Olenko ahdasmielinen nipottaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sitä se miehen vapaa-ajanvietto on. Eikä se helpolla tule muuttumaan, koska kaikki kaverit ovat samalla linjalla. Jokainen määrittelee oman tapansa hauskanpitoon ja osalle siihen liittyy vahvasti viina.

Etkä ole liian nipo, te vaan haluatte erilaisia asioita ja teille "kiva vapaa-aika" tarkoittaa ihan eri asioita.

Sinuna mä varmaan unohtaisin tuon miehen tai jos se nyt on muutoin ihan täydellinen, niin kertoisin suoraan että tuon vuoksi epäilet suhteenne tulevaisuutta.

Mutta älä uskottele itselles että tuon saat miehestä kitkettyä pois.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Marttyyrimainen onko minulla oikeus -sopotuksen voi unohtaa. Sinulla on oikeus valita mies, muttei sinulla ole oikeutta pakottaa muuttumaan kahden kuukauden seurustelun vuoksi.

Mun mielestä on jotenkin kummallista että ajatellaan että mies tarvii kamalasti liekaa jne. Mun mies oli kova juhlimaan ennen meidän suhdetta mutta kun alettiin seurustella niin ei siinä kuulemma ollut sellaista hohtoa enää, oli kivempi tehdä jotain yhdessä. Kyllä hän käy edelleen muutaman kerran vuodessa kavereiden kans ulkona ja se on ihan okei, mutta en mäkään olis jatkuvaa biletystä kattonu kauaa. Jossain määrin pitää valita joko juhlinta tai parisuhde jos toinen osapuoli toivoo muuta yhteistä tekemistä. Meillä on mun miehen kanssa lapsiakin jo joten se bile-elämä on vähän taaksejäänyttä. Jos tämä sun miehes haluaa viettää sunnuntait krapulassa ja sä et niin ei kai siinä paljon vaihtoehtoja ole? Ei kaikki miehet tosiaan halua vaan juhlia.

Mie yrittäisin puhua miehelle vielä, että jos sillä menojalkaa vaan vipatuttaa joka ainut viikonloppu ja siulla ei, että onko tuossa koko hommassa järkeä jos pitää "taistella" asioista jo tuossa vaiheessa suhdetta. En kiristäis tai pakottais valitsemaan tms. mutta sanoisin vaan etten jaksa sitä krapulaista haisevaa äijää katsoa joka viikonloppu koska haluisin tehdä yhdessä muutakin. Kehottaisin oikeesti miettimään.

Niinkuin joku tuolla jo sanoikin, luulisi että noin alussa olis vielä sekin alkuhuumavaihe, että vielä enemmän haluisi vaan sen toisen kanssa kiehnätä..: /

Niin olin mä nytkin viikonloppuna suunnitellut sunnuntaille kaikkea ja sanoin miehelle että.ei olla sitten krapulassa. Lähdin miehen mukaan juhlimaan, itse join aika maltillisesti mut ukko veti viinaa aamukuuteen. Meni kaikki suunnitelmat pieleen ja ukko makasi sängyssä 9 asti illalla.

Taitaa ryyppääminen olla miehellä verissä niin vahvasti, ettei hän siitä pääse eroon helposti. Mä en krapuloissaan haisevaa ukkoa kovin montaa kertaa jaksaisi katella.

Ja valitettavasti jäät kavereihinsa verrattuna kakkoseksi, ei taida olla susta todella kiinnostunut, yrittää vain itelleenki järkeillä, et syytä olis "rauhoittua" ja olettanee, et hengailu kanssasi on merkki järkiintymisestä ja miehistymisestä.

No kuule kun niin se vaan on. Miehet on marssista ja naiset venuksesta ja niin ees päin, sen kun myöntää ja muistaa niin elämä helpotttuu! Mutta ei ole multa pois jos te naikkoset tahdotte muuta uskotella ;)

En tiedä pitäisikö nauraa vai säälitellä tällaisia kirjoittelevalle pikkutytölle.

Aloittajalle sanon, että kyllä sinun olisi jo aika tajuta ja herätä todellisuuteen. Olette aivan liian erilaisia. Ei mies tuosta tule muuttumaan. Valitse sellainen mies, jota viina ei vie, jos et tuollaista elämää halua katsella loppuikääsi. Kyllä kunnollisiakin miehiä löytyy.

Taitaa ryyppääminen olla miehellä verissä niin vahvasti, ettei hän siitä pääse eroon helposti. Mä en krapuloissaan haisevaa ukkoa kovin montaa kertaa jaksaisi katella.

