Karppaajat, millä herkuttelette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
Pitäisi lähteä kohtapuoliin kauppaan, mutta en oikein tiedä mitä ostaisi. Nälkä on ja jotain hyvää (siis suolaista hyvää) tekisi mieli, mutta en tiedä mitä. Mikä on teidän suosikkiherkkunne/ruokanne?

Uunijuurekset, karitsaa, vuohenjuustoa ja paholaisen hilloa (itsetehtyä). Paholaisen hillossa on sokeria, mutta en ole fanaattinen karppaaja ja pieni hillo määrä ei haittaa. :) Uuuh!

Karppaava tuttava herkuttelee esim. leipäjuustolla ja hilloilla. Siis niillä tuoreilla, ei hilloista tehdyllä hillolla :). Joskus tekee uunissa leipäjuustosta ja kermasta ns. jälkiruoan.

Pitäisi lähteä kohtapuoliin kauppaan, mutta en oikein tiedä mitä ostaisi. Nälkä on ja jotain hyvää (siis suolaista hyvää) tekisi mieli, mutta en tiedä mitä. Mikä on teidän suosikkiherkkunne/ruokanne?

Jos ei ehdi ruokaa laittamaan itse ja suolaista kaipaa, nuo:
luomulihapullia tietysti

Juustoportin luomukermaviilistä joku kastike kaveriksi tai kookoskermassa keitettyä kukkakaalta mustapippurilla..

[QUOTE="Kyllästynyt";30186286]Ai, vieläkö karppaaminen on muotia?[/QUOTE]

Muotia? Mä aloitin karppaamisen vasta sen suurimman buumin jälkeen. Aloitin näin myöhään koska aikaisemmin en tajunnut mitä vaikutuksia sillä voisi olla terveydelle. Nyt tiedän. Terveys ei ole koskaan minulle muoti-ilmiö.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2410126-artyvan-suolen-oireyhtyma-kohtalotovereita/sivu2.html

Saksalainen luomurahka, sillä voi herkutella, jos ehtii kaupasta hakemaan ajoissa:-)

Yhteistyössä