiä kuukausiin. Etenkin kun miehellä ei ole mitään aikomustakaan tehdä asialle mitään jotta tilanne paranisi. Hän ei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan millään tavalla. Eikä ole kyse mistään fyysisestä vaivasta tai sairaudesta miksi mies pihtaa.

Jos suhde toimii muuten, niin miksi hajottaa perhe pelkästään seksin takia kun voi hakea seksin muualta ja jakaa muun elämän rakastamansa ihmisen kanssa...

Toki haukkua saa jos kokee sen tarpeelliseksi. ;) Sillä eihän pettäjä nyt ainakaan sympatiaa osakseen saa. Enemmän ehkä haluan tällä aloituksellani purkaa pahaa mieltäni. Sillä tästä ei tiedä kukaan muu kuin minä ja tämä mies. Joku kanava täytyy olla.
Tilanne ahdistaa ja surettaa minua todella. Pakko kai mainita että tämä ns. fuckbuddyni asuu naapurissani ja nään että hänen ns. vakipanonsa on siellä parasta aikaa. En ymmärrä miksi tämä mies tekee minulle tällaista vaikka hän tietää että se loukkaa minua. Ehkäkö juuri siksi?
Tiedän että rikon itseni tässä hommassa ja peli pitäisi viheltää poikki heti mutta en halua. Sitä vaan en tiedä että minkä takia annan tehdä itselleni tällaista. Ja miksi teen omalle miehelleni tällaista... :(

[QUOTE="mielipide";29875264]Itsetyydytys toimisi kyllä jos olisi kyse siitä että saa kerran viikossa kahden tai neljän kerran sijaan, mutta se lakkaa toimimasta kun ei saa seksiä kuukausiin. Etenkin kun miehellä ei ole mitään aikomustakaan tehdä asialle mitään jotta tilanne paranisi. Hän ei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan millään tavalla. Eikä ole kyse mistään fyysisestä vaivasta tai sairaudesta miksi mies pihtaa.

Jos suhde toimii muuten, niin miksi hajottaa perhe pelkästään seksin takia kun voi hakea seksin muualta ja jakaa muun elämän rakastamansa ihmisen kanssa...[/QUOTE]

Juuri näin.

Tätä on näköjään mahdotonta ymmärtää ennen kuin joutuu itse vastaavaan tilanteeseen. Huomaa hyvin näistä mustavalkoisista kommenteista.

Kuukausiin! Vai ei kuukausiin seksiä, voi nyyhky. Tiedän pariskunnan, jossa ongelmaa asian kanssa on vuosia, mutta ei sitä ratkaisua ole silti kolmannesta osapuolesta haettu, vaan pyritty selvittämään keskenään. Suhteessa on sitten muut asiat kantaneet. Itsellänikin nuorena nykyisen miehen kanssa melkein vuoden mittainen kausi, jolloin "mies pihtasi". Eipä olisi mieleenkään tullut lähteä pettämään sen takia. Ihan oikeita syitä taustalta löytyi, niitä sen kummemmin erittelemättä, ja nyt on asiat hienosti. Mitenkähän lie, jos olisin lähtenyt tuon kauden aikana hakemaan tyydytystä liiton ulkopuolelta. Älytön ajatuskin.

Minusta pettäminen siinä(kin) tilanteessa, missä itse on seksiä vailla oleva osapuoli, on aivan yhtä rumaa ja härskiä kuin muutenkin. Varsinkin jos kyse on "kuukausista", voi hyvää päivää. Erota pitää, jos ei tuon vertaa kestä parisuhteen aallokkoa. Ei todellakaan ole mikään puolustus, vaikka kuinka olisi syy.

Kaikki sympatiat vaikeisiin suhteisiin ja ongelmiin, mutta pettäminen ei saisi olla niihin ratkaisu tai lääke, ei milloinkaan. Tuskinpa se mitään auttaakaan pidemmän päälle, poikkeuksen poikkeukset laskuista jättäen. Ainahan jokaiseen asiaan löytyy se "paitsi".

Mieheni petti minua. Erottiin enkä halua olla sen kanssa missään ylimääräisissä tekemisissä enää ikinä vaikka se lasten isä onkin. Ainoastaan sen verran on pakko sitä pettävää paskaa edes nähdä mitä lasten tapaamisten takia tarvii. Miettikääpä pettävät puolisot sitä että aviopuolisonne ei välttämättä halua olla teidän kanssa enää missään tekemisissä koko loppuelämänne aikana ja että rikotte perheenne. Ei se petetyksi tuleminen mitään herkkua todellakaan ole! Eikä kyllä sekään että pettäjä valehtelee tekemisiään. Kyllä se loppupeleissä on kuitenkin parempi kertoa sille puolisolle, ehkä sen olisi sitten helpompi jatkaa ilman sinua ja sinun pettämistäsi, ja tuota uskomatonta nyyhkimistä panokaverin perään.