Ja valitettavasti jäät kavereihinsa verrattuna kakkoseksi, ei taida olla susta todella kiinnostunut, yrittää vain itelleenki järkeillä, et syytä olis "rauhoittua" ja olettanee, et hengailu kanssasi on merkki järkiintymisestä ja miehistymisestä.

Niin sitä vähän aavistelenkin että ei sitä itkettyä pois saa. Harmi vaan, niin romanttinen ja rakastava, hellivä mies :/ Voihan se olla että sellaisia on mies kuvitellutkin, olen häntä muutamaa vuotta vanhempi ja mä olen lähestymässä jo kolmea kymppiä. Eli siis aika nuori mies mulla ja varmaan aika kypsymätön.

En jaksais katsella miestä, joka viipottaa yhteisen vapaa-ajan kavereiden kanssa rälläten. Haluan miehen, joka haluaa viettää aikaa minun kanssani. Mitä ihmettä tekisin miehellä, joka käy kotona vain joskus kääntymässä, lirkuttaa kauniiita ja kerjää seksiä. Olkoon. Haluan aktiivisen, aikuisen tasa-arvoisen suhteen. Ystävän ja kumppanin rinnalleni.

Alkuperäinen kirjoittaja ääääääh;29973254:
En jaksais katsella miestä, joka viipottaa yhteisen vapaa-ajan kavereiden kanssa rälläten. Haluan miehen, joka haluaa viettää aikaa minun kanssani. Mitä ihmettä tekisin miehellä, joka käy kotona vain joskus kääntymässä, lirkuttaa kauniiita ja kerjää seksiä. Olkoon. Haluan aktiivisen, aikuisen tasa-arvoisen suhteen. Ystävän ja kumppanin rinnalleni.

Mies kun ei näe tässä ongelmaa koska hän pyytää mua mukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miehet osaa elää;29973306:
Miehet osaa usein elää normaalisti vaikka alkvat suhteeseen. Naiset sensijaan hylkäävät muun aikaisemman elämän helpommin.

Munien haudonta-efekti?

Menikö sulta jotenkin ohi että mua ei haittaa vaikka onkin omaa elämää, ei vain ole ok nämä alkoholinkäyttötottumukset.. ja edelleenkin.. jos sitä yhteistä aikaa ei ole sitten ollenkaan siihen tapaan mitä minä haluan, vaan minunkin pitää mennä klubeille pyörimään jos haluan olla mieheni kanssa ja sitten katsoa kun se makaa mun sängyssä seuraavan päivän..

En kyllä itse jäisi suhteeseen, jos toinen bilettää ja juo noin paljon, eikä edes rakastuminen saa häntä (väliaikaisestikaan) muuttamaan käytöstään. On niitäkin miehiä, jotka jaksavat tsempata jonkin aikaa parisuhteen takia, mutta kun suhde arkipäiväistyy tai lapsia syntyy, biletysvaihe alkaa uudelleen. Hiukan huolestuttavaa, että edes alkuhuuma ei saa häntä keskittymään parisuhteeseen ja juomaan vähemmän. Niin, ja on tietysti niitä miehiä, jotka vakiintuvat ja käyvät vain silloin tällöin kavereiden / puolison kanssa juhlimassa, muttta eivät silti tunne varsinaisesti luopuneensa mistään tärkeästä, päinvastoin.
Ja eihän tämä ole sukupuolikysymys. Voisihan yhtä hyvin olla kysymys naisesta.

[QUOTE="Heidi";29972401]Sitä mä tässä vähän niinkun haenkin.. että oisko mun syytä muuttua, oonko liian nipo, vai saanko oikeasti olla asiasta sitä mieltä kuin olen? Olen todennut että mulla on oikeus "vaatia" itselleni sitä mitä mä haluan ja jos mä en halua katsoa sunnuntaina koko päivää sängyssä röhnöävää krapulaista kuorsaajaa vaan haluaisin mennä vaikka mieluummin yhdessä lenkille, niin ehkä mulla pitäisi olla sellaiseen elämään mahdollisuus ja oikeus?[/QUOTE]

Et ole liian nipo, vaan sun pitää ettiä ittellesi tervehenkinen mies. Minkäs ikäisiä olette? Mie en katsoisi tuollaista miestä edes sitä kahta kuukautta. Jos suhde alkaa noin, niin miten se mahtaa päättyä? Niin... Tossa on vaan kaksi vaihtoehtoa; se ei välitä susta tarpeeksi tai se on alkoholisti. Kumpikaan ei ole kovin hyvä vaihtoehto. Jätä se.

Yhteistyössä