P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä aamulla, juuri sängystä nousseena. Silmäkin näkyy.
![]()
On kyllä kaunis silmä, ehdottomasti kauniimpi kuin mun persesilmä. Tai en ole ihan varma siitä mutta kohtelias tahdon kuitenkin olla.
Kiitos! Vihdoinkin joku, joka osaa kehuakin, vaikkei kukaan ehkä heti aamusta oo hehkeimmillään. Mullakin hammaspesun jäljiltä vähän ikenet verestää, mutta sä näet mun luonnonkauneuden siitä huolimatta.
Joo, tärkeintä on sisäinen kauneus ja sinussa se erityisesti tulee esille ja suorastaan hyökyy katsojaa kohti, koska sinussa ei ole mitään turhaa... öh tota... pintakiiltoa joka veisi huomion pinnallisiin asioihin pois itse pääasiasta eli just siitä sisäisestä kauneudesta.
Nikistäsi lisäksi ymmärrän että tykkäät Ramonesista, eli musiikkimakusikin on erinomainen. Olet kultturelli kaunis ihminen! On ilo kohdata kaltaisesi ihan vaikka vain näin palstan merkeissä![]()
Ramones :heart:! Jokaisellahan on tietysti omasta mielestään maailman paras musiikkimaku, mutta kyllä mun yltää maailman kärkisijoille ihan varmana! Ainakin mun mielestä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30061591:yks puusilmäkin mahtuu mukaan.
![]()
Tuo musiikkimakujuttu ei ollut vitsi, itsekin pidän Ramonesista. Se on punkin perustaa. Harva sen päälle nykyään tajuaa.
Ramones (albumi) Wikipedia
Ramones on samannimisen punk-yhtyeen Ramonesin debyyttialbumi, joka julkaistiin vuonna 1976. Sitä pidetään kaikkien aikojen ensimmäisenä varsinaisena punk-albumina.
Tämän faktan ja kauniin silmäsi kunniaksi musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=-nlX7P0nhaI
Harva nykyään tajuaa ylimalkaan musiikin päälle muutenkaan, kun noita lady gagoja ja konemusiikkeja sun muita kuulee.
Totta. Itse olen reippaasti yli nelikymppinen, joten olen onnekseni nähnyt ja kuullut muutakin kuin konemusaräminää ja räppiä höystettynä perseenpyörityksellä.