HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Leppoisaa ja kesäistä lauantaita kaikille !!!

Se on kesä täällä , ihanaaaa...

Kunnon hellepäivä luvassa taas. Kävin jo juoksemassa, vielä oli suht viileää :D

Nyt aamupuurojen keittoon. :heart:

Huomenta :wave:

Mä oon juossu määrällisesti niin paljon viime aikoina 18vrk/83km, että nyt on pakko levätä, tän viikonlopun pyhitän nesteytykselle, lähen ystävän luo Helsinkiin ja mennään Brondaan syömään :p

Eilen kävin illalla 6 aikaan juoksemassa ja melkonen helle oli. Kyllä on pitäny olla juomaa mukana lenkeillä ja suolaakin on saanu ottaa purkista, mut on se ihanaa kun ulkona on nättiä :)

Mukavat viikonloput kaikille :)

Huomenta.
Helle tulee ja juoksu alkaa klo 12. Kuinka mahtaa eukon käydä.
Voimia!
604027-hyt-new-dawn-watchmaking-smiley_running.gif

Huomenta.
Helle tulee ja juoksu alkaa klo 12. Kuinka mahtaa eukon käydä.

Jotain väljää päälle ja muista juoda ennen suoritusta paljon ja sen aikana ja jälkeen myös. Suolaa ehkä kannattaa ainakin sitte suorituksen jälkeen ottaa, vaikka merisuolakiteitä söis niin olis hyvä.

Äläkä unohda aurinkorasvaa, jos oot herkkä palamaan! Tsemppiä kisaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29941629:
Jotain väljää päälle ja muista juoda ennen suoritusta paljon ja sen aikana ja jälkeen myös. Suolaa ehkä kannattaa ainakin sitte suorituksen jälkeen ottaa, vaikka merisuolakiteitä söis niin olis hyvä.

Äläkä unohda aurinkorasvaa, jos oot herkkä palamaan! Tsemppiä kisaan :)

Kiitti! Olen jo pari päivää tankannut nesteitä, mutta olen tosi kova hikoamaan, joten siksi helle mietityttää. Ei kai se auta kuin yrittää, ainahan voi kävellä tai jopa keskeyttää jos ihan mahdottomalta tuntuu.

Tollasta lupaileevat säätietohenkilöt:
Vallan mukaan tällainen helle on toukokuussa poikkeuksellista. Huomenna maan keskiosissa saatetaan hätyytellä jopa kaikkien aikojen toukokuun lämpöennätystä. Myös sunnuntaiksi odotetaan lämmintä, mutta hieman epävakaisempaa säätä. Viikonloppuna kannattaa nauttia lämmöstä, sillä jo tiistaina lämpötilat laskevat meteorologin mukaan rajusti.

? Pohjois-Karjalassa ja Kainuun alueella voi sataa jopa räntää. Shortsikelit ovat sitten vähäksi ajaksi ohi, Valta varoittaa.

Kiitti! Olen jo pari päivää tankannut nesteitä, mutta olen tosi kova hikoamaan, joten siksi helle mietityttää. Ei kai se auta kuin yrittää, ainahan voi kävellä tai jopa keskeyttää jos ihan mahdottomalta tuntuu.

Kannattaa ehkä ottaa sitä suolaa jo etukäteen, kun kuitenkin hikoillessa sitä menettää niin paljon, ettei mee paineet sitte kauheen alas. Mullaki olis tarkotus mennä Paavo Nurmelle puolikas juoksemaan ja jännittää jo se keli, kuinka kauhee helle on sillon..

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29941639:
Kannattaa ehkä ottaa sitä suolaa jo etukäteen, kun kuitenkin hikoillessa sitä menettää niin paljon, ettei mee paineet sitte kauheen alas. Mullaki olis tarkotus mennä Paavo Nurmelle puolikas juoksemaan ja jännittää jo se keli, kuinka kauhee helle on sillon..

Homma meni paremmin kuin hyvin. Koko matka juosten ja olis mennyt vielä vähän enempikin. Oon tosi tyytyväinen. Enkä ole edes pahemmin kipee ollut tänään.

Yhteistyössä