T
tiukassa on
Vieras
Oon yhdessä laihdutusryhmässä, jossa meillä jokaisella on ylipainoa useita kymmeniä kiloja. Mä oon siellä porukan isoimpien sarjassa omien kilojeni kanssa. Meillä kaikilla täysin sama ruokavalio, jota noudatetaan. Lisäksi osa liikkuu ja osa ei, mutta tällä ei tunnu olevan merkitystä sille, miten nopeasti paino putoaa.
Se, mitä ihmettelen, on se, että miksi meidänkin ryhmässä osalla putoaa viikosta toiseen pari kiloa/viikko, osalla (kuten mulla) ekan viikon nesteiden lähtemisen jälkeen vain muutama sata grammaa per viikko. Mistä ihmeestä se voi johtua? Mullakin ois mistä lähteä, mut ei vaan lähde. Ja olen noudattanut orjallisesti annettua ruokavaliota juomisineen. Itsensä huijaaminen on siis pois laskuista.
Kenelläkään mitään ajatusta tähän?
Se, mitä ihmettelen, on se, että miksi meidänkin ryhmässä osalla putoaa viikosta toiseen pari kiloa/viikko, osalla (kuten mulla) ekan viikon nesteiden lähtemisen jälkeen vain muutama sata grammaa per viikko. Mistä ihmeestä se voi johtua? Mullakin ois mistä lähteä, mut ei vaan lähde. Ja olen noudattanut orjallisesti annettua ruokavaliota juomisineen. Itsensä huijaaminen on siis pois laskuista.
Kenelläkään mitään ajatusta tähän?