T
terveellinen ruokavalio
Vieras
En ymmärrä tätä nykyistä(..?) villitystä, että rankkakin ylipaino pitäisi saada sulamaan viimeistään parin kuukauden aikana ja sitten nutrataan ja pussikeittoillaan.
Mitäs sitten, kun ne kuurit loppuvat? Terveellinen ruokavalio ja oikeat annoskoot ovat edelleen hepreaa. Syömiset repsuu ja lipsuu entiseen malliin ja kas, niin on nutrikilot hommattu takaisin tuplana.
Nähkää vähän vaivaa, tarkkailkaa kaloreita, hiilarien ja rasvojen laatua. Punnitkaa annokset alkuun, niin opitte oikeat ja sopivat annoskoot. Kirjautukaa johonkin kalorilaskuriin ja merkatkaa sinne orjallisesti kaikki mitä syötte ja juotte.
Laihtumisen taikasana on riittävä kalorivaje ja tietysti jos terveellisyyttä ja loppuelämän kestävää muutosta tavoittelee, niin ne syödyt kalorit kannattanee ottaa terveellisistä ruuista eikä esim. parista suklaalevystä.
Minulla on kaksi lasta, uhmaikäinen ja taapero. Olen paljon yksin lasten kanssa. Pudotin yllämainitulla tavalla 12kg muutaman kuukauden aikana ja olen normaalipainon ylärajalla vihdoinkin. Itseasiassa painan pari kiloa vähemmän kuin ennen esikoisen odotusta.
Lastenkin kanssa voi ja pystyy. Liikuntaakin olen harrastanut. Youtube on pullollaan treenivideoita. Vaatii vain itseltään vähän eforttia ryhtyä jumpalle vielä siinä vaiheessa, kun lapset on saatu nukkumaan.
Tekosyitä ne, että lasten kanssa ollessa ei voi syödä terveellisesti tai ehdi liikkua.
Mitäs sitten, kun ne kuurit loppuvat? Terveellinen ruokavalio ja oikeat annoskoot ovat edelleen hepreaa. Syömiset repsuu ja lipsuu entiseen malliin ja kas, niin on nutrikilot hommattu takaisin tuplana.
Nähkää vähän vaivaa, tarkkailkaa kaloreita, hiilarien ja rasvojen laatua. Punnitkaa annokset alkuun, niin opitte oikeat ja sopivat annoskoot. Kirjautukaa johonkin kalorilaskuriin ja merkatkaa sinne orjallisesti kaikki mitä syötte ja juotte.
Laihtumisen taikasana on riittävä kalorivaje ja tietysti jos terveellisyyttä ja loppuelämän kestävää muutosta tavoittelee, niin ne syödyt kalorit kannattanee ottaa terveellisistä ruuista eikä esim. parista suklaalevystä.
Minulla on kaksi lasta, uhmaikäinen ja taapero. Olen paljon yksin lasten kanssa. Pudotin yllämainitulla tavalla 12kg muutaman kuukauden aikana ja olen normaalipainon ylärajalla vihdoinkin. Itseasiassa painan pari kiloa vähemmän kuin ennen esikoisen odotusta.
Lastenkin kanssa voi ja pystyy. Liikuntaakin olen harrastanut. Youtube on pullollaan treenivideoita. Vaatii vain itseltään vähän eforttia ryhtyä jumpalle vielä siinä vaiheessa, kun lapset on saatu nukkumaan.
Tekosyitä ne, että lasten kanssa ollessa ei voi syödä terveellisesti tai ehdi liikkua.