Kuuluisko muka jo nukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirkkeli";30064088]Mä olen nyt katsellut säätiedotusta, ja jos pelkää auringossa syöpymistä, niin kannattaa valvoo yö, ja nukkua päivä. Tulevina päivinä suorastaan taitaa sulaa auringossa...[/QUOTE]

Tähän asti kesä onkin ollut melko aurinkoturvallinen :D

[QUOTE="Sirkkeli";30064088]Mä olen nyt katsellut säätiedotusta, ja jos pelkää auringossa syöpymistä, niin kannattaa valvoo yö, ja nukkua päivä. Tulevina päivinä suorastaan taitaa sulaa auringossa...[/QUOTE]

Yöt kyllä menee kevyesti valvotessa, mutta päivisin pitäisi raahautua töihin :D. Onneksi työpaikka on maan alla niin ei haittaa! Mitä nyt ehkä työmatkoilla ehtii iho vähän kuplia.

Yöt kyllä menee kevyesti valvotessa, mutta päivisin pitäisi raahautua töihin :D. Onneksi työpaikka on maan alla niin ei haittaa! Mitä nyt ehkä työmatkoilla ehtii iho vähän kuplia.

Ai, se on kyllä paska juttu, jos joutuu töissä käydä. Näin työkelvottomana saa valita päivärytminsä. Mitä nyt teini ja koira vähän pilaa tätä.
No mut sitten sulla on edelleen käyttöä sateenvarjolle(päivävarjona)

[QUOTE="Sirkkeli";30064101]Ai, se on kyllä paska juttu, jos joutuu töissä käydä. Näin työkelvottomana saa valita päivärytminsä. Mitä nyt teini ja koira vähän pilaa tätä.
No mut sitten sulla on edelleen käyttöä sateenvarjolle(päivävarjona)[/QUOTE]

Mä inhoan sateenvarjoja, mieluummin kastun kuin käytän niitä :D. Mutta ehkä päivänvarjona niitä ei olisi niin rasittava käyttää.

• Tykkää
Reactions: poika
nyt kun makkaratkin on syöty niin pitäsköhän pojankin painua tutiin.

no.png

Yhteistyössä