Pornon katselusta, ensinnäkin kuka miespuolisista uskaltaa tunnustaa katselevansa?

No kun tyyppi ensin tenttaa, miksi osallistun ketjuun ja kun sanon, että noista aiemmista viesteistä voi saada vastauksen, niin vastaukseksi tulee "emmä jaksa, blaablaa". Sanoinhan jo, ettei minua haittaa, vaikka minua pidetään sekopäänä tämän takia, mutta jos jotain kysytään, niin luulisi tosiaan sen vastauksenkin kiinnostavan.

Kaunis ilma tuolla ulkona.
 
Jaksat kuitenkin kysellä, miksi minä kirjoittelen tähän ketjuun. Sieltä se löytyy.

Taas palstan empatiaa parhaimmillaan "blaablaablaa" :D Juuri tästä puhuin tuossa aiemmin.

No en mä osaa olla empaattinen ihmistä kohtaan joka tuomitsee esimerkiksi puolisonsa pornon katsomisen :D Tuomitse ihan rauhassa, mutta mä säälin sun puolisoa.

Oikeassa elämässä ja oikeissa asioissa osaan olla kyllä empaattinen.
 
No kun tyyppi ensin tenttaa, miksi osallistun ketjuun ja kun sanon, että noista aiemmista viesteistä voi saada vastauksen, niin vastaukseksi tulee "emmä jaksa, blaablaa". Sanoinhan jo, ettei minua haittaa, vaikka minua pidetään sekopäänä tämän takia, mutta jos jotain kysytään, niin luulisi tosiaan sen vastauksenkin kiinnostavan.

Mä kyselen ihan vaan siksi kun sä tunnut provosoituvan aiheesta niin helposti.
 
Ihme tappelun ootte saanu aikaiseksi pornosta.
Jokaisella on oikeus hyväksyä tai olla hyväksymättä pornoa.
Ei luulisi muiden mielipiteet asiasta kaivella ketään noin pahasti, että siitä tapellaan.

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, eikä toisen mielipide ole parempi tai oikeampi kuin toisen.
Yrittäkää hyväksyä myös ne eriävät mielipiteet ja tunteet.
 
Viimeksi muokattu:
Ihme tappelun ootte saanu aikaiseksi pornosta.
Jokaisella on oikeus hyväksyä tai olla hyväksymättä pornoa.
Ei luulisi muiden mielipiteet asiasta kaivella ketään noin pahasti, että siitä tapellaan.

Tietkö missä kohti siitä tulee yleensä tappelu, ihan kuten mistä tahansa muustakin?

Kun ihmiset ajattelee että he voivat sanella miten toisten kuuluu ajatella asiasta.
 
Tietkö missä kohti siitä tulee yleensä tappelu, ihan kuten mistä tahansa muustakin?

Kun ihmiset ajattelee että he voivat sanella miten toisten kuuluu ajatella asiasta.

Mie oon niin yksioikoinen ihminen, että en jaksa edes korvaani lotkauttaa muiden ajatuksille.

Mie vaan kattelen senkin ajan vaikka pornoa :xmas:.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya

Yhteistyössä