Gallup: Artisti jonka suosiota et ymmärrä ja perustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VierasS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VierasS

Vieras
Kaija Koo, järkyttävä ääni, ilmeet ja maneerit. Ja aivan paskat biisit.

Mamba, ei tarvitse perusteluita!

The Baseballs, aivan järkyttävää kuraa jota kuullessa eka tunne on oksetus ja sen jälkeen viha.

janna, eihän se osaa edes laulaa, kaikki biisit tehty koneella kuulostamaan edes vähän paremmalta, miten joku on voinut edes ottaa tollasen listoilleen ja tehdä levyn. :D

Jannika B. En osaa perustella muuten kuin, että en pidä äänestä enkä biiseistä. Meillä on jo tarpeeksi hänen tyylisiä naisartisteja, ei tuo siis mitään uutta.

Cheek, leuhka, itserakas, jokainen sen biisi on samanlainen.

Jesse Kaikuranta, vinkuva rotta, ihan kamala.

Vesa-Matti Loiri, EIHÄN SE OSAA LAULAA!! Pysyis vaan niissä näyttelijän hommissa.

[QUOTE="Jeba";30004297]Cheek, leuhka, itserakas, jokainen sen biisi on samanlainen.

Jesse Kaikuranta, vinkuva rotta, ihan kamala.

Vesa-Matti Loiri, EIHÄN SE OSAA LAULAA!! Pysyis vaan niissä näyttelijän hommissa.[/QUOTE]

Vea-Matti Loirista olen samaa mietä. Ihmettelen miksi kaikki hehkuttaa hänen tulkintaansa.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
"Haudankaivuumusiikkia", kuten Arttu Viskarin ja Samuli Putron tuotantoa, inhoan. Ne eivät musiikillisestikaan kuulosta mitenkään hyviltä. Soveltunee ainoastaan yölinjaa ajavien rekkamiesten hereillä pitämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30004304:
"Haudankaivuumusiikkia", kuten Arttu Viskarin ja Samuli Putron tuotantoa, inhoan. Ne eivät musiikillisestikaan kuulosta mitenkään hyviltä. Soveltunee ainoastaan yölinjaa ajavien rekkamiesten hereillä pitämiseen.
Putro erityisesti on ihan järkyttävä.

Peyote osaatko laulaa tai soittaa?

No en minä oikein ole hyvä laulamaan, mulla ei oo siihen soveltuvat äänihuulet. En hallitse äänti niin hyvin kuin haluaisin mutta kuulen kyllä jos joku laulaa pieleen. Osaan kitaralla soittaa muutaman soinnun mutta oon parempi soittaa djembeä.

muoks. Enkä tarkoittanut että mainitsemani artistit laulaisivat pieleen tai edes huonosti, vaan ovat muuten vaan sietämättömiä. Putro on kamalaa yksitoikkoista ja masentavaa jollotusta ärsyttävästi painotettuna. Kaikuranta on mukaherkkää ja tekotaiteellista ja Loirin laulu kuulostaa parkunalta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Cheek.

Tyypillä on heikko ääni, huono flow ja todella lapsekkaat sanoitukset.

Cheek oli aikoinaan "se pelle, jolla oli se yks autolaulu". Nyt yhtäkkiä myy stadionit täyteen. Mitä hittoa suomalaisten musamaulle on tapahtumassa..?

• Tykkää
Reactions: Nap ja Namppis88
Janna Hurmerinta. Laulaa voi osata, mutta biisit on ihan järkyttäviä.

Arttu Wiskari...mitähän tähän edes sanoisi, kauheaa kuolonmusiikkia.

Paula Koivuniemi...kauhea lauluääni...

Onhan näitä.

Cheek. Se on käsittämätöntä miten paljo sitä hehkutetaan.

Vaikka en tykkää esim. Jesse Kaikurannasta ja Kaija Koosta, niin niitten suosion voin jotenki kuitenki vielä ymmärtää. Mut Cheek on oikeesti ihan omassa luokassaan tässä asiassa.

• Tykkää
Reactions: Namppis88

Yhteistyössä