Tonnin dieetillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cccc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cccc

Vieras
Halusin kertoa kokemuksen 1000kcal dieetistä, joka on toiminut minulla. Ollut nyt tällä dieetillä puolisen vuotta.

Paino pudonnut 60kg ---> 50kg. Sen sain mitä halusin. Hoikan ja kiinteän kropan (olen myös urheillut). Vatsoja ja kyykkylä tehnyt joka päivä.

Esimerkkipäivääni on kuulunut

aamupala: puuroa
lounas: kanaa/kalaa/lihaa ja kasviksia PALJON!
illallinen esim eilen 120g grillattua härkää ja PALJON salaattia
iltapala kaksi ruisleipää paahdettuna, päällä juustoa.

Eli käytännnössä olen vaan jättänyt KAIKEN turhan pois ja tullut toimeen enemmän kuin hyvin!! Suosittelen kaikille joilla on selkärankaa.

Tämän lisäksi lauantaisin olen lipsunut ja käynyt ostamassa 150g irtokarkkeja itselleni joista tulee ylimääräisiä kaloreita 535kcal ja yrittänyt muuten syödä terveellisesti ettei kalorit ylity tuota karkeista tulevaa määrää.

Kysy mitä haluat, vastailen kokemuksesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja -1000 kcal/pvä;30099345:
Miten aiot jatkaa, ylläpitää tilanteen, mutta et enää laihduttaa.

minun painoinen, pituinen, ikäinen saa syödä 1600kcal päivässä jotta paino pysyy paikoillaan. Eli aion jatkaa edelleen samalla tavalla, jättää napostelut väliin. Pitää namipäivät pois ja liikkua :)

Suosittelet kaikille, joilla on selkärankaa! Olet siis koko ajan kärsinyt nälkää ja nyt olet ylpeä kun olet ollut niin sisukas!
Voi sitä mukavamminkin laihtua!

[QUOTE="nannas";30099393]Suosittelet kaikille, joilla on selkärankaa! Olet siis koko ajan kärsinyt nälkää ja nyt olet ylpeä kun olet ollut niin sisukas!
Voi sitä mukavamminkin laihtua![/QUOTE]

Nälkää? Sanoinko niin? En todellakaan ole kärsinyt nälästä, päin vastoin. Juuri lounaan syöneenä on enemmän kuin vatsa täynnä.

Lounaaksi söin reilu tunti 100g härkää, kokonaisen parsan, paprikan ja puolikkaan kesäkurpitsan paistettuna sekä vettä..

Ei kai kukaan nälkäinen voi olla moneen tuntiin tuollaisen annoksen jälkeen?

No, mihin sitä selkärankaa sitten tarvitaan?

Varmaankin siihen ettei syö herkkuja. Ap kirjoitti syövänsä karkkia viikonloppuna. Varmaankin haluttaa muulloinkin, mutta on pystynyt pitämään tiukkaa kuuria.

Mulla kans ongelma että laihtuakseni on pakko vetää kalorit vähiin. En todellakaan laihdu millään 1500 kcal dieetilla, vaan se on suurinpiirtein määrä, jonka päivässä kulutan.

Aion itsekin ryhtyä tälle dieetille nyt tästä päivästä lähtien. Olen aiemmin ollut, ja tämä toimii hyvin, kunhan tekee hyvät ja monipuoliset annossuunnitelmat. Aion kuitenkin jättää pois leivän ja puuron, ja valita jotain proteiinia ja rasvaa sisältävää niiden tilalle.

Varmaankin siihen ettei syö herkkuja. Ap kirjoitti syövänsä karkkia viikonloppuna. Varmaankin haluttaa muulloinkin, mutta on pystynyt pitämään tiukkaa kuuria.

Mulla kans ongelma että laihtuakseni on pakko vetää kalorit vähiin. En todellakaan laihdu millään 1500 kcal dieetilla, vaan se on suurinpiirtein määrä, jonka päivässä kulutan.

Minulla aivan sama ongelma. Näissä on todella suuria eroja, ja nythän tätä vihdoinkin alkavat lääkärit myöntää, että näin tosiaan on. Että joku henkilö kuluttaa 1500 kcal, kun taas toinen samankokoinen henkilö, jolla on sama aktiivisuustaso käyttää 2500 kcal. Huima ero. Itse kuulun noihin, jotka kuluttavat hyvin vähän.

Tämä on ruokavalio normaalisti syövälle ihmiselle! Ei tuo ole mikään laihdutusdieetti. Itse syön noin plus välipalana esim. banaani. Paino 63 kg, pituus 177 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Juuri näin;30099658:
Tämä on ruokavalio normaalisti syövälle ihmiselle! Ei tuo ole mikään laihdutusdieetti. Itse syön noin plus välipalana esim. banaani. Paino 63 kg, pituus 177 cm.

Normaalisti syövä ihminen syö 1100 kaloria päivässä, niinkö?

Ok...siinä tapauksessa en tunne yhtäkään normaalisti syövää ihmistä.

[QUOTE="vvvv";30099748]Näin on todella että lääketieteellisesti on pystytty todistamaan että ihmiset kuluttavat jopa tuhansia kaloreita vähemmän kuin kanssasisarensa...[/QUOTE]

Mä kuulun sitten varmaan niihin superonnekkaisiin, kun kulutus huitelee 2700-2900 kcal päivässä. Itse kyllä pistän sen rankan päivittäisen urheilun piikkiin sekä sen, että istun hyvin harvoin. Eli aktiivisuustaso on tosi korkea muulloinkin.

Uusimmat

Yhteistyössä