M
Mietiskelevä mies
Vieras
Minua on vaivannut nyt yli 25 vuotta eräs asia. Seurustelin lukioaikaan luokallani olevan neitokaisen kanssa, joka oli/on oikein mukava ja mielestäni viehättävä. Jostain syystä tästä neidosta ei kovin paljoa pidetty ja erityisesti ikäiseni miehenalut pitivät häntä omituisena. Käytännössä seurustelumme loppui siihen, että ympäristön paine suhteen jatkumiselle kävi liian suureksi ja jätin tytön. En mitenkään rumasti, mutta en kyllä tosiasiaa hänelle koskaan paljastunut. Eli syy oli 100% minun ja en häntä erosta koskaan syyttänytkään.
Olen vuosia harmitellut tökeröä ja lapsellista käytöstäni. En ole tähän neitoon ollut yhteydessä nyt ainakaan 25 vuoteen, mutta tiedän hänen yhteystietonsa. Ja nyt varsinaiseen kysymykseen. Pitäisittekö itse naisena käytöstäni outona ja mahdollisesti tungettelevana, jos selittäisin ja pyytäisin anteeksi näin monen vuoden jälkeen? Mitään taka-ajatuksia minulla ei ole, molemmat olemme tahoillamme parisuhteessa.
Olen vuosia harmitellut tökeröä ja lapsellista käytöstäni. En ole tähän neitoon ollut yhteydessä nyt ainakaan 25 vuoteen, mutta tiedän hänen yhteystietonsa. Ja nyt varsinaiseen kysymykseen. Pitäisittekö itse naisena käytöstäni outona ja mahdollisesti tungettelevana, jos selittäisin ja pyytäisin anteeksi näin monen vuoden jälkeen? Mitään taka-ajatuksia minulla ei ole, molemmat olemme tahoillamme parisuhteessa.