N
naisvaimo
Vieras
Henkareissa roikkuu likaisia vaatteita päivästä toiseen. Pesettekö ikinä henkareita? Miten pesette? Kuinka usein?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu pesukoneeseenhan ne menee kätevästi samalla kun niitä likaisia vaatteita heittää sinne.
Pesukonehan menee rikki tuollaisesta? Tai henkarit ainakaan ei kestä sitä?
Juu pesukoneeseenhan ne menee kätevästi samalla kun niitä likaisia vaatteita heittää sinne.
Tätä minäkin olen käyttänyt. Välillä oikeasti pesen hengaritkin.Metalli- ja muovihenkarit puhdistuu kätevästi astianpesukoneessa![]()
Tätä minäkin olen käyttänyt. Välillä oikeasti pesen hengaritkin.
Astianpesukoneessa ei tule noita pestyä, mutta legot, hengarit ja plaston muovilelut kylläkin.joo joskus oon pessy rahaa ja kirjankin
Astianpesukoneessa ei tule noita pestyä, mutta legot, hengarit ja plaston muovilelut kylläkin.
ah teillä on joku vanha kone meillä monitoimikone joka pesee vaatteet ja astiat samassa paketissa kätevästi
Ihan perus upo. Pyykikone erikseen AEG. Noilla on pärjätty.ah teillä on joku vanha kone meillä monitoimikone joka pesee vaatteet ja astiat samassa paketissa kätevästi
lisäksi 99 lisä hintaan saa kuivaimen ja rapsuttimen lisäksi jos on nopia saa viikoksi siis viikoksi mökki reissunJuu täällä kait sama laite, siinä onnistuu hyvin myös se rahanpesu! Kätevää.
Astianpesukoneessa ei tule noita pestyä, mutta legot, hengarit ja plaston muovilelut kylläkin.
Autoja, traktoreita ym mitä lapsille plasto valmistaa.mitäs on plaston mouvilelut??
Autoja, traktoreita ym mitä lapsille plasto valmistaa.