[QUOTE="vieraana";29984386]Joukolla? Viimeksi kun luin tällaista ketjua, HG parin aisaparinsa kanssa hyökkäsi täysin asiattomalla tavalla parin nikin kimppuun. Mä en ole häntä solvannut, mutta myönnän, etten pidä näitä harmaita puolusteluita kovin uskottavina, kun kuka tahansa näissä ketjuissa näkee sen tavan, jolla ap hyökkäilee milloin ketäkin vastaan. Joko toimintansa on tahallista ja tietoista trollaamista tai se on merkki vakavista persoonallisuuden ongelmista, mutta mulla ei ole siihen halua lähteä mukaan.
Itse olen joskus yhden, täysin neutraalin kommentin laittanut ap:lle, siis todellakin neutraalin, sain vastaukseksi täyden kasan paskaa niskaani.[/QUOTE]
Eksyin tänne pari päivää sitten ensimmäistä kertaa, joten en tiedä mitä HG on täällä aiemmin kirjoitellut. Ja uskon kyllä, että hän saattaa olla monenkin mielestä ärsyttävä ehdottomine mielipiteineen. En ole vanhempia ketjuja lukenut, ja hän on todellakin saattanut tehdä noin.
Ulkopuolisena vaan tuntuu pahalle nähdä, kun monta tyyppiä käy yhden kimppuun. Ja minä en ole HappyGirl, enkä allekirjoita hänen mielipiteitään ollenkaan. Ja voi hyvinkin olla, että hänellä on jokin persoonallisuushäiriö, mikä selittää noita asioita. Olen siltikin sitä mieltä, että ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa yhden kimppuun käyminen (enkä tarkoita sinua).