No kun tyyppi ensin tenttaa, miksi osallistun ketjuun ja kun sanon, että noista aiemmista viesteistä voi saada vastauksen, niin vastaukseksi tulee "emmä jaksa, blaablaa". Sanoinhan jo, ettei minua haittaa, vaikka minua pidetään sekopäänä tämän takia, mutta jos jotain kysytään, niin luulisi tosiaan sen vastauksenkin kiinnostavan.
Kaunis ilma tuolla ulkona.