mustalaiset tappelevat meluisasti kerrostalon parkkipaikalla, mukana pieni vauva vaunuissa hereillä, soitto poliisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Meillä ei saa lapset nukuttua kun kuuluu niin kova äänistä huutoa ja hiljaisuus aikakin on jo alkanut. Eniten pisti silmään kun niillä on vaunuissa mukana n puolivuotias lapsi, hereillä, kaiken metakan keskellä. Pitääkö tuollaisesta ilmoittaa jonnekin, soitanko poliisille melusta?

ovien paiskomista, ja elämää käytävällä ja pihalla ihan omien aikataulujen mukaan hiljaisuus aikana. Missä menee raja milloin kannattaa soittaa poliisille?

soitto poliisille itekki oon joutunu poliisit kerran soittamaan kun mannet tappeli yhden kerrostalon pihas torellakaa uskaltanu mennä väliin ties vaikka olis saanu puukosta no poliisit tuli ja vei mannet putkaan

mä oon soittanu kerran poliisit kun mustalaiset tappelivat ja piti meteliä en uskaltanu mennä väliin nuolla manneilla kun on usein miten se puukko taskussa ja muutenki mannet on arvaamattomia

Näin on.

Mitä teit ap? Oletko vielä linjoilla?

Huomasin vuoden vanhan aloitukseni, joku oli nostanut :)

Se vuoden takainen ilta päättyi niin että juuri kun olin soittamassa poliisille niin heidän auto jo ajoi pihaan. Joku kerkesi siis soittaa ennen minua. Harmiksemme mustalaiset kerkesivät liueta paikalta naapuri asuntoon ja jakaantuivat pitkin lähiötä...onneksemme, sain kuulla pari viikkoa aloituksen tekemisestä että pääsemme muuttamaan pois epämääräiseltä kerrostalo alueelta maalle rauhalliseen ympäristöön :)
Mustalaiset on varmaan jatkaneet meluamistaan mutta meidän ei tarvinnut sitä jäädä kuuntelemaan. Toivon sydämeni pohjasta että se pieni lapsi saa elää rauhallisemmassa seurassa mitä sinä iltana nähtiin ja kuultiin, uskon että jäljelle jääneet asukkaat ovat soittaneet poliisit uudelleen jos sama on jatkunut.

Meillä ei saa lapset nukuttua kun kuuluu niin kova äänistä huutoa ja hiljaisuus aikakin on jo alkanut. Eniten pisti silmään kun niillä on vaunuissa mukana n puolivuotias lapsi, hereillä, kaiken metakan keskellä. Pitääkö tuollaisesta ilmoittaa jonnekin, soitanko poliisille melusta?
soita poliisille itte en ainakaa mustalisille uskaltaisi mennä sanomaan saa vaikka puukosta ja koko suvun kippuun

poliisille vain ilmoitus jos mannet häiriköi itse en ainakaa uskaltaisi niille mennä sanomaan että häiriköivät poliisi puuttuu tuollaiseen säännöt koskee myös manneja

ei poliisi uskalla mustalaisille mitää tehdä saavat ajella autolla kortitta tai huumeissa niin poliisilla on mikamas muuta tekemistä mutta auta amias kun kysymys on tavallisesta valkolaisesta johan tuloo poliisi pidättämään jos ei oo korttia mutta manneja ei kun pelkäävät niitä että saa koko suvun kimppuunsa

Yhteistyössä