Voiko 33-vuotias nainen olla oikeasti kiinnostunut 21-vuotiaasta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuoret on ihania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, jos miehellä on rahaa ja/tai kyseinen mies on munaton ja alistuva eli suostuu naisen käskytettäväksi. Kyllä siinä innostuu vanhempikin voimaistunut uusfemakko kun saa nuoren kollin kyykytettäväkseen ja laskujen maksajaksi.

Voi, jos sillä on rahaa ja se suostuu elättämään naisen. Toisaalta taas, jos sillä nuorella kollilla on rahaa, niin se saa nuoremmankin. Jokainen terve mies valitsee mieluummin nuoren naisen, kuin vanhan akan, koska biologia.

[QUOTE="san";29981520]Voi, jos sillä on rahaa ja se suostuu elättämään naisen. Toisaalta taas, jos sillä nuorella kollilla on rahaa, niin se saa nuoremmankin. Jokainen terve mies valitsee mieluummin nuoren naisen, kuin vanhan akan, koska biologia.[/QUOTE]

Nyt kysyttiin 33v naisen rakkaudesta 21v miestä kohtaan.

Miksi naiset vaatii miehekseen "pappaa"? Onko naisilla pelko, että nuori mies on liian juokseva tai viriili? Taitaa naisilla paukut loppua 22v mennessä ja siksi miehen pitää olla väsynyt kotiin haluava hiivavarvas?

Mä olin 31 kun aloin seurustelemaan 21 vuotiaan mieheni kanssa muutama vuosi sitten. Ei ole tarvinnut imettää eikä alistaa, paljon kypsempi tuo on kuin exäni joka ehti seurustelun aikana täyttää 30... Ei se ole iästä kiinni.

Ehdottomasti. Olen vain kokenut ongelmalliseksi sen, että itselläni on jo lapset tehtynä, ja nuoret miehet toivovat vielä omia. Itselläni on ollut yksi pidempi suhde 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, ja kyllä se ihan aitoa välittämistä oli molemmin puolin. Toki kyseinen nuori mies oli kypsä ikäisekseen, kouluttautunut ja kaikinpuolin oikein asiallinen. Naimisissa olen ollut itseäni muutamaa vuotta vanhemman kanssa.

Just ostettiin autoistuin (besafe) ja sen kaupanpäällistarvikepaketissa oli tuohon tarkoitukseen klipsi niihin hartiavöihin. Varmaan tuommoista saa erikseenkin jostain.

Yhteistyössä