Petän miestäni. Olen niin solmussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikkinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="noh";29899169]tiedän. haluutko että sanon tässä kaikkien silmien alla?[/QUOTE]

Ihmeellistä Peyoten kiusaamista! Oletko sä sama, joka eilen jossain ketjussa piinasi häntä?

[QUOTE="noh";29899416]ehkä sitten osaat arvata kuka olen.[/QUOTE]

Niin sitähän sä toivot, että mulla menis välit poikki sellaisten kanssa joihin luotan. Et sä mitään tiedä.

Niin sitähän sä toivot, että mulla menis välit poikki sellaisten kanssa joihin luotan. Et sä mitään tiedä.

hei nyt jarrua jooko. nyt vähän paisui tämä juttu. tiedän edelleen kaiken, mitä olet kertonut mutta mulla ei ole mitään taka-ajatuksia tässä jutussa nyt. en tahdo että sulla menee välit yhtään kenenkään kanssa, eikä tarkoituksena ollut että alat nyt epäilemään ketään läheistäsi.

[QUOTE="noh";29899456]hei nyt jarrua jooko. nyt vähän paisui tämä juttu. tiedän edelleen kaiken, mitä olet kertonut mutta mulla ei ole mitään taka-ajatuksia tässä jutussa nyt. en tahdo että sulla menee välit yhtään kenenkään kanssa, eikä tarkoituksena ollut että alat nyt epäilemään ketään läheistäsi.[/QUOTE]

Kerro sitten ihan totta äläkä valehtele. Tollasille vihjailuilla voi olla seurauksia, kannattaa muistaa, kun härkkii toisten asioita.

[QUOTE="noh";29899467]jos vaan unohdetaan koko juttu?[/QUOTE]

Meinaatko sä että sä voit tulla sanomaan ihan mitä tahansa ja sit vaan nostat kädet ilmaan että unohdetaan koko juttu? Voi hyvinkin olla että pari kaveria saa kenkää kun ei voi näköjään luottaa kehenkään kun sitten tullaan nimettöminä tänne kirjottelemaan.

Meinaatko sä että sä voit tulla sanomaan ihan mitä tahansa ja sit vaan nostat kädet ilmaan että unohdetaan koko juttu? Voi hyvinkin olla että pari kaveria saa kenkää kun ei voi näköjään luottaa kehenkään kun sitten tullaan nimettöminä tänne kirjottelemaan.

tein tyhmästi. mutta älä nyt oikeesti heivaa ketään pois elämästäs mun takia ole kiltti. en nyt oikeen tiedä mitä tässä enää pitäisi sanoa.

[QUOTE="noh";29899492]tein tyhmästi. mutta älä nyt oikeesti heivaa ketään pois elämästäs mun takia ole kiltti. en nyt oikeen tiedä mitä tässä enää pitäisi sanoa.[/QUOTE]

Ehkä voisit sanoa kuka olet ja miksi tuli pelleilemään tähän ketjuun? Jutskailkaa vaikka yksäreille keskenään jos on jotain noooin supisupi-juttuja :rolleyes:
Näin ulkopuolisen silmissä tuo sinun touhusi vaikuttaa suht säälittävältä...