meni taas hermot mieheen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
lasten kans katsottiin leffaa (jännää piirrettyä) ja minä luin tekstejä, tän piti -taas- olla koko perheen leffailta.
8 minuuttia ennen elokuvan loppua esikoista alkoi jännittää ja se siirtyi sohvalla lähemmäs, kaataen vahingossa jalallaan miehen kaljatölkin sohvan alle...asiasta sen 50 kertaa sanoneena oli kyllä ihan täysin miehen vika, tämä kun surffasi kännykällään koko elokuvan ajan.
no, karsee karjunta ja esikoisen 7-v. haukkuminen pystyyn. valot päälle, leffa onneks oli nauhalla niin sen sai pauselle ja siivoomaan jälkiä.

lapsi itkee vaikka mä yritänkin hokea ettei tässä ole mitään vahinkoa tapahtunut ja savu nousee korvista kun mies onnistui -taas- pilaamaan kivan illan.

prkl, anteeksi ja kiitos kun yritän täällä kasata itseäni että en raivoisi vihaisena tuolle ääliö-ukolle!

No tässä taas hieno esimerkki, mitä alkoholinkäytön EI pitäisi olla. Kaamea ukko, mutta ei auta raivoaminen ja viha. Lapsi pelkää vaan entistä enemmän. Selvittäkää asia kaksistaan jasopikaa, että sohvalla ei syödä eikä juoda yhtään mitään. Pysyy paikatkin siistimpänä ja perhe hoikempana.

aiheesta hermostuit, sano mihelle kans asiasta,ei ny yötä vasten mutt kumminkin..Herää kysymys onko kaljatölkin jämä sille tärkeempi ku lapsen muistikuva yhteisestä olemisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30107559:
Koko perheen leffa kaljatölkin kera? Ei taida tosiaan sun mies ihan ajatella asioita loppuun asti. Sanot sille miehelle, että oli viimeinen kerta kun käyttäytyy noin, tai saa jatkossa juoda kaljansa ihan itsekseen.

Heh, tuostahan mies vain innostuu: jes, vihdoin sain luvan lähteä ryyppäämään eikä tarvitse viettää aikaa perheen kanssa ja esittää nauttivansa siitä!
Toiseksi, ap tuskin toteuttaisi uhkausta.

Alkuperäinen kirjoittaja kgssö;30107583:
Heh, tuostahan mies vain innostuu: jes, vihdoin sain luvan lähteä ryyppäämään eikä tarvitse viettää aikaa perheen kanssa ja esittää nauttivansa siitä!
Toiseksi, ap tuskin toteuttaisi uhkausta.

Mä kyllä tarkoitin, että muu perhe heittää sen ukon muualle asumaan...

Eipä taida häävi isä olla :( Kaljaa pitää lipittää kun katsotaan leffaa ja itse vaan räplää kännykkää ja sit räyhää lapselle kun tapahtuu vahinko ja hänen arvokas liemensä kaatuu. Saatanan kersa, tollasta sietäis vetää turpiin. Kaikki tuollaiset isät vois niputtaa yhteen ja lähettää Koreaan.