Miksi Glorifioidaan seksiä, seksi on seksiä ja sitä tekee mieli tai sitten ei, omalla kohdallani jos tulisi seksittömyyttä nykyisessä elämässäni, ei tuo ruohon tarkastelu naapureista kiinnostaisi himpun vertaa. Perusasiat kunnossa, ja toisaalta kaikin puolin homma jiirissä.

Mielestäni syrjähyppy ei ole syy vaan seuraus ja oire jostain muusta, eli itse asiassa, kumpi tahansa käy vieraissa, on virheet tapahtuneet jo huomattavasti ennen syrjähyppyä.

[QUOTE="mielipide";29875264]Itsetyydytys toimisi kyllä jos olisi kyse siitä että saa kerran viikossa kahden tai neljän kerran sijaan, mutta se lakkaa toimimasta kun ei saa seksiä kuukausiin. Etenkin kun miehellä ei ole mitään aikomustakaan tehdä asialle mitään jotta tilanne paranisi. Hän ei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan millään tavalla. Eikä ole kyse mistään fyysisestä vaivasta tai sairaudesta miksi mies pihtaa.

Jos suhde toimii muuten, niin miksi hajottaa perhe pelkästään seksin takia kun voi hakea seksin muualta ja jakaa muun elämän rakastamansa ihmisen kanssa...[/QUOTE]

No mutta selkeästi suhde ei sitten toimi. Ei ole mitään "suhde toimii muuten.." vaan jos suhde toimii, niin asiasta voidaan keskustella ja ongelmiin etsiä yhdessä ratkaisut.

Onko tuo jotain ongelmanratkaisua, että päättää, että "mies ei anna, siispä panen ketä haluan ja se on oikeutettuakin em. syystä". Eiköhän sillä miehelläkin ole paha olla, jos se ei halua seksiä kanssasi. Jos haluttomuus ei johdu fyysisestä vaivasta tai sairaudesta, niin vika on SUHTEESSA. Haluttomuus johtuu lähes aina siitä, että suhteessa on jotain pahasti vialla. Se, että sen päälle toinen vielä alkaa hyppimään vieraissa ei todellakaan ainakaan paranna suhdetta.

Eli jos tilanne on se, että mies ei halua enää panna sinua ja sinä haluat käydä vieraissa, niin ihan oikeasti kannattaisi erota.

Sitäpaitsi suhdetta ilman fyysistä kontaktia kutsutaan ystävyydeksi, kaveruudeksi tms.

"Onko tuo jotain ongelmanratkaisua, että päättää, että "mies ei anna, siispä panen ketä haluan ja se on oikeutettuakin em. syystä". Eiköhän sillä miehelläkin ole paha olla, jos se ei halua seksiä kanssasi. Jos haluttomuus ei johdu fyysisestä vaivasta tai sairaudesta, niin vika on SUHTEESSA. Haluttomuus johtuu lähes aina siitä, että suhteessa on jotain pahasti vialla. Se, että sen päälle toinen vielä alkaa hyppimään vieraissa ei todellakaan ainakaan paranna suhdetta.*

Eli jos tilanne on se, että mies ei halua enää panna sinua ja sinä haluat käydä vieraissa, niin ihan oikeasti kannattaisi erota.*

Sitäpaitsi suhdetta ilman fyysistä kontaktia kutsutaan ystävyydeksi, kaveruudeksi tms."

On olemassa muutakin fyysistä kontaktia kuin seksi. Saan suhteessani kyllä haleja ja suutelemme aivan tarpeeksi.
Ja asioista on puhuttu ja puhuttu ja puhuttu, mutta eipä se siitä muuksi muutu. Tiedän kyllä "syyt" miehen haluttomuuteen, mutta mielestäni ko. asioihin ei vain voi parisuhteessa vedota loputtomiin kun kuitenkin väittää haluavansa. Ja nämä syyt tulevat suhteen ulkopuolelta.
Se, että mies pystyisi, halutessaan vaikuttamaan asioihin on se ratkaiseva tekijä. Jos hän laittaa tietyt asiat seksin edelle koko ajan on hänen valintansa, voisi valita toisinkin. Ja jos vika on todella suhteessa niin eikö silloin miehen pitäisi kertoa että suhteemme mättää tuossa ja tässä kohtaa eikä syyttää näitä em. ulkopuolelta tulevia asioita? Eikö minulla ole tällöin oikeus tehdä omat valintani ja tyydyttää tarpeeni?