Seksi menkkojen aikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Handis85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei eroa mitenkään normaalista elämästä, olin kipeä tai en (seksi helpottaa koviakin kipuja, olen huomannut). Jos oikein vuodan, niin pyyhe alle jos muistetaan, siinäpä se. Olisi kamalaa jos mies ei haluaisi koskea silloin, menkkojen aikaan himottaa ihan kamalasti ja en kyllä haluaisi tuntea itseäni saastaiseksi normaalin asian takia. Eihän tuollaisen estyneen miehen kanssa onnistuisi moni muukaan hauska asia..

Nykyisen kans ei oo mikään ongelma, exän kans ei puhettakaan, se ois pyörtynyt verta nähdessään (mies...?!). Mun mielestä seksi menkkojen aikana on tosi hyvä juttu, koska penis tai oikeestaan terska "kaapii" mun veret vähemmäksi enkä vuoda läheskään niin paljoa sen jälkeen, enkä ole niin kipeä. Eli todellakin hyvä juttu! Pyyhettä vaan alle ja kohti nautintoa ;)

mä ainakin vuodan niin paljon että mikään pyyhe alla ei auta yhtään mitään vaan verta on ympäriinsä polvista rintaan.
joten ei todellakaan onnistu

Meillä pyyhkeen ainoa tarkoitus on, että sänky ei likaannu. Mies ja minä ollaan kyllä veressä myös joskus kaulaan saakka, mutta huumorilla mennään ja onhan se ihan kahelin näköistä. Meillä menkat ei suikkaripäiviä ole kun mies ei halua edes jos ei minullekaan voisi tehdä mitään, kerta himoissani olisin minäkin. Miten sellaisessa tilanteessa voisi edes nauttia, jos tietää että toinen saa sitten kärvistellä?

Meillä ne pahimmat vuotopäivät skipataan, niitä ei onneksi olekaan kuin 2-3 päivää. Muuten normaalisti.

Exä halusi seksi JOKA päivä, montakin kertaa päivässä, myös menkkojen aikana. Ja kyllähän se oli aikamoista kun näytti siltä että joku on teurastettu sinne sänkyyn... Mutta pyyhe alla ja pikapikaa suihkuun, niin pahimmilta lakanapyykeiltä vältyttiin.

Ja exä ennen tuota oli muistaakseni sellainen, että ei halunnut sekstaa menkkojen aikana. Tais lörpähtää kun näki kalun ihan veressä. Se on vissiin joillekin miehille kamala kokemus :D

Yhteistyössä