Pettäjämiehen puheet salarakkaalle? Mitä satuilevat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gilda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"Gilda"

Vieras
Rakastuin varattuun mieheen, enkä tiedä onko pelimies vai tosissaan kanssani? Mistä tiedän sen? On sanonut, ettei ole ikinä kokenut tälläistä tunnetta, tuntuu niin oikealta ja ihanalta, ettei tunne edes pettävänsä vaimoaan. Onko muille puheltu samanlaista? Seksin perässä en usko hänen olevan, koska joka kerta ei edes rakastella, kun nähdään. Voisiko olla tosissaan kanssani??

Klassinen ollaan vaimon kanssa yhdessä vaan lasten takia tai ollaan vaan kämppiksiä ja suhde on kuollut tai tyypillisesti on ero vireillä.
Tosta jää vaan särkynyt sydän,lopeta toi ennen kuin on liian myöhäistä.

On tosissaan sit vasta kun ottaa eron, hoitaa sen asiallisesti, ei villiinny vapaudesta eri osoitteen saatuaan.....
Paskanmarjat.. ainahan se on niin ihanaa. Ja kukapa sitä sillä hetkellä mitää syyllisyyttä tuntis kun kaikki on niin ihanaa.

Kun teidän suhteestanne on ensihuuma kadonnut, niin alkaa selittelyt, miksei mies vielä voi ottaa eroa. Pitää odottaa, että lapset kasvavat, taloudelliset syyt, vaimo kuulemma kiristää lapsilla ja rahalla yms. Todellisuudessa mies rakastaa yhä vaimoaan, eikä halua lähteä perheestään, kunhan vain haluaa kokea kanssasi kuumaa huumaa ja jännitystä, jota vaimo ei enää voi tarjota. Jos vaimo jostain syystä potkaisisi miehen pellolle, niin sinä olet samassa jamassa viiden vuoden päästä.

Minä olen suhteessa ukkomieheen, mutta meidän suhteemme perustuu pääosin rehellisyyteen eli tiedämme, ettei kumpikaan ole eroamassa, kunhan vain otetaan nyt ilo irti elämästä. Jos mies eroaisi, niin ei haluaisi oikeasti sitoutua heti uudelleen, vaan jatkaisi villiä elämää, kun on kerran päässyt sen makuun. Parissa vuodessa viimeistään katoaa jännitys ja suurin intohimo.

Yllä vastanneen "Hannan" kanssa samoilla linjoilla olen.
Mulla on 4 vuotta ollut suhde varattuun mieheen. Kumpikaan meistä ei missään vaiheessa ole edes harkinnut eroa nykyisestä, vaikka meillä on aivan ihanaa yhdessä.
Musta tuntuu niin oikealta oleminen tuon toisen kanssa, ettei lainkaan tunnu väärältä/ pettämiseltä. Ja paha mielikin on hävinnyt vuosien saatossa.
Älä siis ota vakavasti, tulet vain pettymään.

Ei, toisen miehen vaimo ei tiedä. Mutta eipä heidän avioliitto ole mun päänvaiva.
Itse haluan olla täysin rehellinen kumppanilleni, mutta en voi vaatia että muut ihmiset toimii samoin.

Ei, toisen miehen vaimo ei tiedä. Mutta eipä heidän avioliitto ole mun päänvaiva.
Itse haluan olla täysin rehellinen kumppanilleni, mutta en voi vaatia että muut ihmiset toimii samoin.

Väitänpä, että miehesi olisi onnellisempi, jos sinulla ei olisi sivusuhdetta. Pelkkä rehellisyys ei korjaa vääryyttä, minkä teet miehellesi. Ymmärrät, kun miehesi aloittaa rehellisen sivusuhteen toiseen naiseen.

Mielestäni se, että tiedät salarakkaasi valehtelusta vaimolleen ei tee susta viatonta koska mahdollistat touhullasi hänen pettämisensä ja valheensa eli olet siitä vastuussa vaikka et vaadikaan häntä olemaan rehellinen vaimolleen. Silmien sulkeminen eli kun näet toista petettävän ja osalllstut siihen on yhtä paha eli olet siitä vastuussa vaikka et olekaan miehen käytöksestä, mutta omastasi olet.

Mielestäni se, että tiedät salarakkaasi valehtelusta vaimolleen ei tee susta viatonta koska mahdollistat touhullasi hänen pettämisensä ja valheensa eli olet siitä vastuussa vaikka et vaadikaan häntä olemaan rehellinen vaimolleen. Silmien sulkeminen eli kun näet toista petettävän ja osalllstut siihen on yhtä paha eli olet siitä vastuussa vaikka et olekaan miehen käytöksestä, mutta omastasi olet.

Se on niin suhteellista, minkä kukakin kokee pahaksi. Minä pitäisin sitä ihmistä pahana ja petturina, joka tulisi minulle kertomaan, että mieheni pettää minua. En halua muiden sotkeentuvan elämäämme. On mieheni oma asia, jos käy vieraissa, kunhan tekee sen niin siististi, ettei siitä aiheudu minulle ikävyyksiä. Jos minä en pysty jotain hänen fantasiaansa täyttämään, niin hakekoot sen muualta. En kuitenkaan halua tietää siitä.

Just tuo, ettei ole koskaan kokenut mitään vastaavaa, ei ole ikinä rakastanut vaimoaan samoin, korkeintaan kuvitellut rakastavansa, ennen kuin sai kokea todellisen rakkauden sinun kanssasi. Suhde vaimoon on ollut vuosia kulissi vailla mitään lämpöä, läheisyyttä tai edes kosketusta. Lapsia ei ole tehty yhteisestä halusta vaan vaimo on jättänyt ehkäisyn salaa pois. Todennäköisesti kertoo että nukutaan eri huoneissa. Eroa on halunnut pitkään, mutta ei voi ottaa koska vaimo kiristää lapsilla ja uhkaa ettei mies näkisi heitä enää eron jälkeen. Vaimo on muutenkin henkisesti epävakaa ja kaikin tavoin ilkeä.

Oikeasti mies ei aio tai halua erota. Tahtoo vain saada seksiä sinultakin.

Mä aina mietin kun sanotaan että ukkomiehet ei " voi " erota lasten takia jne. Erosin minäkin vaikka rakastan lapsiani yli kaiken. Jos oikeasti on liitto kuollut tai rakastunut uuteen, sitä vaan erotaan. Muu on pelkkää teeskentelyä.

Yhteistyössä