S
surettaa
Vieras
Vai hylkäisikö miehesi myös lapset eron sattuessa kohdalle? Voi vittu mikä keskenkasvuinen räkänokka"
En usko että hylkäisi, muttei ole ehkä ajatellut että mitä siitä käytännössä seuraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vai hylkäisikö miehesi myös lapset eron sattuessa kohdalle? Voi vittu mikä keskenkasvuinen räkänokka"
Kusipää mies, minkäs teet. MUTTA on ehkä siinä oikeassa, että olet kylmä äiti. Tuollaista työprojektia ei tarvitse ottaa silloin kun lapsi menee ekalle! Joten ero tai ei, ihan sama mulle, mutta kyllä sun pitää äitinä tukea lapsen ekalle luokalle menemistä. Ehdit vielä jatkossa tehdä työprojektejasi, mutta lapsiperheessä mennään lasten ehdoilla. Surullista, että lapsi menee koulun ekalle luokalle, ilman äitinsä tukea.
a) koulu alkaa elokuussa
b) projekti alkaa marraskuussa, silloin alkujännitys on jo ohi
c) olen noin 10 päivää kuusta muulla paikkakunnalla, eli niitä 20 muuna olen paikalla
d) mistä päättelet, ettei ole mun tukea??
Niin, ja mun tietääkseni se koko eka vuosi on lapselle AINA aika rankka, ei vaan pari ensimmäistä kuukautta. Miks lapset jätetään ihan oman onnensa nojaan? Juu, monet lapset pärjäävät, mutta aika turvatonta kyllä jättää lapset aamuiksi tai iltapäiviksi täysin yksin. Terveisin kunnon äiti.
Terveisin kunnon äiti = näin saan loisia kotona tukien varassa ainakin sen kahdeksan vuotta
En tarvitse siihen tukia, että osaan opastaa ja tukea lastani henkisesti koulun alkaessa. Mutta tästähän sie et varmaan tiiä mitään...kun on niin kiire.
Niin, ja mun tietääkseni se koko eka vuosi on lapselle AINA aika rankka, ei vaan pari ensimmäistä kuukautta. Miks lapset jätetään ihan oman onnensa nojaan? Juu, monet lapset pärjäävät, mutta aika turvatonta kyllä jättää lapset aamuiksi tai iltapäiviksi täysin yksin. Terveisin kunnon äiti.
Siis neljänä kuukautena 2 viikkoa yhteensä poissa? Tekee yhteensä 8 viikkoa? Jos siihen parisuhde kaatuu niin saa luvan kaatuakin.
Miten pitkiä päiviä nuo sitten Tampereella on? Junallahan kulkee Helsinki-Tampere väliä nopeimmillaan puolessatoista tunnissa, onko miten pitkä matka asemilta varsinaiseen määränpäähän?
Jos tiukka paikka tulee, niin eihän tuo matka ole pitkäkään ajaa illalla kotiin yöksi, alle kaksi tuntia.
Käytännössä ne päivät ovat sellaisia, että kerkeäisin kotiin kun lapset menevät nukkumaan ja lähtisin sitten ennen kuin kukaan muu herää.
Noin sitovaa projektia en ottaisi vastaan ellen olisi varma että lasten isä sekä haluaa että kykenee ottamaan lapsista vastuun. Jos ymmärsin kuvauksen miehestäsi oikein en hänen vastuulle lapsia missään nimessä jättäisi.
Mulla on ollut muutamia työmatkoja vuodessa, ehkä vuodessa 5-6, ja olen ollut poissa kotoa niiden takia yleensä 2-4 päivää, kerran 5 päivää. Mies on ollut vastuussa nekin päivät. Tämä erolla uhkailu ei siis ollut mikään odotettu tulos, kun kerroin että tämmöistä tarjottiin.